Odadan çıktım ve aşşagı doğru inmeye başladım . Arkası dönük birini gorünce , çakıyı saplamak istercesine ona yaklaştım tam saplayacakken yüzünü dönmesiyle neye uğradımı şaşırdım .
Bu Almanya ' daki kuzenim Umuttu . Ne arıyordu bu aptal burda ve bu saatte ...
- Napıyosun gerizekalı beni mi öldürcen ?
+ Ne arıyosun bu saatte burda sen pezevenk ?
- Ayıp oluyor ama ben kuzenimi özledim . Diyerek boynuma atladı hayvan neye uğradığımı şaşırmış bir şekilde dengede kalamadım ve yere düştüm tabi oda üstüme .
- Ulan gerizekalı babam bizi böyle görse kalpten gider kalk üstümden .
+ Canım babanın evde olmadığını biliyorum ve ayrıca burası gayet rahat .
- Kalk lan sapık . Diyerek üstümden zorda olsa ayıyı ittirebildim . Eee kuzen benim karnım çok aç yiyecek bisey yok mu ? Bok ye umut anladın mı . Kes sesini de bana yemek hazırla yoksa seni yerim * sinsi gülüş * Siktir aptal dememle mutfaga kaçmam bir olmustu o malın çenesini daha fazla dinleyemezdim hemen bişeyler hazırladım ve yemesi için masaya bıraktım . Ben odama çıkıyorum Umut yemegini hazırladım sende ye ve yat sesin çıkmasın diyerek merdivenlere ilerledim sonra da odama ....
Sabah üstümde duran ayakla uyandım . Noluyor lan demeye kalmadan pis kokusunuda içime çektim bu Umuttan başkası olamazdı . Şerefsiz gece gelmiş bide hayvan gibi yatmıştı . Çek lan şu 5 . yuzyıldan kalma çorabını leş gibi kokuyor , Umut sana diyorum pezevenk . Umuttan ses seda yok ayı kış uykusuna yatmış mübarek . Zorda olsa ayagını burnumdan çektim ve banyoya koştum suyu aldım ve once biraz yatağın içine sonra biraz Umutun pijamasına döktükten sonra geri kalanınıda yüzüne kullandım .
- Ulan Ceren şimdi siktim seni gel lan buraya
+ Lan pezevenk kaç yaşına geldin altına yapmaya utanmıyor musun ? Diyerek yatağı gösterdim kızardı ve yanımdan ayrıldı. Gülerken , gülme sikerim dedikten sonra banyoya gitti . Bende o çıkana kadar yiyecek bişeyler hazırladım hayvan ayı gibiydi doymuyor mübarek .
- Sonunda çıkabildin bi an deliğe düştün zannettim .
+ Kes lan
- Şey Umut
+ Ne var aptal
- Kızmıcaksan bişey sölicem .
+ Tm söyle
- Şey ben yatağa ve üstüne su dökmüştüm artık çiş yaptın zannederek vicdan azabı çekmene gerek yok . Diyerek odama koştum . Arkamdan Umutta geliyordu bittin kızım sen diye tehditler savurarak . Odama girdim ve kapıyı kilitleyip yataga yayıldım sen burdan çıkmıycakmısın diye söylenirken benim jeton paraşütle inebildi ve harbiden ben odadan çıkamazsam ne yapacağım ?? Bu soruyla okul kıyaflerimi hazırlayıp giymiştim . Kilidi sessizce açarak kapıdan çıktım . Görünürde kimse yoktu bi kaç adım attım ve hassiktir üstüme atlayan Umuttan kurtulmaya çalışırken bulmuştum kendimi .
- Lan kalksana şerefsiz sende iyice alıştın üstüme atlamaya kuzenim olmasan yanlış şeyler düşüncem artık
+ Kızım düşünsen iyi edersin ...
Ağzım o şeklini almışken devam etti : Bende artık seninle okula geliyorum bi nevi artık burda kalıyorum yawru ayağını denk alsan iyi olur . Ağzım o şeklindeyken daha da açmıştım farkında olmadan . Bu arada ağzına sinek kaçacak . Geber seni piç...
Birkaç bina önünde dikilmeye başladık . Benim günlük rutinimdi ama Umutun bişeyden haberi yoktu . Ne bekliyosun kızım yürüsene , kes lan arkadaşımı bekliyorum . Ohh valla o deilde kız mı ? Dedi ve sırıtarak bana baktı . Göt edercesine hemcinsin kuzen dedim . Yani erkek vay piç bide bekletiyor ...
Noluyo lan orda Ceren bu kim ? Kanka bu benim Almanyadaki kuzen ya , hmm iyiymiş * sinsi gülüş * . Lan Ceren hani erkekti böyle güzel bir arkadasın varda niye söylemiyon ? Hemcinsin dedim erkek demedim ki dedim ve göz kırpıp Nisanın yanına geçtim . Arkadan birkaç küfür yedikten sonra durağa varabilmiştik . Otobüse bindik ve Nisa hemen boş bi yere oturdu tabi Umutta yanına bende oturcak biryer bulamayınca ayakta kalmıştım mecbur . Önde olduğum için arkadan para uzatan uzatanaydı . En sonunda abi vermiyorum kendin ver banane diye tısladım abi ise seni terbiyesiz bide genç olucaksın dedi ve küçümser bakışlar attı . Arkada Ateşin sesini duyunca hemen dehşetle ona baktım yine mi burdaydı bu salak ?? Bide üstüne dalga geçiyordu pislik . Neymiş yaşlı adamcağıza yardım etmemişim ben nasıl insanmışım . Bıdı bıdı bi susmadın be Ateş diyerek otobüsten indim arkamda olan Atese baktığımda gülüyordu Allahım didim sana geliyorum bu nasıl tatlı bir gülüş . Ben Ateşe hayran hayran bakarken Umut kulağıma ' salyalarını topla hep aktı ' dedi ve sırıtarak öndeki Nisanın koluna girdi . Ne ara bu kadar yakın olmuştu bunlar ?? Birden kolumdaki kolla irkildim ve sahibine baktım Ateş koluma girmiş ne yapıyordu ? Ne o şimdide bizimkilere mi özendin ?? Yok lan şurdaki eski sevgilim onu kıskandırmak için nolur idare et . Umursamadım ve gösterdiği yere baktım oha okulun en belalı tipik kızını kıskandırmaya çalışıyordu ve benimle . Kız bize yiyecek gibi bakarken kolundan çekiştirip sınıfa götürdüm Ateş ' i .Yeni bölümü nasıl buldunuz yorum ve vote plss 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Mystery / ThrillerAnnesi ölmüş . Babasını da en ihtiyaç duyduğu zamanda kaybeden ; Ve bu kayıp sonrası üvey abisini tanıyan , en büyük rahatsızlığı ortaya çıkan Şizofreni bir kızın hayat hikayesi ...