- YENİ ÖĞRENCİ -

41 9 8
                                    

Sabah alarmı duvara atıp kırmak istedim . Rüyamda annemi görüyordum çünkü , bok mu vardı da çaldın sanki . Birazdaha homurdandıktan sonra tuvalete gittim ihtiyaçlarımı giderdim ve mutfağa geçtim . Babama bakmadım çünkü evde olmadığını biliyorum . Bi kaç bişeyler atıştırdıktan sonra odama geri döndüm ve kıyafetlerimi seçtim . Siyah tayt ve siyah göbek üstü t-shirtümü giydim bugün beden var ve nedense ben diğer öğrenciler gibi bedeni sevmiyorum belki hocasından kaynaklanıyodur bilmiyorum . Siyah çantamıda sırtıma atıp evden çıktım ve bi kaç yan binanın önünde dikilmeye başladım . Evet Nisayı bekliyorum .
- Şükürler olsun gelebildin be .
+ Ceren kes sesini be gülüw .
- Sus orospi .
+ hahahah
Muhabbet mala bağlayınca susmayı tercih ettim ve durağa kadar konuşmadım . Otobüs tıklım tıklımdı , fren yaptıkça dayayan dayayana anasını satıyım dedim ve gülüştük . Arkamdaki yakuşuklu çocukta gülünce anladım ki duymuş ve bize gülüyor . Yüzüm kızardı ve gülmeyi kestim , o ise bana bakıp daha çok gülmeye başladı . Hayır ne var yani domates gibi kızardıysam .
- Malmısın olum ne gülüyon ya .
+ Fren yapınca hissettin mi doğru söyle . * sinsi gülüş *
- Way piç . Dedim ve dirseğimi karnına geçirdim o öksürürken sende bunu hissettin sanırım dedim ve güldüm . Bize hayvan gibi anıran Nisaya döndüm ve malmısın kanka ne gülüyon dedim o ise hala hayvan gibi anırıyordu , takmadım ve önüme döndüm . Okula yakın durakta indik , o malda indi .
- Olum bizi mi takip ediyon sapık mısın nesin ?
+ Bi de takip edilcek kız olsan , okula gidiyorum mal
- Hassiktir bu okula mı ? Dedim ve bizim okulu gösterdim . Başıyla onayladı ve önden yürümeye başladı . Homurdanarak peşine düştüm . Meğerse bu dünkü " dedikoducu sevmediğim kızın " bahsettiği çocukmuş . Anlamam kısa sürmemişti çünkü çocuğu daha önce görmemiştim .
Evet ilk derste sınavım var ve girmek hiç istemiyorum ama tabi benim canım arkadaşım sürükleyerek sınıfa götürdü . O yerine geçerken bende kendi yerime geçmeyi planlıyordum lakin o mal benden önce gelmiş ve yerime geçmisti .
- Kalkarmısın orda ben oturuyorum ?
+ Niye tapuladın mı başka yere geç .
- Lan kalk diyorum sana .
+ Kalkmıyorum çok istiyosan yanıma geç , dedi ve çantasını oturmam gereken yerden çekti . Küfür savurarak oturdum ve hocanın gelmesini bekledim . Hoca gelir gelmez sınav kağıdımı verdi . Çince mi yazılmış bu ya hiçbirşey anlayamıyorum derken yanımdaki mal sırıtarak seni tembel dedi . Ayağına tekme atmamla inledi ve hocanın dikkatini çekti . Sen yeni öğrencisin galiba kendini tanıt . Adım Ateş İzmir' den geldim . * sürtük iç sesim * tabi bu yakuşuklunun başka bir yerden gelmiyeceği belliydi demesiyle , bende bu tekmenin de başka yerden gelmiyeceği belli . Tekme yemek istemiyorsan sus dedim ve güldüm . Sınavın sadece ad soyad kısmını hallettikten sonra vermek için hareketlendim * kağıdı * . Ateş kolumdan tuttu ve durmamı sağladı napıyordu bu salak ?? Hoca ders anlatmakla meşgulken sınav kağıdımı doldurdu ve bişey değil dedi . Teşekkür mü ettik mal diyecektim ki bu nezaket karşısında susmak ve biraz sırıtmakla yetindim . Sınavı verdim ve yerime oturdum . Zil çaldı ve Nisa yanımıza geldi , ne yaptığınızı gördüm sizi gidi kaçıklar dedi ve ortamı kahkahalar renklendirdi . Beden dersi için spor salonuna indik ve hocanın gelmesiyle yerlerimizi aldık . Ateş burdada kendini tanıttı ve ardından yoklamayla birlikte hoca serbest bıraktı . Lan pezevenk ne diye bırakıyorsun spor yaptırsana kilo aldım dedim içimden , neyseki kimse duymamıştı . Ateş yanımıza geldi ve hadi sınıfa çıkalım dedi , güldüm ve bu sanırım bir çıkma teklifiydi dedim . Yaw hehe diyerek sürükleyerek bizi sınıfa götürdü . İntikam amaçlı böğüre böğüre şarkı söylemeye başladım ikiside kulaklarını kapatıp küfür ediyorlardı , aldırmadım .

...

Eve geldiğimde yine babam yoktu . Olsun olmasın bişey farketmiyordu zaten sessiz biriydi durgun ve soğuk çok soğuk , bu soğuk kızını bir adım daha iterek ona yaklaşmamasını sağlıyordu ama bunu farketmiyor etmiyecek . Şikayetçi değilim ama bazen özlüyorum babamı yanımda olmasına rağmen çok özlüyorum farkında değil olmıcakta . Bu düşüncelere dalıp gitmişken birkaç ödev bitirmiştim . Sallamıyorum ama tembel de değilim , tm tembelim ama ; o degilde şu mal bana tembel mi demişti bunu ona ödetmeliyim diye düşünürken sırıtarak televizyon izlemeye başladım . Hicbirsey bulamadım ve kendimi yatağa attım , bugün olanları düşündüm ve rüyalara daldım . Bir sesle irkildim . Oda neydi mk ?? Küfür ederek elime çakıyı aldım ve odamdan çıkıp salona doğru ilerledim .

Bu ikinci bölümü begendiniz diye umuyorum . Lutfen vote ve yorum 😊😘😘😘❤

FISILTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin