Sınıfa girdiğimizde Umut ve Nisanın yan yana oturmaları dikkatimi çekmişti . Ne sanıyo bu çocuk kendini diye söylenirken yine sıramı iri vücuduyla kaplamış Ateşe baktım .
- Yine mi sırama geçtin sen yeter artık kalk şurdan
+ Kalkmıyorum kızım körmüsün başka yer yok hem
Evet haklıydı başka yer yoktu , Nisanın yanı boştu bi tek ama orayı da Umut kapmıştı haklı olmasından nefret ediyorum . Sesli bir şekilde söverek yanına oturdum o ise telefonuyla ilgileniyordu takmadı bile . Umursamadan bende telefonumu çıkardım ve facebooka girdim arkadaş isteklerinde yakuşuklu olanları kabul edip diğerlerini sildim , aynı şekilde mesajlarda da yakuşuklulara cevap verip diğerlerini şutladım . Bildirimlerde herzaman ki gibi oyun istekleri vardı , oynamıyorum arkadaş oynamıyorum tavuklarınada yem vermicem , parada vermicem de get halla halla . Telefonuma aniden gelen mesajla bütün dikkatleri üstüme toplamıştım hoca derse girmişti bile . Hoca tip tip bakarken tmm sesini kısıyorum dedim ve kıstım hoca derse geri dönmüştü ben ise mesaja .
Sonun hiç iyi olmıyacak prenses . O güzel gözlerin yumruk yemekten mosmor ,saçların yolunmaktan kopmuş , sırtın ise kemer izleriyle dolu olacak . Şimdilik bunları söylüyorum diğer fantazilerimi sen düşün ... ;)
Bu da neydi şimdi ?? Bu oç kimse onu bulacaktım ve o fantazileri üstünde ben uygulayacaktım . Bende yeni bir mesaj yazmak için hazırlanırken Ateş kolumdan tuttu ve durmamı sagladı .
- O kimse bulacağım .
+ Yardımını isteyen mi oldu ayrıca ben hallederim sen karışma .
- ONU BULACAĞIM . Bu sefer sesi daha soğuk ve ürkütücü çıkmıştı . Daha fazla ona laf yetiştiremezdim bu yüzden susmak ve mesaja geri dönmekle yetindim . Telefonu aldı ve cevap yerine girdi ben ise anlamsızca ona bakıyordum .
Ben sevgilisi yani doğal olarak erkeğim ve emin ol senin fantazilerin benim senin üstünde yapıcaklarımla kıyasla
deve de kulak kalacak bebeğim , adresimi veriyorum yatak odama beklerim ;)
Ağzım o şeklini almıştı , sevgilisiyim demesine mi şaşırayım yoksa bu tatlılığın piskopat bişey olmasına mı aklımda deli sorular . Hiçbirşey dememiştim diyememiştim önüme döndüm ve hocayı dinlemeye koyuldum . Ders hocanın her soru sorduğu öğrenciyi cevaplayamazken bulduğuyla geçmisti ve onlardan biri tabiki de pheenn. 😂😂 Tenefüste kantine o leziz tostları yemeye bile gitmemiştim aklımı boşaltmam gerekiyordu yoksa iyice çıkmaza gireceğim . " O kimdi ? Neden bana böyle birşey yapmak istiyordu ?? Amacı neydi ?? Ve Ateş niye bu kadar gerilmişti neden beni korumak istiyordu ??
Hocanın Ceren ödevini yaptın mı demesiyle jetonum düştü . Bugüne ödev vardı dimi hemde sözlüyü etkileyecek hassktr dedim içimden ve hocaya yavru köpek gibi bakmaya başladım .
Tam bahane üretmişken Ateş araya girdi ve ' hocam Ceren bize geldide beraber ödevi yaptık üşendiğimiz içinde bi tek benim defterime yazdık ' dedi ve defteri hocaya götürdü . Ben donakalmış onu izlerken sınıftan bi oooo sesi çıktı dönüp Nisa ve Umuta baktım , Nisa gülerken Umut burnundan soluyordu önemsemeden Ateşin dediğini onaylarcasına başımı salladım ve yerime oturdum . Herkes imalı imalı bakarken dönün lan önünüze dedim sırıtarak önlerine döndüler . Gülmelerine şaşmamalı Ateş evine gittiğimi söylemişti boru mu . Bide bizim gibi fesat bi sınıftan bahediyoruz ' osbirci sınıf ' ünvanlı bi sınıf sonuçta burası ,takmayarak önüme döndüm ve kafamı sıranın üstüne koydum . Çıkışta Ateş de bizimle gelmek istemişti kabul etmesemde takip edeceğini ve arkamdan geleceğini söylemişti sonuçta arkamdan ve en son istedigim sey herhalde Ateşin arkamdan gelmesi olurdu .😂 Eve vardığımızda Nisa ve Ateşte bize gelmişerdi , içeri girer girmez herkes salonda toplanmıştı Umut Nisaya göt kadar oda zaten gel biz senle yukarı çıkalım dedi ve Nisanın elinden tutup sürükleyerek götürmeye başladı . Önlerine dikildim ve Umut saçmalama herkes burda kalıyor dedim ve gitmelerine izin vermedim . Sonuçta benim kuzenim yani pezevenk kuzenimden bahsediyoruz nabcağı belli olmaz şimdi onun , diye düşünerek bu yaptığım hareketin doğru olduğuna karar verdim . Hadi bari film izleyelim dedim Umut ve Ateş birden birbirlerine bakarak korku diye bağırırken biz ise hayırr diye bağırdık . Tabiki onların istediği olmuştu bizde mısır kola vb şeyleri hazırlarken onlarda filmi seçmişti . Ben Ateşin yanına Nisada Umutun yanına geçmişti . Tabi korku filmi bu sonucta boru mu . Film başlamıştı ve ilerledikçe altıma sıçmamak için kendimi zor tutuyordum . Elime yastığı almıştım ne olur ne olmaz ve o an * çığlık * filmdeki kız bagırırken Nisa ve bende bağırmıştık . Suan birinin üstündeydim ve bu kişinin Nisa olması için dua ediyordum . Lakin hayat bana götüyle gülüyordu su an üstünde olduğum kişi Ateşti ve pis pis sırıtıyordu aldırmadan kalktım ve kendi yerime geçtim . Yana dönmemle oha o da ne ?? Nisada Umutun üstüne çıkmıştı Nisa tam yerine geçecekken Umut çekti ve Nisanın dudaklarına yapıştı . İğrençlerdi daha fazla dayanamayıp odama gittim . Yine bir mesaj geldi ve aniden olduğum yerde doğrulup mesaja baktım .
Bir alt sokağınızdayım . Tek gel cici kız yoksa neler olacağını tahmin et . Ayrıca sevgilinin üstümde uygulayacakları sana yapacaklarım kadar zevkli olmayacak . Gelirsen birdaha mesaj atmam ama eğer gelmezsen ...
Cok sinirlenmiştim kimse bu piç onu bulup cezasını ben kesecektim kimseyi de ilgilendirmez özellikle Ateşi diye düşünerek onlara görünmeden kapıdan çıktım ve alt sokağa doğru ilerledim . Önümde duran taşa baktım kavga etmeyebiliriss diyecektim ki tehditlerini hatırladım bu taş benden ne istiyor olabilir diye düsünürken yüzüme yediğim yumrukla sendeleyip yere düştüm . Ağzıma gelen iğrenç tatla kanadığını anladım ve daha da sinirlenip karnına sert bi tekme attım . Olduğu yerde kıvranırken yüzüne de yumruk attım bi ara kick boxa gitmistim de 😂 O yerde yatarken ağzıma tıkanılan bezle düşüncelerim kaybolmuştu içime çeker çekmez ise bir boşluk . Uyandığımda sandalyeye bağlanmıştım bu pezevenkin tek gelmiyeceği belliydi keşke birilerine haber verseydim diye düşünürken aklıma Ateş geldi ağzıma sıcacaktı orası kesindi ama önce bunları halledecekti yani şu zevkli işkence türlerinden bahsediyorum anladınız siz . Kapının açılmasıyla o tarafa baktım tipsiz bi gerizekalı bana doğru yürüyordu . Niye kaçırdınız beni piç . Birden gelen yumrukla kafamın yana dönmesi bir olmuştu . Agzımdaki kanı yüzüne tükürdüm ve orospu çocuğu acımadı diye bağırdım . Daha sinirlenmiş olacakki tokat attı daha sonra saçlarımdan sürükledi ve yere yapıştırdı kafam aniden yere vurunca acıyla inledim ona bakarken elindeki saç tutamını görünce benim olmaması için dua ediyordum yoksa burdan kurtulunca onun ebesini sikecektim . Birden üstümdeki gömleğin dügmelerini çekerek açtı içimden bu yaşta tecavüze uğrayacaksın Ceren diye düşünürken beni kaldırdı ve arkamı ona doğru döndürdü ne yaptığını göremiyordum bu beni daha da çok korkutuyordu . Birden sırtımdaki kemer ile ağlamaya başladım . Hepsi tamamda bu çok acıtmıştı ben bağırdıkça o daha sert vuruyordu . Yap lan orospu çocuğu diye bağırdım , ben güçlü bir kızım sırtımda iyice yapışan kemerle o mesajı hatırladım . Gözlerin yumruk yemekten mosmor , saçların yolunmaktan kopmuş ve sırtındaki kemer izleri ...Yeni bölüm nasıl canlar . Yorum ve vote yapın 😘😘😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
Mystery / ThrillerAnnesi ölmüş . Babasını da en ihtiyaç duyduğu zamanda kaybeden ; Ve bu kayıp sonrası üvey abisini tanıyan , en büyük rahatsızlığı ortaya çıkan Şizofreni bir kızın hayat hikayesi ...