Sen ve Niall uzun süredir sevgilisiniz.İlişkiniz süper gidiyor.Bir gün Niall ile gezmeye çıkarsınız.Niall dönüşte sana araba kullanmayı öğretecektir.S en bu yüzden heyecanlısındır.İlk defa araba kullanacaksın ve öğreten ise Niall Horan.Bir güzel hazırlanırsın ve Niall seni almaya gelir.Seni görünce hemen sorar"heyecanlı mısın"(multi)
Sen:Evet
Niall:Sana güvencim tam bence süper kullanacaksın,ama ilk bi yemek yiyelim değil mi?
Sen:Hiç bu yemek sevdan bitmicek değil mi?
Niall: Hayır sen ve yemeklerim olmadan yaşayamam.
Sen:Bende sensiz yaşayamam.
Niall:E hadi binsene.
Sen:A tamam.
Arabaya binersin ve kemerini takarsın. Niall hep gezmeden önce güzel bir yemek yer bu yüzden pek bir şey yemeden gelmiştin.Ve evet geziden sonrada yer.Arabada giderken Niall müzik açmış ve sesini de son ses olarak ayarlar.Yolda bağıra bağıra şarkı söylersiniz.Lokantaya vardığınızda güzel bir yemek yersiniz.Sonra gezmeye başlarsınız Niall sana Londra nın en güzel yerlerini gezdirir.O sırada komik pozlar verek fotoğraf çekinirsiniz.
Veeeee o an gelmiştir.Araba kullanma anı.Koltuğa otutursun.Ve Niall anlatmaya başlar.
Niall:Bak aşkım şimdi en sağdaki gaz ortadaki fren en soldaki ise devreaj tamam mı?
Niall o kadar tatlı anlatıyordurki tatlı komasına girecek gibi olursun.Sen: Tamam.
Niall:Şimdi ayağını debreajın en dibine kadar it.Yavaşca kaldırırken orantılı bir şekilde gaza bas.
Dediklerini harfi harfine yaparsın.Araba hareket etmeye başlar arabayı yumuşacık kaldırırsın hatta kendin bile farkına varmazsın.
Niall: Aşkım süpersin.Bak şimdi şu iki kumluk tepelerini görüyormusun?
Sen:Evet gördüm.
Niall:Onların arasına park etmeye çalış.
Sen:Niall emin misin?
Niall:Evet sen yaparsın.
Sen:Tamam bi denicem.
Arabayı kumluklara doğru sürersin.Kumluklar kısadır tam park edicem derken yanlışlıkla gaza yüklenirsin ve kumluklara çıkarsın.Sen çok korkarsın ama Niall kahkahalar içinde boğulur.
Niall:Tatlım sana nazar değdi.Çok güzel kullanıyordun.
Sen:Ya Niall dalga geçme yaaaaaaaa!
Niall:Dalga geçmiyorum hâlimize gülüyorum.
Sen arabadan inersin Niall arabayı düzeltir.Ve eve gidersiniz Niall arkadaşlarına senin araba kullanma şeklini hep şöyle anlatır.Niall:O kadar güzel kullanıyo ki sanarsın 50 yıldır kullanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv Niall Horan İle Hayal Et
FanfictionOne direction un sarı civcivi olan Niall Horan ile yeni bir dünya keşfetmeye ne dersiniz??