Kişiye özel hayal et

226 11 11
                                    

nil0961 sana özel bu bölüm inşallah beğenirsin.

Sen bir gün yolda yürüyüş yapıyorsundur.Sonra sarışın tatlı bi çocuk gözüne çarpar.İçinden "ne kadar tatlı bi çocuk"diye geçirirsin.Çocuğu öncedende buralarda görürsün ama ilk defa bu kadar tatlı olduğunu fark edersin.

Çocuk ile göz teması kurarsın ve en az 5dk bakışırsınız.Sonra o sana doğru yaklaşır ve konuşmaya başlar.

Sarışın:Merhaba sizinle tanışmak istiyorum.

Sen şok olursun ama arkadaş olmak da pek kulağa kötü gelmiyordur bu yüzden onu kıramaz ve kabul edersin.İsminin Niall olduğunu öğrenirsin ve her sabah burda Niall ile yürüyüş yapıp konuşuyorsunuzdur.

****1ay sonra****

Sen ile Niall yine aynı yere gelirsiniz ve sohbet etmeye başlarsınız Niall önceki günler gibi değildir artık daha çok sitresli bi hâli vardır.Sen daha fazla dayanamayıp ona sorarsın.

Sen:Niall senin neyin var stresli bir hâlin var gibi.

Niall:Öyle mi gözüküyorum?

Sen:Evet.

Niall:Nil bak ben sana bir şey söylicem ama nolur bundan sonra ne olursa olsun arkadaş olarak kalmayı bırakma.

Sen:Niall beni čok korkutuyorsun söyle artık şunu ne oldu?

Niall:Nil ben seni ilk gördüğümden beri seni seviyorum benimle çıkar mısın?

Sen gözlerin dolu bir şekilde Niall a dönersin ve ağlamamak için kendini zorlarsın.Çünkü sende Niall ı seviyorsun dur.

Sen:Niall bende seni baştan beri seviyorum ama sana söyleyemedim ve evet seninle çıkarım.

Niall ın boynuna sarılırsın ve Niall seni öper.

Kötü oldu😥

Sarı Civciv Niall Horan İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin