bahar a özel hayal et

320 18 11
                                    

BaharYldrm628
Sen ve Niall sevgilisinizdir.Bir gün Louis bir balo düzenler ve sizde davetlisinizdir.Sen çok heyecanlısın.Çünkü Niall ile ilk defa baloya gideceksin.Daha doğrusu bir erkekle ilk defa baloya gideceksin.Seni arkadaşın hazırlayacaktır.Arkadaşın çok iyi modayı takip ettiği için ona güvenirsin.Ama bazen abartıya kaçabiliyor.Arkadaşın ile AVM ye gideceksiniz.Ama sen ne giyeceğine henüz karar vermemişsindir.Ayna karşısında saçını tararken mesaj gelir.

Niall:Bebeğim nasılsın.

Sen:İyiyim canım.

Niall:Balo için ne giyeceğine karar verdin mi?

Sen:Hayır neden sordun ki?

Niall:E dün o kadar söylendin bak Bahar açık giyinme orda erkeklerin sana bakmasına dayanamıyorum.Kâtil olmamı istemezsin herhalde?

Sen:Ya sen beni kıskandın mı?

Görüldü

Sen:Tamam fazla açık giyinmem.😘😘

Niall: Elbiseni ilk ben görcem alışverişe beraber gidelim ben seni yalnız göndermem.

Sen:Ama Niall elbiseyi görürsen heyecanı kaçar.

Niall:Bebeğim bi de şu yandan bak sen ve ben elbiseyi seçicez içinde "Acaba beğenecek mi?"sorusu da kalmaz.

Sen:Peki tamam.

Niall:1 saate ordayım hazırlan.

Sen:Tamam aşkım bekliyorum.

Niall:Ok bye.😘😘💓💓💞💞💞

Sen:Bye💖💖

Sen bu konuşma üzerine arkadaşına durumu anlatırsın ve gelemeyeceğini söylersin.Arkadaşın anlayışlı karşılar.Aslında o da davetlidir baloya ama erkek arkadaşı olmadığı için gitmek istemez.Sen hemen odana çıkarsın ve üstünü giyinirsin.1 saat geçer ve sen hazırsındır.Kapı çalar ve sen koşarak kapıyı açarsın.Niall karşındadır.Onu gördüğün gibi sarılırsın.Ve Niall seni öper.Arabaya binersiniz.Arabada bir kaç poşet ilgini çeker ve dayanamazsın sorarsın.

Sen:Niall bunlar ne?

Niall:Bir kaç parça yiyecek ne olur ne olmaz diye getirdim.

Sen:Niall yaa 😂😂😂.Aldın mı yaptın mı?

Niall:Harrye yaptırdım.

Sen:Nasıl yaptırdın o Louis e yarın için tatlı yapacaktı?

Niall:Eğer yapmazsan kolunu ısırırım dedim ilk "hayır "dedi ben kolunu ısınca da pes edip yaptı.

Sen:Ya aşkım âlemsin.

Siz bu sırada alışveriş merkezine varırsınız.Niall sana kapıyı açar ve arabadan inersin.Niall seni çok büyük bir AVM ye getirmiştir.Sen girer girmez eline bir elbise alırsın.Su yeşili ve mini etekli bir elbisedir bu elbise.

Sen:Niall bu bana çok yakışır.

Niall elinden elbiseyi alır ve yerine asar.

Niall:Sana ne yakışmaz?

Sen:Tamam bu seferlik öyle olsun.

Biraz daha dolanırsın sen ne göstersen Niall yerine koyuyor en sonunda pes edersin.

Sen:Niall o zaman şöyle bir şey yapalım sen seç tamam mı?

Niall: Tamam.Ben seçerim yalnız senden güzel seçmem sonuçta baloda bir sürü erkek var.

Sen:Tamam Niall tamam.

Niall bu sefer dolaşmaya başlar.Eline bir T-shirt ve pantalon alır ve sana döner.

Niall:Sonuçta güzelsin yâni bunu gisende güzelsin başkasını gisende güzelsin.

Sen:Ama aşkım orda ki kızlar benimle dalga mı geçsin.

Sen ve Niall biraz daha gezersiniz ve Niall eline bi elbise alır sen bunu beğenirsin.Ve giymek için kabine girersin.Çıktığında Niall kendini elbiselere yaslar ve yere düşer.Sen bu duruma çok gülersin.Niall ayağa kalkar ve elbiseleri düzeltmeye çalışır.O sırada görevli gelir.

Görevli: Beyfendi iyi misiniz? Bırakın ben düzeltirim.

Niall:Ben bişey yapmadım o yaptı.

Der ve seni gösterir.

Sen:Ben ne yaptım ya?

Niall:Bu kadar güzel olmayacaktın.

Sen utanırsın ve yere bakarsın.Niall yanına gelir ve eliyle başını kaldırıp seni öper.

Niall:Utanmana gerek yok bebeğim ben sadece doğruları söylüyorum.

Sen üstünü değiştirmeye kabine gidersin ve daha çok utanırsın.O elbiseyi alırsın ve arabaya binersiniz.Niall arabayı çalıştırıp yola çıktığında Niall ın telefonu çalar.Arayan Liam dır.Niall sana telefonu açıp hoparlöre vermeni ister ve yaparsın.

Liam:Alo Niall nerdesin?Niall ne olur o Harry nin yaptığı yemekleri yemediğini söyle.Evde yemek kalmadı açız.Eğer yediysen ki büyük ihtimalle yedin dışarda yicez.Louis çıldırdı.Zayn onu durdurmak istedi ama Louis onu havuza itti.Harry evdeki tüm malzamalerle tatlı yaptı.Zor durumdayız Niall çabuk gel gelirken yolda yiyecek al ve parti süsleri al çünkü Louis şaka yapim derken hepsi yandı.Şakayı hiç sorma.Parti süsleri yanıyor diye şaka yapacakken gerçekten yandı.

Niall:Liam zaten hızlı konuşuyon bide böyle konuşuyon hiç anlamıyorum.

Liam:Ya tekrar mı söyliyim bak diyorum ki.......

Niall:Anladım Liam anladım her zamanki çocuklar işte.Yemekleri yemedim getiricem merak etme malzemeleri de alırım.

Telefondan ses gelir ses koşuyormuş gibi çıkar.

Liam:Harry bırak o tavuğu yeter lan bir sürü tatlı yaptın.

Harry:Ama yetmez onlar yeeeetmeeez!!

Liam:Haaaaaaarrryyy ver onu banaaaa!

Sen ve Niall gülersiniz.Niall telefonu kapatır.

Niall:Yine alışveriş yapcaz sorun olur mu?

Sen:Yooo niye olsun?

Umarım beğenmişsindir.Arkadaşlar geç oldu biliyorum ama kusura bakmayın dün aklıma hiç bir şey gelmiyordu.

Sarı Civciv Niall Horan İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin