Eveeet yeni bölüm geldi

354 21 26
                                    

DirectionLNLH ye özel.

Sen arkadaşın evde otururken birden kapı çalar ve sen çok yorgun olduğun için ona kapıya bakmasını istersin ve o da seni kıramaz.Kapıdan bir adam sesi gelir.

Adam:Merhaba burası(s.i)evi mi?

Ece(Arkadaşın):Evet buyrun ben onun arkadaşıyım.

Sen bu sözler üzerine dayanamazsın ve kapının oraya gidersin.

Sen:Buyrun benim beyfendi.

Adamın elinde bir buket çiçek vardır size bir kağıdı imzalamanızı söyler ve sen imzalarsın koskoca buketi sana verir.

Adamın elinde bir buket çiçek vardır size bir kağıdı imzalamanızı söyler ve sen imzalarsın koskoca buketi sana verir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ece:Ohaaaa kimden lan bu?

Sen:Ne bilim yaa bende ilk defa görüyorum.

Ece:Bana bak yoksa sen benden habersiz sevgili mi yaptın yoksa aranızda sözlendinizde benim mi haberim yok??

Sen:Off ece saçmamalamakta üstüne yok haa.

Sen biraz karıştırırsın ve bir karta rastlarsın ve kendini koltuğa atıp açarsın.E tabi Ece eksik kalmaz hemen yanına oturur.Kartın üzerine şunlar yazıyordur.

İnsanoğlu en çok neleri sever,inanır,güvenir?Tüm insanlar şunları listeye koyar:Anne,baba,abi,kardeş,Tanrı,evcil hayvan...liste uzar gider.Elbette benimde böyle bir listem var.Tuhaf olan şu ki;sen,sen,sen listede nerdesin?Çok zorlanıyorum.Çünkü sen şu an en sevdiğim,en çok beraber olmak istediğim,en güvendiğim kişi listesindesin.Seni çok seviyorum kim olduğumu en kısa sürede açıklayacağım.

Ece:Ohaaaa şair çıktı enişte.

Sen:Ne eniştesi daha kim olduğunu bilmiyorum.

Ece:Tamam kızma yaaa ben gidim bi şeyler hazırlayayım.

Sen:Bencede hazırla yoksa çiçekleri yicem açlıktan.

Ece yanından kalkar ve mutfağa gider sende o sırada çiçeklere dalarsın.Aklın allak bullak olur.Tam dalarsın ve kim olduğunu tahmin etmeye çalışırsın ki içerden sesler gelir.Tabak kırılma sesleri.Evet Ece nin yine sakarlığı tutmuştur ve tabakları kırmıştır.Hemen yanına gidersin.

Sen:Sakar yine ne kırdın?

Ece:Yaaaaaaaa üç beş tabaktan bişey olmaz dimi?

Sen:Üç beş derken???

Ece:Takım yok artık.

Sen:Zaten sana yemek yap diyende kabahat.Etrafı topla üzerini giy dışarda yiyelim.

Ece: Tamam.

Ece nin yine sakarlığı üzerinde olduğu için evi darmadağın edebilirdi bu yüzden dışarda yemek daha mantıklı olurdu.Sen hemen üzerini giyinirsin.Aşağı inerken Eceyi hazır görürsün.

Sen:Ohaaaa kızım ışınlandın mı ne çabuk etrafı topladın?Ne çabuk hazırlandın?

Ece: Etrafı topladığımı kim söylemiş.

Sen:Toplamadın mı?

Ece hayır anlamında kafasını sallar.Sen tınlamadan arabaya binersin.Ece de hemen biner.Bir lokantaya gidersiniz yemek yiyip içtikten sonra hemen eve gelip uyursunuz.Çünkü yarın okul vardır.
💤💤💤💤💤💤💤💤💤💤
Ertesi gün erken kalkıp hazırlanırsınız ve okula gidersiniz.En yakın knkan Niall ı görürsün ve ona olaylar olduğunu söylersin.
Niall seni bir camın kenarına oturtur.Ve karşına geçer dizleri dizlerine değiyordur.Niall seni pür dikkat dinliyordur.Onun bu huyunu çok seviyorsundur.Seni çok iyi dinliyordur.

Sen:Niall keşke şu an gelip o kişi bana kendini itiraf etse meraktan ölüyorum.

Tam o sırada Harry gelir Harry i sende seviyorsundur.Harry Niall ın kafasına yavaşça vurur ve Niall ın kafası cama çarpar.Niall ın yüzü düşer normalde Harry yi çok seviyordur.

Harry:Naber len değişik?

Niall:İyi knk 2 dk bizi yalnız bırakır mısın özel konuşuyoruz.

Harry:İyide o beni tanıyor ne sorun olur ki?

Niall: Harry bak kıza ohaaaa taş taş.

Harry hemen atılır

Harry:Hani nerde nerde?

Niall:Bak orda hadi git kendine ayarla.

Harry çok çapkın olduğu için hemen gider.Niall işini biliyor.

Sen:Niall neden gönderdin belki Harry bir şeyler biliyordur.

Niall: Gerçekten kim olduğunu öğrenmek istiyorsan onun gitmesi gerekiyor.

Sen:Kim olduğunu biliyor musun?

Niall eline defter ve kalem alır ve bir şeyler yazmaya başlar.O sırada Harry gelir.

Harry:Niall bak bu beni kaçıncı kandırışın kız sandım tam yazcam bi döndü sakallı bi adam üstelik yeni gelen hocaymış.

Niall: Harry git söz sana birini ayarlicam.

Harry:Tamam ama bak ayarlamazsan..

Niall:Ayarlicam söz sen bi git.

Harry gittiğinde Niall sana döner ve gözlerinin içi parıldıyordur.Tekrar kağıda yazmaya devam eder.Ve kağıdı kopartır sana gösterir(multi).Kağıtta "seni seviyorum"yazıyordur.

Sen:Ne yâni?

Niall:Evet bendim ben seni seviyorum ne olur bana kızma.O kadar tatlısın aşık olmamayı o kadar denedim ama olmadı.Evet ben seni seviyorum.Benimle çıkar mısın?

Sen: N-NİALL b ben ne diyeceğimi b bilmiyorum.Ç çok ani o oldu.

Niall:Ne olur bana bi şans tanı.

Sen:Tamam seninle çıkarım.

Sen ve Niall sarılırsınız Niall seni kocaman öper.O sırada birilerinin size baktığını hissedersin ve dönüp baktığında Harry ve Ecenin size ağzı açık baktığını görürsün.

Umarım beğenmişsindir.Arkadaşlar özel hayal et isteyen varsa yoruma yazabilir.

Sarı Civciv Niall Horan İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin