Sen bir gün dışarı çıkarsın.Canın acayip bir şekilde çikolata çeker.🍫🍫🍫
Markete girersin ve bir poşet çikolata alırsın.Tam marketten çıkarken kapıda biri ile çarpışırsın.Tam "ne yapıyorsun!"diyeceksinki karşında sarışın ve mavi gözlü bir erkek sana bakıyor.Ve sen o çocuğu tanıyorsun.O çocuk okulda sevipte açılamadığın çocuk Niall dı.Bir anda telaşlanırsın ve aynı telaşı ondada görürsü.Sen: Şey ben özür dilerim.
Niall:Asıl ben özür dilerim.Yine aptallığım tuttu.
Sen:Yok ya her zamanki sakarlığım.Siz kendinizi suçlamayın.
Niall:Bişey sorabilirmiyim?
Sen:Tabi.
Niall:Siz (kendi okulun)da mı ojuyorsunuz?
Sen:Evet neden?
Niall:Sen o kızsın.Ben rüya görmüyorum değil mi?
Sen:Hayır görmüyorsun.
Niall senin elinden tutar ve hızlıca biyere götürmeye başlar.Sen çok korkarsın ve bağırarak soru sorarsın.
Sen:Ya ben hangi kızım?Ne oluyor?Neden sorularıma cevap vermiyorsun? Ya nereye gidiyoruz?
Niall seni kucağına alır ve susmanı söyler.Bu koşturmaca sonucu seni bir lokantaya getirir.Ve hemen oturur.Sen karşısında oturuyorsun.Niall da tam senin gözlerinin içine bakıyor."İyiki pijamalarımı giymemişim"diye içinden geçirirsin. Niall sipariş verir ve sende ona soracak çok sorum var bakışı atarsın.Niall bunu anlar.
Niall:Bak (s.i)ben seni okuldan tanıyorum ve lütfen sakin ol sana zarar vermicem tamam mı?
Sen:1-Benim ismimi nerde öğrendin?
2-Ne istiyorsun benden?
3-Neden buradayız?
4-Ya sen kimsin?
5-Neden ben yhaaaaaaaaaa?Niall sana sus işareti yapar ve konuşmaya başlar.
Niall:1-Bir şekilde öğrendim ismini çok kolay oldu.
2-Sana bir şey söylemek istiyorum bu yüzden buradayız.
3-2.nin cevabını verirken bununda cevabını vermiş oldum.
4-Ben Niall Horan.
5-Neden mi sen.Çünkü seni seviyorum çünkü sana aşığım.İlk gördüğümden beri seni seviyorum.Seni takip ediyorum.Ama sevgilin vardır diye açılamadım ama bu gün seninle çarpışınca "ya şimdi ya da hiç"dedim ve o an aklımdan ne geçiyorsa yaptım.Bak (s.i) ben seni çok seviyorum lütfen teklifimi geri çevirme.Benimle çıkar mısın (s.i)???Sen çok heyecanlanırsın çünkü onu sende seversin ve heyecandan elin ayağın titrer ve bu sesine de yansıyacak diye korkarsın ve maalesef ki öyle olur.
Sen:N-Niall b-bak b-bu dediklerin n-ne kadar doğru b-bilmiyorum.Ama bende seni seviyorum.
Evet sonlarına doğru sesin düzelir ve o özel cümleyi rahat kurarsın.Cümlelerine devam edersin ama bu sefer kekelemeden.
Sen:Aslında ben de seni tanıyordum ve sana açılamıyordum ve evet teklifini kabul ediyorum.
Niall birden seni kucağına alır ve bağırmaya başlar.
Niall:Biliyordum bir gün sevgili olacağımızı biliyordum.
Niall ile 9 ay sonra evlenirsiniz ve 2 çocuğunuz olur biri kız diğeri erkek.Kızın ismi Melisa(benim adımı taşısın artıkın)oğlanın ismi ise Abdulsamet koyarsınız.
Çocukların ismini beğenmişsindir umarım.Ve yazdığım yazıyı da beğenmişsindir umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Civciv Niall Horan İle Hayal Et
FanfictionOne direction un sarı civcivi olan Niall Horan ile yeni bir dünya keşfetmeye ne dersiniz??