Part 2."Lily, Lily... Dugo se nismo vidjeli."

323 21 0
                                    

"Ovu ćeš noć pamtit zauvijek."-šaptao mi je na uho.

Pribijao me je uz zid, a sebe uz mene.
"Molim te, prestani!"- već sam vrištala kroz plač. Uzaludno.
"Shhh..."-nastavljao me je ljubit.
Odmaknuo se na sekundu i skinuo majicu sa sebe. Lily probudi se ovo je samo loš san. Probudi se.

Ne ovo nije san. Odustala sam od borbe, nisam jaka, ni fizički ni psihički. Ne mogu.
Mrak mi je pred očima. Klizim iz njegovih ruku.

...

"Mlada damo, planiraš li danas ustati iz tog kreveta?"-začuo se dobro poznati glas moje udomiteljice. Otvorila sam umorne oči i pogledala oko sebe. U svojoj sam sobi. Oh, kakav loš san. Udomiteljica me je primila za ruku.
Bol.
"Auch!"-procjedila sam kroz zube.
"Što ti je to po rukama?"-skupila je obrve. Spustila sam pogled na svoje ruke i vidjela masnice po rukama.
"Ja... ovaj..pala sam s rola jučer..."-slagala sam.
Je li ono bio san?
Udomiteljica Carla samo je preokrenula očima. Izašla je.

Okej Lily, diži se. U glavi mi je odzvanjalo. Kakva bol. Ustala sam i krenula prema kupaonici. Pogledala sam se u ogledalo. Okej. Što se događa?

Na brzinu sam odletila pod tuš, obukla sam prvo što mi je bilo pri ruci. Sivu majicu, crne uske traperice i nekakvu ogrlicu. Stavila sam malo pudera kako bih prikrila ranu iznad obrve i usnice. Malo maskare i sjajilo za usnice. I gotova sam.

Pitanje koje me muči

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pitanje koje me muči. Što se dogodilo jučer?

"Lily!"-Carla me zvala. Spustila sam se niz stepenice u dnevni boravak.
"Tu ti je popis što sve moraš kupiti, novci su ti na stolu."-pružila mi je malu ceduljicu. Klimnula sam glavom.

Krenula sam prema trgovini. Imam 10 minuta do trgovine.
"Lily, Lily... Dugo se nismo vidjeli."-čula sam Justinov glas iza sebe.

OTMICAWhere stories live. Discover now