"Lily, opet ti."-čula sam Justinov glas iza sebe.
Koljena su mi zaklecala. Korak po korak krenula sam unazad, planirajući pobjeći.
"Lily, ja ti želim pomoći."-krenuo je prema meni."
Cijelo tijelo mi je drhtalo. "Želim ti pomoći, dovraga!",puhuo je.
"Pusti me!",govorila sam već kroz plač dok me već svojim rukama čvrsto držao pribijenu uz sebe."Molim te,vjeruj mi."-rekao ne šaptajući blagim glasom.
Jedan dio mene govorio mi je da pođem s njim, iako drugi dio mi je govorio da se istrgnem i počnem trčati. Nisam imala izbora. Pokušala sam se svom snagom otrgnuti iz njegovog stiska. Bezuspješno. Još jače me primio. Što me zabolilo. "Auuč"-procjedila sam kroz zube.
"Ne budi tvrdoglava. Spašavam te,glupačo."-s mržnjom je izgovorio.
"Ma od čeg?"-pogledala sam ga.
"Kakve ti imaš koristi od spašavanja mene?"-sarkastično sam upitala. Iako mi nije bilo do ničeg."Možeš li malo šutiti?"-skupio je obrve.
Povukao me je za sobom. Otimala sam se. Opet. Bezuspješno. Bio je dosta jači od mene.
Ubacio me u auto, na suvozačevo mjesto. Upalio je auto i krenuo. Iz džepa je izvadio kutiju crvenog marlbora. Izvukao jednu cigaretu te zapalio. Uživajući uvlačeći dim u sebe.
"Bieber, gdje me vodiš?"-rekla sam pokušavajući ostati smirena."Zašto ja?"-upitala sam.
"Ti si jebeni ključ, ključ za moj novi život!"-lupio je rukom od volan.