"Tvoja noćna mora." -odgovorio je.
Krv u žilama mi se sledila. Suze si klizile niz moje lice. Pokušavala sam obuzdati suze i smiriti se. On se prešetavao po sobici. Glava me jako boljela. Još se ja glupača pitam zašto. Netko me udario s nečim po glavi i to je zadnje čega se sjećam. Udarca u glavu.
Vrata su se naglo otvorila.
"Bieber!"-začuo se glas.
Visoki tamnoputi dečko sa osmijehom na licu prišao je ovom drugom, Bieberu, kako god. Rukovali su se.
"Je li sve na broju Ryan?"-upitao je Bieber dok je uzimo od njega aktovku.
"Justine,zar je ikad falila ijedna kuna?"-Ryan se nasmijao.Novci? Aktovka? Sto se dogadja?
Prišao mi je Ryan bliže. "Znači ti si ljepotice moja večeras?"-govorio je dok me je milovao po obrazu.Čučnuo je i rukom dignuo moju glavu, suze su mi se slijevale. Bit ću prodana? Kako cu završit?
Pljunula sam mu u lice, bez ikakvog razmišljanja. To je jedino za što sam bila sposobna. Odmah nakon toga Bieber se počeo smijati. Gotova sam. Ryan je ustao i lupio me šakom u glavu. Jednom. Drugi put. Treći put. Bieber ga je odmaknuo od mene. Sve mi se mutilo pred očima. Osjetim kako mi krv teče po licu. Zašto baš ja?
Bieber je izašao van s Ryanom. Trebam vode. Stvarno ne znam koliko sam već ovdje dugo. Cijela sam prljava. Sve me boli.Bieber ulazi. "Justin?"-prošaptala sam.
"Želiš vode?"-rekao je nekim dobrim glasom. "Da, molim te."-jedva sam progovorila.Prišao mi je i počeo me odvezivati. Pustit će me?
"Slušaj me sad dobro. Ako u kojem slučaju probaš pobjeći, bit ćeš ubijena u roku minute. Zato budi pametna i sjedi tu di sjediš. Ja idem po vodu i odma stižem. Zapamti što sam ti rekao. Dobro?"
Samo sam klimnula glavom. Čim je izašao razmotrila sam sobu, ustala sa klimavog drvenog stolca. Sva sam ukočena i svaki dio tijela me boli. Jedva sam hodala, sjela sam opet na stolac.Justin se odmah vratio za minutu. Dao mi je bocu s vodom. Zahvalila sam mu i popila vode.
Primio me je za ruku i povukao za sobom. Gdje me vodi?
"Gdje me vodiš"?-upitala sam ga dok smo hodali kroz neki dugi hodnik. Okrenuo se prema meni. "Samo budi tiho."-prošaptao je.
Na kraju hodnika ušli smo u neku sobu. Možda njegovu. Stajala sam dok je kopao po ormaru. Izbacio je neku sivu majicu kratkih rukava i crnu trenirku.
"Ručnik imaš u kupaonici."-uspuhan je rekao i dobacio mi odjeću. "Hvala."-prošaptala sam.
Nakon što sam se otuširala izašla sam iz kupaonice i stala pred njega.
"Molim te, pusti me da idem."-molila sam ga.
"Jesi li djevica?"-podignuo je obrvu. Knedla u grlu mi je stala. Prišao mi je i počeo me ljubit po vratu. Gurala sam ga svom snagom. Ali uzalud."Ovu ćeš noć pamtit zauvijek."-šaptao mi je na uho.