Hoofdstuk 6

1 0 0
                                    

'Milan: Hoi!' Licht er op in mijn scherm. Mijn hart begint opeens snel te kloppen. Ik ontgrendel mijn telefoon en open zijn berichtje. 'Jill: Hoi!' Stuur ik terug. Ik zie dat hij het gelezen heeft en weer aan het typen is. Snel klik ik het gesprek met hem dicht en open mijn whatsapp.
'Liv' Typ ik in en mijn gesprek met Liv verschijnt in het beeld.
{L is Liv, J is Jill. Spreekt voor zich}
J: Livvvv!!! Help.
L: Wat is er aan de hand? Brand, ben je gewond, moet ik langskomen?
J: Nee, zo erg is het niet. Sorry, het was niet de bedoeling je te laten schrikken.
L: Oke, maakt niet uit. Vertel.
J: Je weet die jongen, van de stad een paar weken geleden? Hij was in mijn wijk. En hij kwam naar me toe. Toen liep hij een stuk met me mee en hebben we lang gepraat samen, zijn naam is trouwens Manuel. Maar goed, hij gaf zijn nummer dus. En had ik je al vertelt over Milan? Ja vast wel, Milan die stuurde mij ook zojuist een bericht op facebook. En..
'Milan: Heb je zin om van de week iets leuks te gaan doen?'
L: En..?
J: Hij vraagt nu zojuist of ik wat leuks wil gaan doen. Maar ik ken hem amper. En ik heb Manuel nu zojuist al ontmoet.. En.. wat moet ik doen?!
L: Misschien bedoelt Milan het vriendschappelijk. Je kan altijd met hem afspreken toch? Kan geen vlieg kwaad. En daarnaast, hoe goed ken je Manuel nou?
J: Je hebt gelijk.. Je bent een topper! ❤️
L: Weet ik toch. 😘
Ik sluit mijn gesprek met Liv en ga naar het bericht van Milan. 'Jill: Ja, lijkt me leuk!' Ik druk op verzend en wacht af tot hij weer wat terug typt. Weer verschijnt er een berichtje in mijn scherm, maar dit keer van Manuel. Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Ik open het gesprek. 'Hoi Jill, was zeker leuk je nu echt te ontmoeten. Misschien kunnen we van de week afspreken?' Lees ik zacht voor aan mezelf. Ik laat mezelf op bed vallen. 'Ja, lijkt me leuk!' Stuur ik naar hem. Een diepe zucht verlaat mijn mond. 'En dan zul je zien, het zal vast op dezelfde dag zijn..' Mijn scherm licht op. Ik heb twee verschillende berichtjes binnen. En weer.. verlaat een zucht mijn mond.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Geen raadWhere stories live. Discover now