Not Defteri

8.9K 260 221
                                    

   O gece kızlar Randona ' da kendi aralarında toplanmışlardı . Lisa ' nın odasında eylencesine ruh çağırma kararı almışlardı . Hazırlıkları yaptılar ve ruhu çağırdılar . Ruha yalandan bir kaç soru sorduktan sonra ruhu postalamışlar  yani en azından postalamaya çalışmışlar . Fakat ruh gitmiyormuş . Çünkü aslında ortada ruh falan yokmuş . Kızlar Lisa yokken kendi aralarında onu korkutmaya karar vermişler . Korkak biri olduğundan onunla eylenmek istemişler .

Birisi yaninda cebe sığabilecek kadar küçük bir sis makinesi getirmiş . Lisa ' ya çaktırmadan onu çalıştırmış . Etraf sisle kaplanmış . Kızlar kaçmaya başlamış . Lisa ' da " ruh bizi öldürmeye geliyor ! " diye sanmış . Oda kaçmaya başlamış . Gurubun başı olan Mary bir yalan uydurmuş . " Lisa ruhlar asansörlerden korkar , git ve asansöre saklan ! Biz saklancak başka yer buluruz . " demiş . Biraz korkak , biraz da salak olan bu kız ardına bakmadan koşarak asansöre saklanmış . Kızlar bir süre asansör kapısının önünde beklemişler fakat içerden ses gelmiyormuş . İlk başta Lisa ' nın korktuğu için ses çıkarmadığını sanmışlar . Kahkahaya boğulmuşlar . Fakat içerden hala ses gelmeyince korkup asansörün kapısını açmışlar  .

Fakat açtıklarında " keşke açmasaydım " dedirticek bir görüntü vardı . Lisa ' nın üzerine kazzap dökülmüş yavaşca eriyordu . Şimdi sadece iskeleti kalmıştı zavallı Lisa ' nın . Hatta kemiği bile erimeye devam ediyordu . Kendisine fazla miktarda kezzap dökülmüştü . Yaşlı gözlerle ona bakan Mary Lisa ' nın eriyen bedenine eyilerek fısıldadı

" Bunun sadece bir şaka olması gerekiyordu , sadece küçük bir şakaydı , böyle olacağını bilmiyorduk , lütfen affet bizi arkadaşım . " Mary ' nin ağzından bu sözler dökülürken gözüne çarpan not defterini eline aldı . İnceledi . Tabi ya bu Lisa ' nın not defteriydi . Ne zaman ilginç bir şey olsa bu deftere yazardı . Acaba ...? Evvet ! Lisa asansör olayınıda defterine yazmış . Kızlara defteri gösterip sesli bir şekilde okumaya başladı :

09.12.2016

Çok korkuyorum eylencesine ruh çağırmıştık şimdi peşimize düştü . Mary ruhların asansörleri sevmediğini ve benim asansöre saklanmı söyledi . Bende dediğini yaptım . Ona güveyorum bana yalan söylemez , çünkü o benim en iyi arkadaşım . Dışardan ses gelmiyordu . O ruhun kızlara bir şey yapmış olmasından korkuyorum . Hıh o da ne ?! Arkamdan sesler geliyor nefes sesleri . Arkamı döndüğümde bir an afalladım . Asansör karanlıktı ve arkası karanlık bir koridor olarak uzanıyordu . O karanlığın içinden bir el bana uzandı , zombi eli gibiydi , solgun bir el . Tam çığlık atacakken adam diğer eliyle ağzımı tuttu , cebinden çıkardığı şişeyi üzerime boşalttığı gibi ortadan kayboldu . Şimdi anladımki üzerime kezzap dökmüştü . Sanırım daha fazala yazamayacağım yavaş yavaş eriyorum . Kızlar size söylemek istediğim bir şey var : " Eğer yazdıklarımı okuyorsanız sizi sevdiğimi ... "

Gerisi yoktu . Zavallı kızın yazmaya bile vakti yetmemişti . Ertesi gün Mary üzüntüden intahar etmişti , aralarından biri piskolojik yardım alıyor , diğer ikisi ise akıl hastanesinde .

HABERLER

........ Haberde tekrar sizinleyiz .
Bugün gündemde çok konuşulan Randona oteli hakkında konuşacağız . Hızla yayılan asansör efsanesi bir gencin daha ölümüne imza attı . Yetkililer olay mahalinde bulunan not defterini inceledikten sonra düğmeye bastı ! Herkes artık otelin kapatılmasında hemfikirdi . Sabahın erken saatlerinde önce asansör mühürlendi ardından otel kapatıldı . Otelin kapatılmasıyla birlikte asansör kendini karanlık sırlara bıraktı .


AsansörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin