První co Charlie a mě napadlo bylo co si vezmu na sebe. Koukly jsme se obě do mého kufru. Jelikož to má být přátelská večeře, nechtěla jsem na sebe nic moc formálního a tak jsem se rozhodla pro světle modré šaty, které jsem ještě nikdy neměla na sobě . K tomu tmavě modré conversky s malou bílou kabelkou. Vlasy jsem si dala do vysokýho drdolu a namalovala jsem si jenom řasenku a růžový lesk na rty. Koukla jsem na mobil a bylo za deset minut osm. Do kabelky jsem si teda hodila mobil, trochu peněz a vyrazila z mého pokoje.
"Ty si kočka , ségra.!" Řekla Charlie , když už jsem byla na odchodu. Zašklebila jsem se a odešla. Sešla jsem po schodech dolů , jelikož jsme ubytovaný ve 3. patře . Před hotelem už stál taxík a předním Chris v kostkovaný košili a uplých džinách . Když mě viděl , usmál se na mě . Úsměv jsem mu oplatila a šla za ním. Otevřel mi dveře, já sedla dovnitř a on dveře zavřel . Oběhl auto a nastoupil dovnitř . Auto se rozjelo a my jsme si začali povídat.
"Ahoj April " řekl nadšeně.
"Ahoj Chrisi , jak se máš ?." řekla jsem pořád ještě s úsměvem na tváři.
"Dobrý a jinak moc ti to sluší. " zazubil se a nenápadně mě chytl za ruku .
"Díky " řekla jsem a začervenala se.
"Tak tady nám zastavte , prosím " řekl Chris řidiči a pustil mojí ruku .
Vystoupili jsme z auta a stáli před Japonskou restaurací . Chris zaplatil řidiči a auto odjelo.
Vešli jsme společně dovnitř a číšník nám ukázal na naše místa. Chris mi odsunul židli a hned jak jsem si sedla ,jí zase hned zasunul a sednul si na svoje místo. Přišel číšník , dal nám jídelní lístek a zeptal se nás co si dáme k pití.
"Jeden citronový ledový čaj , prosím. " řekla jsem číšníkovi.
"Dvakrát "řekl Chris pohotově a číšník odešel.
"Tak April , řekni mi něco o sobě"."Jmenuji se April Owells (překvapivě) .Jsem z Las Vegas , ale bydlím se starší sestrou Charlie v New York . Ráda tancuju , zpívám a čtu všechny žánry knih. Miluju Sushi. Je mi 17 . Chodím na střední se svojí nejlepší kamarádkou Carol .Se sestrou máme zlatýho retrívra Kurta a nově dalmatina Blaina. A ty?. " řekla jsem a upřímně se usmála.
"Jmenuju se Chris Williams. Jsem z Washingtonu , ale bydlím v Brooklynu s mladší sestrou Lily . Rád běhám , surfuju a chodím ven se svým nejlepším kámošem Samem . Je mi taky 17 . Taky chodím na střední s mým kámošem Ryanem . Mám hnědého labradora Sama. " řekl a oba jsme se podívali do jídelních lístků .
"Tak jaký si dáme Sushi " zeptal se po chvíli.
"Tak okurkový a lososový po šesti .?" zeptala jsem se ho .
"Tak obědnáme to. " řekl a číšník hned přiběhl.
"Tak co to bude" řekl číšník .
Chris řekl celou objednávku a číšník odešel. Celou večeři jsme si povídali a mě došlo jak si rozumíme. Po večeři jsme se šli projít po tom krásném městě , Los Angeles. Potom Chris stopl taxík a jeli jsme směr hotel.
V hotelu jsme se rozloučili.
"Tak ahoj " řekla jsem a poslala mu vzdušnou pusu.
"A opravdová pusa by nebyla ?" řekl a udělal psí oči.
Přišla jsem k němu a dala mu pusu na tvář .
"Héj " řekl naštvaně , ale bylo vidět , jak zadržoval smích .
"Tak ahoj " řekla jsem , když už jsem odcházela a škodolibě jsem se na něj usmála. Šli jsme každý směrem na svůj pokoj.
"Tak jak to dopadlo" hned vyzvídala Charlie , když jsem vešla do pokoje.
"Ale dobrý" zalhala jsem ,protože jsem byla nadšená.
Najednou mi začal zvonit mobil , omluvně jsem se usmála a odešla do jiné místnosti.
"Ahoj Chrisi " už jsem si ho uložila a usmála jsem se nad tím že mi volá , když jsme spolu ještě před 5ti minutami mluvili
"Ahoj Apr (čte se to Ejpr) "pobavila mě moje nová přezdívka.
"Máš zítra večer čas? " zeptal se nejistě.
"Ehm , jo mám. Proč ?. zeptala jsem s úsměvem
"Tak super, zvu tě na párty ". vykřikl radostně.
"A co je to za párty ?. "zeptala jsem se ještě než zavěsil .
"Uvidíš , jo a je to s Converse tématikou. Však víš".
"Jojo , chápu " řekla jsem do telefonu.
Rozloučili jsme se a oba najednou jsme to típli . Byla jsem z toho večera nadšená . Bylo výborný jídlo a k tomu nejlepší kluk , kterého znám. Otevřela jsem dveře a tam stála rozesmátá Charlie a z jejího obličeje bylo poznat ,že poslouchala za dveřma. Ach Charlie , ty se nezměníš...
Tahle kapitola se mi líbí asi zatím nejvíc ze všech . Moc vám děkuju za ty přečtení. Skoro 150 . Jste úžasný , dělá mi to strašnou radost. Moje první knížka a takový úspěch. Jinak určitě se podívejte na mojí novou knihu ,kterou teďka taky píšu. Jmenuje se You're my unicorn a je to o mojí kamarádce.
Pa
-Katt <3
ČTEŠ
Summer Romance
Teen Fiction"A Carol představ si co jsem zažila v létě . " povídá April své nejlepší kamarádce . Zažila jsem letní románek ... Kniha o lásce, hádce, štěstí i neštěstí a hlavně o osudu.❤️ Totálně trapná lovestory. <3