Chris review:
V tu chvíli jsem vůbec nevěděl co dělat, je mi teprve 17 a co April. Bože , já jsem blbec. Zatím to April neřeknu, nejdříve se s tím vypořádám já.
Vrátil jsem se za April a dělal , že to byl omyl , ale je těžký to předstírat.
Ještě chvíli jsme hodovali a povídali a potom jsme šli spát.April review:
Chris už byl celý večer divný , věděla jsem, že to nebyl omyl. Něco se stalo , ale nechtěl mi to říct. Tak jsem se rozhodla , že se ho zeptám zítra. Bohužel , když jsme šli spát , pořád jsem přemýšlela co se stalo ,že ho to tak vzalo. Asi po půl hodině , co už on oddychával ze spaní , jsem taky konečně usla.Ráno jsme se vzbudili kolem 9ti a já hned poznala na Chrisovi zklamání a nervozitu. Od koukání na Chrise mě přerušila Charlie , která vběhla do pokoje.
"Snídaně! , udělejte co potřebujete a přijďte" dořekla Charlie a odešla
"Jdu se umýt" řekl a usmál se na mě , ale viděla jsem , že falešně.
Odešel a já se šla převlíkat. Vtom ale cinkl mobil a byl Chrisův. Vím , že bych neměla , ale něco mi tají.
----------------------------------------------Zpráva od Sandra
"Ahoj Chrisi, odpoledne buď u telefonu, zavolám ti."Dobře ,napíšu jí , ať se dozvím víc.
"Promiň Sandro , ale odpoledne nebudu moct zavolat, prosím napiš mi to do zprávy."
" Dobře, víš jak jsem ti včera říkala , že jsem těhotná. Tak máš na výber jestli mi dávky budeš posílat a nebo se mnou budeš žít a vezmeme se. ;* "
Sakra , Chris mě podvádí !!
Chtěla jsem něco odepsat , ale slyšela jsem , jak Chris odemiká dveře koupelny a tak jsem mobil vypla a dala ho na samé místo jako byl před tím.
Sedl si ke mě a já na něho zklamaně koukala. Po chvíli jsem se ho zeptala na otázku , která mi vrtala celou tu dobu hlavou.
"Kdo je Sandra?! " řekla jsem spíš smutně než naštvaně.
Než Chris odpověděl cinkl mobil a já věděla od koho ta zpráva je.
Chris si to přečetl a koukal na mě naštvaně.
"Ty si mi lezla do mobilu?!"
"Ne, neodbočuj od tématu , kdo je Sandra!!"řekla jsem naštvaně.
"To je ta holka z baru"
"Jak dlouho s ní jsi?"
"Neviděl jsem jí od toho večera."
"A co si s ní měl?" Vím to , ale chci to slyšet od něj.
"Myslel jsem , že nic , ale asi jsem byl hodně opilý."
"April , promiň měl jsem ti to říct už včera"
"Nějak to vzládnem" dořekl
"Ale já už ti nemůžu věřit" řekla jsem s brekem a utekla do koupelny...Ajajaj, myslíte, že April Chrisovi odpustí. A jak myslíte, že se Chris rozhodne?. Napište mi názor do komentáře.
Jinak se omlouvám, že kapitola vychází zase pozdě. Nyní píšu 4 knihy , do toho škola. Je toho moc. Chtěli byste abych psala kratší kapitoly , ale častěji ?
Jinak díky za skoro 600 přečtení, jste úžasný.
Pa
-Katt <3
ČTEŠ
Summer Romance
Teen Fiction"A Carol představ si co jsem zažila v létě . " povídá April své nejlepší kamarádce . Zažila jsem letní románek ... Kniha o lásce, hádce, štěstí i neštěstí a hlavně o osudu.❤️ Totálně trapná lovestory. <3