"Víš April, " Charlie se zhluboka nadechla "dřív jsme měli se Samem , takové těžké období ," znovu udělala pauzu," Sam mě občas bil." Řekla smutně.
"Charlie , proč jsi mi to nikdy neřekla?"
"Nechtěla jsem tě zbytečně zatěžovat."
"Zbytečně zatěžovat?. " zopakovala jsem po ní a objala jí.
"Tak jo , půjdeme se , se Samem a Blainem projít , nechceš jít s námi?." zeptala se Charlie a už se zvedla.
"Ne , díky , ještě bych potkala Chrise.A
Charlie , Sam už tě nebije ?."zeptala jsem se jí opatrně.
"Ne. Bylo to asi před 3rokama a jenom 2krát."
"Dobře "řekla jsem a Charlie jen přikývla a odešla.Potom co mi Charlie řekla , jsem se musela zchladit. Vždycky jsem Samovi věřila.
Napustila jsem si vanu , dala do ní pěnu a šla pro rádio. Zapnula jsem rádio , naladila ho a sklouzla do vany.
Chvíli jsem tam ,tak ležela ve vlažné vodě a poslouchala.
Ale pak začala hrát ta písníčka.
Ta písnička, při které mi Chris řekl , že mě miluje.
"Cold, cold water for you..."začala jsem si jí zpívat.
Při té vzpomínce , na tu písníčku mi začaly stékat teplé slzy po tváři. Potopila jsem se a poslouchala tu ztlumenou písničku. Po chvíli písnička skončila , já se přestala třást a vyplavala jsem.
Zavřela jsem oči a ucítila jsem něčí rty ,na těch mojich. Otevřela jsem oči a viděla Chrise. Okamžitě jsem se odtrhla .
"Chrisi , co tady děláš?! řekla jsem naštvaně a začala si na sebe nahrnovat pěnu."Promiň April, musel jsem tě vidět a tak jsem si vzal na recepci klíč od tvýho pokoje a šel sem . Nikoho jsem nenašel a tak jsem se šel podívat do koupelny , protože jsem slyšel vodu. A pak jsem sem vešel a ty si tady ležela se zavřenýma očima , že jsem tě prostě musel políbit a mimochodem se ti začíná ta pěna rozpouštět."usmál se a sklouzl očima níž.
"Chrisi!" vyštěkla jsem na něj a začala se zakrývat rukama.
"Podal bys mi prosím ručník?" řekla jsem už klidněji a ukázala na tmavě hnědý ručník na topení.
Chris mi podal ručník
"Díky a mohl by ses na chvíli otočit.? Prosím." Chris se otočil a já se rychle zabalila do toho ručníku.
"Můžeš " řekla jsem a on se pomalu otočil.
"Co tady děláš?" zeptala jsem se ho a sedla si na kraj vany.
"Víš, já bych ti to chtěl vysvětlit."
"Co! Že já se otočím a ty se u baru ocucáváš s nějakou ženskou!?"
"Byla to chyba , byl jsem opilí a ona za mnou přišla a začala mě líbat..."
"Chudáčku..."přišla jsem k němu , pohladila ho po tváři a hned na tu samou tvář , mu dala facku.
"To jsem si zasloužil a April , opravdu mě to mrzí. " řekl a pohladil mě rukou po tváři.
"Chrisi , opravdu jsi mi ublížil " řekla jsem a jeho ruku odtrhla od mé tváře.
"Já vím a chci to napravit"řekl , zvedl mou hlavu a usmál se na mě.
"Zase ta písnička " řekla jsem a protočila jsem očima.
Když jsem tu písníčku ,slyšela zase z rádia.
Chris chvíli poslouchal a po chvíli si na tu písničku vzpomněl.
Už mě chtěl znovu políbit , ale já uhla hlavou.
"Tak rychle to nepůjde" řekla jsem sklesle.
"Dobře , tak já už asi půjdu a počítej s tím , že můžu kdykoliv zavolat a nebo se tady zastavit ." řekl ,usmál se na mě a odešel. Já jen přikývla.Chvíli jsem tam tak stála zmatená pořád ještě mokrá v ručníku a přemýšlela o tom , co se stalo.
A když Charlie odpustila Samovi , mohla bych odpustit Chrisovi.
Utřela jsem se a převlíkla se do čistého oblečení.
Po chvíli přišla Charlie se Samem a Blainem, vše jsem jim řekla.
Když už jsem šla spát, zavolal mi Chris.
Přemýšlela jsem , jestli mu to zvednout ,ale nakonec, jsem mu to zvedla.
"Ahoj April"zařval do telefonu.
"Ahoj Chrisi "řekla jsem trochu potišeji.
"Máš zítra věčer čas?"zeptal se mě.
"Víš Chrisi , já nevim."
"Prosím, musím ti něco ukázat."
"Tak jo"
"Super a Apr (zase ta přezdívka )
"Vem si sebou plavky" řekl a šibalsky se usmál. Jo, úplně ten jeho blbej úsměv vidím.
"Co??"nevěřícně jsem zakroutila hlavou.
"Budu se těšit , zítra budu u tebe v 19:30 a možná dřív ,ahoj."
Dobře a ahoj"nechápala jsem ,co myslí tím , že možná příjde dřív, ale už jsem to neřešila a zavěsila jsem ten telefon.
Šla jsem spát a ráno mě čekalo velké a milé překvapení...Co myslíte , že bude to překvapení?.
Pište mi do komentářů.
Jinak jsem moc ráda , že už tolik lidí , čte tuhle knížku.
Pamatuji si , jak to bylo 30 :).
Ale to trochu odbočuju, co říkáte na to , že bych vytvořila novou knížku, kde bych psala různé novinky a víc s vámá komunikovala?.
Je to zatím jenom takový nápad, tak bych byla moc ráda , kdybyste mi napsali názor do komentáře. ;)
Pa
-Katt <3
ČTEŠ
Summer Romance
Teen Fiction"A Carol představ si co jsem zažila v létě . " povídá April své nejlepší kamarádce . Zažila jsem letní románek ... Kniha o lásce, hádce, štěstí i neštěstí a hlavně o osudu.❤️ Totálně trapná lovestory. <3