"Páni , Chrisi." vykřikla jsem nadšeně.
"Je to moc dobrý, nikdy jsem snídani v posteli neměla" řekla jsem upřímně a dala mu jemnou pusu na tvář .
Chris se na mě jen usmál a sedl si ke mě. Společně jsme se pustili do jídla , který Chris připravil. Přesněji do palačinek s Nutellou , posypanou cukrem.
"April, pro tebe cokoliv" řekl a já se uculila.
"Po snídani mám pro tebe další překvapení."
Usmála jsem se a dojedla druhou palačinku.
Začala jsem se zvedat ,abych odnesla nádobí,ale Chris si mě přitáhl k sobě a tak jsem ležela vedle něj na posteli.
"April, už se nezlobíš?. "
"Možná" řekla jsem a dala mu jemnou pusu na špičku nosu. Jen se usmál.Chris review :
Naplánoval jsem celý den s April. Do telefonu jsem jí řekl , že s ní budu jenom večer, ale kdybych jí řekl celý den , tak by nešla. Mám April strašně rád a tak jsem byl na sebe naštvaný , že jsem udělal ten večer takovou blbost.
Tý holce jsem dal svoje číslo a ona mi pořád psala a volala a tak jsem jí napsal , že je konec a mám někoho koho nechci ztratit.
Naštěstí to pochopila a přestala.Doufám , že se to překvapení bude April líbit.
April review:
Po snídani jsem si vzala černé kraťasy s modrým tílkem a černým přehozem a k tomu modré balerýny. Vůbec jsem nevěděla kam pojedeme , ale nechala jsem se překvapit.
Když už jsme odešli z hotelu , nastoupila jsem si do auta , který si asi půjčil. Protože bylo cítit novotou. Nastoupil si i Chris a vyjeli jsme .
"Teď chvíli pojedeme April , tak si udělej pohodlí."řekl a odpoutal oči od silnice a usmál se.
Usmála jsem a uvelibila se na sedačce....
Cesta probíhala dobře, dali jsme si oběd v Mekáči a jeli jsme asi hodinu.
Když jsme dorazili, Chris mi zavázal oči a pomohl mě vytáhnout z auta. Když jsem byla už nohama na zemi zabořila jsem se do písku , který tam byl. Sundala jsem si boty a opatrně jsem šla s ním za ruku.
Když jsme došli ,stáli jsme u pláže. Nebyli tam žádný lidi.
Procházeli jsme se asi 2 hodiny , to ale rychle uteklo.
Akorát zapadalo sluníčko.
Bylo to kouzelný.
Naklonil se ke mě a políbil mě. Po chvíli se odtáhl ,ale já si ho přitáhla k sobě a náš polibek prohloubila.
Opravdu to bylo dokonalý.
Potom mě vzal na večeři do nějaké typické restaurace.
Vše probíhalo skvěle a po večeři jsme šli ke mě na pokoj.
Když jsme otevřeli dveře na stole ležel papírek a na něm bylo napsaný:April, šli jsme s Blainem do města příjdeme , tak v 22:00.
CharlieKoukla jsem na mobil a bylo 20:50, a tak jsme vzali počítač a pustili si nějakou komedii. Po skončení filmu asi v 22:30 jsme si zalezli do mojí postele a Chris se mě zeptal:
"April , už se na mě nezlobíš?."
"Ne" řekla jsem a dala mu pusu.
"A teď už spi"
Uvelebili jsme se a já na jeho hrudi usnula.
Nikdy nezapomenu Charliin překvapený výraz , když konečně přišli...
Dlouho žádná kapitola, ale bohužel se teď musím hodně učit.
Ale slibuju ,že se budu snažit přidávat víc.
Pa
-Katt<3
ČTEŠ
Summer Romance
Fiksi Remaja"A Carol představ si co jsem zažila v létě . " povídá April své nejlepší kamarádce . Zažila jsem letní románek ... Kniha o lásce, hádce, štěstí i neštěstí a hlavně o osudu.❤️ Totálně trapná lovestory. <3