•Čtrnáctá•

41 3 0
                                    

"April , můžu s tebou o samotě mluvit?" zeptala se mě Charlie , když odhodila tašky,které držela v ruce.
Neochotně jsem vstala z postele , naposledy se usmála na Chrise a šla za ní.
Když jsme došly do vedlejší místnosti, tak začal výslech.
"Vy jste spolu spali?!" řekla trochu naštvaně.
"Nee! "vybuchla jsem smíchy.
Na Charlieným obličeji bylo vidět ,že se jí trochu ulevilo.
"Ale kde jste byli tak dlouho vy?" řekla jsem teď já.
"Něco málo jsme nakupovali a naštěstí Blaina všude pustili." řekla a já koukla nejdříve na utahanýho Blaina a potom na těch 10 tašek.
"A navíc je dvanáct , tak pozdě zase není." řekla na svou obranu Charlie.
"Říkej si co chceš ,ale já jdu spát." řekla jsem jí a pomalu se vydala k odchodu. Ale Charlie mě ještě zastavila.
"Nechci na tebe být přísná ,jenom nechci abys udělala stejnou chybu jako já. " vrátila jsem se k ní a kývla ,aby pokračovala.
"Když mi bylo jako tobě a předtím ,než jsem potkala Sama."
"Začala jsem si něco s nejoblíbenějším klukem ze školy. Myslela jsem ,že mě miluje ,ale ukázalo se , že mu šlo jenom o jedno. Šli jsme k němu domů , tam mě opil a potom nafotil nahou. Druhý den ve škole , byly moje fotky všude i na sociálních sítích. Když jsem se toho kluka zeptala proč. Řekl jenom , že se vsadil s klukama." dořekla a já jí objala.
" A teď už ti spát" zavelela a šla se mnou do vedlejšího pokoje.
"Tak dobrou "řekla a odešla za Samem.
Zalezla jsem si zase k Chrisovi a objala jsem ho. Podívali jsme se na sebe a dali jsme si pusu.
"Miluju tě" řekl, potom co jsme se od sebe odtáhli.
"Já tebe taky" řekla jsem a usmála se.
"Jdu si udělat kakao , chceš něco?" zeptala jsem se ho a začala vstávat z postele.
"Udělej mi ho taky prosím" řekl a usmál se.
Jen jsem se taky usmála a odešla do naší kuchyňky.
Udělala jsem kakaa a dala na talířek pár sušenek. Vše jsem vzala a šla zpátky do pokoje.
Položila jsem to na noční stolek a společně jsme se pustili do půlnoční svačinky.
"Co zítra podniknem?" zeptala jsem se ho a usrkla svého kakaa.
" Co budeš jenom chtít." řekl a dal mi pusu na nos.

Chris review:
Oba jsme se tomu zasmáli, ale najednou mi zazvonil mobil. Neznámý číslo. Omluvně jsem koukl na April a odešel jsem do jinýho pokoje.
"Haló "řekl jsem do telefonu.
"Ahoj Chrisi, tady Sandra z baru.
Jsem těhotná , s tebou..
Zítra zavolám znovu ,aby jsme se domluvili."
Tak po dlouhý době zase kapitola.
Co říkáte na to , že bude Chris táta.?
Pa
- Katt <3

Summer RomanceKde žijí příběhy. Začni objevovat