Tanışma

75 5 9
                                    

Bugün gene çok sıkıcıydı.Herşey normal her zamanki gibi.Artık bir şeyler yapmak istiyordum.Hayatımda değişiklikler olmasını...

Bugün okula kaydolmak için arabama bindim ve yola koyuldum.Giderken önüme birden bire bir araba çıktı.Ama araba gerçekten süperr.Sonra adam bana birazcık çarptı.Hemen arabamdan aşağı indim. Oda inmişti.Bian içimden kendi kendime "ohaa adam çok yakışıklı"dedim.Yanıma geldi ve aynen şöyle söyledi:"Ne yaptığını sanıyorsun sen haa,arabamı çizdin"dedi.
Bende:"Ne!!! önüme çıkan sen suçlu olan ben he"dedim,yüzüne doğru."aptal şey"dedi ve arabasına doğru yol aldı. Arkasından saydırmama aldırmadan arbasına bindi bense arabası gözden kaybolana kadar öylece olduğum yerde durdum. Hayır çirkinde değildiki hakaret edeyim. Sonra topuklarımı yere vura vura arbama ilerledim ve yoluma devam ettim. Nihayet okula vardım. Hemen Kaydımı yaptırdım.15 gün sonra okul başlayacaktı.Sabırsızlıkla okulun başlamasını,nasıl bir sınıfım olacağını ve nasıl arkadaşlarım olacağını çok merak ediyordum.

.................................

Ve nihayet sıkıcıda olsa 15 gün geçmişti.Bugün okuluma gidecekdim.1 saat vardı.Okul eşyalarım hazırdı. Dolabımın kapağını açıp kıyafetlerime göz attım.

Multimedia;Asya'nın kıyafetidar mavi pantolonumu ve siyah beyaz yazılı hafif göbek gösteren tişörtümü üstüme geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multimedia;Asya'nın kıyafeti
dar mavi pantolonumu ve siyah beyaz yazılı hafif göbek gösteren tişörtümü üstüme geçirdim. Saçlarımı açık bırakarak aşşağıya indim. Siyah topuklularımı giyindim ve evden çıktım.Annemlerin yanına uğrayacaktım ama vaktim olmadığı için uğrayamadım.Okulun önüne vardığımda heyecanla okula ilerledim. okulumun önüne geldiğimde herkez 3'lü sıra oluşturmuştu.Bende sınıfımın sırasına geçtim.Ama en arkada olduğum için kimseyi göremedim.Sınıfa girdim.Herkez fısır fısır kendi arasında konuşuyordu.Sonra birden kafamı çevirdim ve gözlerime inanamadım bana çarpan o yakışıklı erkek benim yanımdaki sırada oturuyor.Dondum kaldım.Sonra o benim ona baktığımı görünce oda dona kaldı.Ve şöyle söyledi:"sen"dedi.Ve derdemez hoca içeri girdi.Sonra ayağa kalktık ve bakışmamız uzun sürmedi.Hoca kendini tanıttı.

Ve ders herkezin kendini tanıtmasıyla sona erdi.Zil çaldı.O adam yanıma geldi.Ve kantine gidip oturduk.Adımı sordu bende ''Asya" dedim.Bende ona adını sordum o bana:"Ural"dedi.Ve ona dönerek şunu söyledim:"güzel isim".O bana "neden 16 gün önce önüme çıktın ve bilerek mi çıktın?" Diye sordu.Ve içimden şöyle dedim:"Gene aynı konu,erkek değillermi hep aynı".Sonra ben düşünürken bana seslendiğini duymamışım ve dalmışım sonra dünyaya geri döndüm."Efendim"dedim.Derdemez zil çaldı.

Ve hiçbir şey demeden çekip gitti.Sanki zil çalar çalmaz söz kesiliyo,sınıfa gidiliyo hee.Okul kuralları böyle ama insan bi hadi sınıfa çıkalım veya kalkalım der."Odun şeyy"sonra bende sınıfa çıktım ve hiç ona bakmadan yerime geçtim.Benim yanıma geldi ve oturdu.Ama ben görmemezlikten geldim tabii.Gün böyle zevksiz geçti.Zil çalınca eve gidecektik.

.......

Zil çaldı ve bana yaklaşarak:"zil çaldi hadi çıkalım"dedi.Diye sordu.Bende hiç birşey demeden çıktım.Oda tabi yanımda yürüyordu.Benim arabam otopark'ın A bölündeydi.Onunki ise C bölümündeydi ama beni arabamın yanına kadr eşlik etti.Hiç konuşmadık,giderken tam arabama binecektim ki benden telefon numaramı istedi.Bende:"daha seni çok iyi tanımıyorum.Sonuçta daha 1 günlük arkadaşımsın."dedim ve arabama bindim.
Gaza basarak yanınan havalı havalı geçtim.Oda arabasına binerek gitti.Evime geldim.Ural'a biraz darılmış gibiydim ama sonuçta daa çok tanımamıştım.Off benim ne haddime on düşünürüm."aptal şey"

Aaa ben bunları düşünürken annemlere okula kayıt olduğumu bile söylemeyi unutmuşum"olamaz"dedim içimden ve hemen hazırlanıp annemlere gittim.Hizmetli Fatma abla kapıyı açtı."Fatma ablaaa diye boynuna sarıldım.Onu çok seviyorum.O bizim 15 yıldır hizmetlimiz.Onu akrabam olarak görüyürum çünkü çok iyi bir insan,benim küçükken bakıcımdı şimdi ise hizmetlimiz.Sonra annem sesimi duyup kapıyo doğru "kızıııım" diye bağararak yanıma geldi.Hemen içeri girdik ve oturduk.Anneme olan biten herrrr şeyi anlattım.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin