Annem bana her zamanki gibi hak verdi.Ben babamı sordum.Annem babamın yurt dışında olduğunu söyledi."Babamı zaten çok özlemiştim.Şimdi daha çok özleyeceğim."diye mırıldandım içimden.Sonra konuşup dertleştikten sonra bir arkadaşıma gitmek için dışarıya kadar annem beni yol etti.Hatta arabamın yanına kadar.
Anneme "güle güle"dedim ve arkadaşımla buluşmak için oraya doğru giderken aklıma çok önemli bir şey geldi ve şuydu:
Abimi unutmuştum,canım abimi.Hemen aradım ve konuştum.Abi ne yapıyorsun,nerelerdesin?Bana soğuk bir şekilde"evimdeyim"dedi."Bir şeyin mi var abi?"dedim.Oda "yok abicim sadece biraz yorgunum"cevabını verdi.Sonra telefon konuşmamız bitti.Arkadaşımla buluşmak için bir cafeye geldim.Arkadaşım oradaydı.Hemen gittim karşısına oturdum.O benim hemen hemen çocukluk arkadaşım.Onu çok seviyorum.Tabi en yakın arkadaşım olduğu için ona herşeyi anlattım.
Onun adı "Suna".O arkadaşların en güzeli.Konuştuktan sonra kalktık.Hesabı ödedim.Arabaya bindik.Ona dönerek:"ben abimin yanına gideceğim istersen gel istersen gelme senin kararın" dedim.Bana onun için farketmeyeceğini söyledi.Bende gelmesinin bir sakıncası olacağını sanmıyorum dedim ve abimin evine doğru yöneldik.Abimin evine geldik.Zili çaldım.Abim kapıyı açtı.Tabi açınca şoka girdi çünkü bizim geleceğimizi bilmiyordu.Bize şaşırmış bir yüz ifadesiyle:"Ooo Asya hanım hangi rüzgar attı sizi buraya"dedi.İçeri girdik sonra.Sunayla abimi tanıştırdım.Abim çok memnun oldu Sunadan aynı şekilde Sunada.Şimdi iyi bir arkadaş olmuşlardı.Abim beni çok özlemişti,tabii bende onu.Ben kahve yapmaya mutfağa gittim.Onlar konuşmaya dalmışlar.Hemen kahve yaptım.Abim Sunadan hoşlanıyor gibiydi.Bende aslında onları yanlız bırakmak için kahve yapmaya gelmiştim mutfağa.Onlar içerde başbaşa kaldılar.Hemen kahveleri onlara ikram ettim.Biraz daha oturup kalktık zaten.Kapya kadar abim bize eşlik etti.Abim evden çıkarken Suna'nın telefonunu aldı.Bunu nasıl yaptı bilmiyorum ama helal olsun abime.Çünkü Suna öyle kolay kolay kimseye numarasını vermezdi,hayret doğrusu.
Sonra biz arabaya bindik.Abim bize arkadan el salladı.Daha doğrusu Sunaya.Bizde ona el salladık.
Abimin benim yaşadıklarımın hiç birinden haberi yoktu,kayıt olup okula gittiğimin haricinde.Sonra arabaya bindik Sunayla.Onu evine bıraktım.Evime geldim zaten geç olmuştu.Yatağıma yattım.Düşündüm...Hayat neden bu kadar sıkıcı ve zor acaba.Neye yarın okula gideceğim diyerek yattım.
Sabah olmuştu.Tam uyandım dank bi mesaj acaba kimdendi.Baktımki Ural.Orda şok oldum işte.Nerden buldu beni telefon numaramıda vermemiştim soyadımıda.Hemen baktım attığı mesaja."günaydın"tabi ki cevap yazmadım.Beklesin öyle.Neden bilmiyorum ama onda bir soğukluk hissediyorum.Biryandan da iyilik,güzellik arada kalmış durumdayım.Hemen hazırlandım.Multimedia:Asya'nın kıyafeti
Bugünde siyah kısa kollu gömleğimi,kalpli kırmızı kısa eteğimi,siyah bilekliğimi ve siyah babet ayakkabılarımı giydim.Saçlarımı saldım ve hazırdım.Evden çıktım.Arabama bindim.Okula doğru giderken birden bire dalgınlığıma geldi galiba bir çukura girdim ve araba bir anda durdu.Hemen açağıya indim.Ne olduğunu anlamamıştım ve çaresizce orda bekledim.Yoldan geçen ilk arabayı durdurdum.Adam bana aynen şöyle söyledi:"ne anlarım ben arabadan"dedi ve gaza köklenerek gitti.Bende arkasından"Defol,kendini bilmiş aptal!"Sonra hemen yoldan geçen bir araba daha durdurdum.Araba Ural'ın arabasına benziyordu.Ama galiba onu çok aklıma taktığımdan öyleydi,neyse.Araba durdu.Adam camı açtı,gözlükler gözünde havalı bir adam.İlk önce gözümü devirdim sonrada dondum.Çünkü arabanın içindeki hava bombası Uraldı.Ural arabadan indi.Arabamı gözden geçirdi.Ben hala arabaya dönük bir şekilde duruyordum.Ural arabamın neyi olduğunu ve ne olduğunu sordu.
Ben hemen cevap verdim:"bilmiyorum,bir an bi dalgınlığıma geldi ve çukura girdim.Ona:"sen neden bu yoldan geçiyorsun.Okulun yolu bi aşağıdaki arada yol"dedim.Bilmiş bir şekilde canım burdan geçmek istedi olamazmı hem senin işinede yarararım.Ben içimden çok kötü bir şekilde kızdım ve içimden "kendini beğenmiş şey"dedim.Bana dediki:"gel benim arabama bin beraber okula gidelim"dedi.Tabii altta kalırmıyım."sen bana..."diyerek dişlerimi sıktım.Ben onun arabasına binmeyeceğimi söyledim.Oda hiç cevap vermeden arabasına binerken mırıldanarak"sen istedin güzellik"dedi.Hemen abimi aradım.Abim telefonu açtı ve ne olduğunu sordu.Abime hemen beni gelip almasını ve okuluna götürmesini istedim ama abim izmir'e gitmiş.Telefonu kapattım.
Ne yapacağımı bilemeden çaresizce orada bekledim.Ural 5 dakika sonra geldi.Camını açtı."hadi atla"dedi.Bende utanarak arabaya bindim.Okula gittik.Tam arabadan inerken ona teşekkür ettim.Oda onun için sorun olmadığını söyledi.Arabadan indim.Okulun merdivenlerini hızlıca çıktım.Tam sınıf kapısına girerken okulun en kokoş kızını gördüm.Asi bir tavırla bana yaklaştı.Bana dedi ki;"Sen benim sevgilime ne hakla yanaşırsın"Bende tabii altta kalır mıyım;"Ne diyosun kızım sen ne yaklaşması üstelik ben senin sevgilini nerden tanim salak"dedim."Benim sevgilim 'URAL'dedi bana dönerek.Ben tabiki neye uğradığımı şaşırdım.Çünkü Ural'a daha önce sevgilin var mı dediğimde bana olmadığını söylemişti.İçimden bu işten bir terslik olduğunu düşündüm.Ve o salak kıza hiç cevap vermeden sınıfıma doğru yol aldım.