Şimdi abimle arabadayız, rüzgar,Taylan, cemre ve orkuncan bi yarım saat önce çıkmışlar.
O değilde 10-15 dakikadır abimle arabadayız ama daha kavga etmedik.
"Abi ben heyecandan sormayı unuttum biz nereye gidiyoruz"
"İlk önce bizim grupla yol üzerinde bi lokantada buluşucaz sonra hepberaber kampa gidicez" hadi hayırlısı...
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Orkuncan'dan:
"Aşkıım şu biricik denen kız gelmeseğğ lüğğtfeğğn" taktı buda
"Niye bebeğim? Hem farklı odada olursunuz bişey olmaz" umarım bu onu rahatlatır yoksa bütün yol boyunca susmicak
"Amağğ aşkığğm olmazkiğ öyleğğ" susmuyo!
"Aşkığğm dinliyoğ musuğn?" Radyonun sesini sona kadar açtım yoksa bu neşe susucak gibi değil
"Ağşkıım noğğldu bu radyoyada beniğğ duyuyoğğ musuğğn aşkığğğm?!" Sesini duyurmak için bağırıyordu Bende arabayı durdurdum.
"İn" gayet sakin bi şekilde söylemiştim
"Neğğ?!niyeğğ?!" Radyonun sesini kapatmama rağmen bağırmıştı
"Neşe in arabadan"
"Yha aşkım se-"
"İn arabadan!!!" Bu sefer cidden bağırmıştım, suratıma kızgınca baktı ve çantasını alıp arabadan indi. Çok şükür sessizlik...
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Biricik:
Arabada abimle tartışmadan sessiz sakin bi şekilde oturuyoduk
Taki bi 'miyavvv' sesi duyulana kadar
"Ulan havuç mia yı yanında mı getirdin?!" Hemen bişey uydurmalıyımmm
"Yoo abi ben onu özlerim diye mesaj sesimi mia nın miyavlaması yaptım"
"Afferin lan havuç zeki kızsın" tabi bana bi özgüven geldi
"Ama havuç ben senden daha zekiyim, şimdi söyle bakalım mia yı nereye tıktın?!"
"Çantada" kolay pes ettim, normalde olsa savaşırdım derken yolda bi cadı gördüm
"Aaaa abi bak cadı, yolda kalmış kesin cancan onu arabadan attı puhahaha! Bırak onu burda, alma şu cadı Neşe'yi!!" Abim beni dinlemedi ve Neşe'nin yanına sürdü arabayı.
"Neşeciğim gel buyur kalma yollarda" diyen abime 'ne diyon sen değüşük' bakışı attım ama o bakış ne bakış varyaa ufff
"Ayy geliyim bağrii" diyen neşe arabaya bindi Hemde Nasıl bindi böyle artis artis derkeen kafasını bi vurdu arabanın duvarına Off içim rahatladı yani o kadar.
Buluşucağımız yere geldik,abim arabayı park etti. İndik ve lokantaya doğru ilerledik en son biz gelmişiz, herkes masaya oturmuş sohbet ediyo ama gerçekten masaya oturmuşlar, sandalyeye değil.bizde gittik yanlarına sandalyeye oturmaları için onları zor ikna ettik neyse oturdular. Bizde bişeyler sipariş ettik, ben çilekli limonata istedim abim araba kullanıcağı için nescaffe istedi, cancan bişey istemedi, Cemre expresso istedi, Taylan limonlu soda istedi, rüzgar da ne ayaksa bira istedi, Neşe bişeyler saydı garson bile tam anlamadı ama hehe diyip getirmeye gitti.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
İçecekleri beklerken biraz sohbet ettik neşe abime kilitlenmiş gibi ona bakıyodu. Sonra oturduğu yerden kalktı ve abimin yanına geçti. Ben bu kızı öldürürüm. İçecekler geldi
Benim çilekli limonatam ve herkesin içeceği normaldi ama Neşe'nin sipariş ettiği içecek süttü, evet bildiğimiz ineğin verdiği süttü. Neşe kaşlarını çattı ve sütünden bi yudum aldı, alır almaz püskürttü.
"Bu neğğ beğğ iğrenççç!! Yhaaa özgür buğğ niyeğğ böyleğğ?!" Abim hiç şaşırmadı sütü aldı ve bi yudum içti.
"Neşe bu at sütü. Zaten sen garsona sipariş verirken ispanyolca 'at sütü' dedin."
Herkes kahkahalara boğulmuştu. Neşe ise sinirden kıpkırmızı oldu. İçeceklerimizi bitirdik ve yola çıktık. Neşe yine bizim arabadaydı, ama bu sefer horlayahorlaya uyuyodu bende onu videoya çekip instagrama koydum. İşte benim abime yapışmanın cezası...
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ding-Dong!
ActionBiricik adında bi kızın hikayesi Biricik ve bi kaç odun arkadaşının hikayesine hoşgeldiniz...(hikayeye Nasıl hoşgelinir lan sksjsjjsj)