~Tolga✂️

8 1 0
                                    

Multi:cemre
Yarım saattir alışveriş yapıyoruz ve pek düzgün bişey bulamadık.
"Hadi bişeyler içelim!" Diye teklifte bulundum
"Bencede" diye bana hak verdi sarışın.
Herkes hem fikir olunca bişeyler içmeye gittik
Ben bu sefer portakal suyu istedim. Herkes yine bişeyler istedi,sıra neşe ye geldi. Yine anlamadığım bişeyler söyledi
"Galiba bu sefer de orangutan sütü istedin neşe" dedim ve onu bi kez daha yenmenin gururuyla gülünsedim. Tüm grup kahkahalar içinde ölüyo, tabi Efe ve toprak hariç.
Herkes sustu rüzgar hâlâ gülüyo ama Nasıl gülüyo varya! Sonra alkollü bişeyler içmiş olduğunu fark ettim.
"Yaaaa abiğğ bığğ kığğz niyeğğ beniğğ sevmiooğğ"Dedi sarhoş rüzgar
"Aaa sen boşver Merve'yi, Efe abin sana sude yi ayarlasın he? Toprak abisi olmaz mı?!" Sinirden kendimi kaptırıp biraz bağırmış olsamda onlar mesajı aldılar.
"Ya biricik,kardeşim,bitanem sen bi gelsene yanıma canımm" diyen abime uzaylı görmüş köylü gibi baktım. Yerimden kalkıp yanına gittim kulağıma fısıldayarak
"Biricik berinle aramı düzeltsene be, onu aldattım sanıyo"
"Hiiii sen berin i aldattın mı?!"
"Ya hayır ama o öyle sanıyo, acaba diyorum beni gözdeyle elleşirken mi gördü acaba?"
Tüm masa kahkahalara boğuldu. Bende yerime geçtim, cemre nin yanına.
Efe beni kolumdan tuttu
"Gelsene bişeyler bakalım"Dedi hayırlısı...
"Niye? baktık ya " dedim
"Hayır öyle değil, sana bişeyler almak istiyorum, hem bişeyleri açıklamam gerekicek " Dedi ve ben şaşırdım. |Romantik odun| -mod-on
Ayağa kalktım ve Efe'yi takip etmeye başladım, bi süre sonra bana gözlerimi kapatmamı söyledi ama ben böyle yürümeyi beceremiyodum. En sonunda beni kucağına aldı hatta baya sırtladı.
Beni aşağı indirdi
"Gözlerini aç" bende böyle romantik biyere geldik sanıyorum ama ne hayaller bilin bakalım nerdeyiz?! İç çamaşırı dükkanında!
"Beni niye buraya getirdin!?"
"Çünkü sana bişeyler almak istiyorum ve turkuaz sana hiç yakışmıyo"
Haydaaa taktı buda
"Tamam ama eğer sen bana bişeyler alırsan bende sana alıcam"
"Tamam kabul ediyorum!" Dedi ve alışverişe koyulduk.
Efe çok saçma şeyleri beğeniyodu ve hiçbiri benim giyeceğim tarzdan değildi zaten ben bi kere 90b değilim ki!
En sonunda birkaç şey beğendik ve kabine doğru ilerlemeye başladım
Efe eline geleni sepete atıp duruyodu
"Tamam Efe yeter bu kadar, zaten çoğunu denemicem bile"
" hayır hepsini dene üzerinde görmek istiyorum"Dedi romantik odun
Ama bunların hepsini denemeye kalkarsam bugün burdan çıkamazdık. bende sadece beğendiklerimi denedim. İlki dantelli ve beyazdı, ama Nasıl bir push-up lı! Neyse kenara ayırdım. İkincisi mavi beyaz çizgiliydi ve yine dantelliydi. Aslında bunu çok beğenmiştim bunu da ayırdım. Ve gereksiz birsürü şey denedim... Tam son sütyeni giyiniyodum ki Efe içeri daldı! Evet baya perdeyi açtı ve içeri daldı.
"Efe napıyosun!?"
"Sen çıkıp göstermiyodun bende içeri girdim" dedi.
"Eee madem geldin o zaman arkamı bağla"
Efe baya uzun bi süre bakıştı sonra eline alıp bişeyler yaptı
"Ben galiba yapamadım" Dedi odun. Elimi arkaya attım bağlamaya çalışırken birden elimden kaydı ve sütyen düştü. Efe tabi hayvan gibi gülüyo!
"Gülme, hayvan sen arkamı bağlasaydın bunlar olmicaktı" dedim ve yine bağlamaya çalıştım. Ve bu sefer başardım! Şimdi denediğim straplez ve aşırı push up lıydı tıpkı Efe'nin diğer seçtikleri gibi.
"Efe keşke push up'sız bişeyler seçseydin ben bunları dışarı çıkarken giyinemem ki"
"Olsun hem bu sana çok yakıştı, alalım ve bide şunu dene" Dedi bana elinde kalmış push up'sız bi sütyeni göstererek.
"Bak bu güzelmiş" dedim ve sütyeni aldım.
"Ya ben çıkmasam arkamı dönsem olmaz mı?"Dedi
"Gözlerini kapa arkanı dön ve sakın ben tamam diyene kadar arkanı dönme"dedim ve sütyeni denemeye çalıştım. Arkasını da kapattım ve Efe'ye tamam dedim. Bu sütyen galaksi desenindeydi ve üzerinde gezegenler vardı, çok tatlıydı.
"Ben bu üçünü alıyorum ve şimdi sıra sende"dedim ve efeyi erkek tarafına sürükledim.
"Şimdi ilk olarak şunu,şunu,şunu ve şunu dene sonra devamını ben sana getiricem"dedim ve birkaç şey daha seçtim. Şimdi görürsün sen Efe bey benim kabinime girmeyi! Elimde nerden baksan 10 tane falan sütyen var ve ben ortalıkta geziyorum. Utandım şimdi. Koştum ve Efe'nin kabinine daldım ve bide ne göriyim bu Efe değil!
"Ya ben çok özür dilerim Tolga, valla bilerek yapmadım ben başka birisinin kabini diye şey yaptım yani ben se-"Tolga sonunda eliyle ağzımı kapattı. Sesleri duyan Efe de kabine girdi şuan Tolga nın altında sadece boxer var, benim elimde 10tane falan sütyen var, Tolga eliyle ağzımı kapatıyo, Efe boxerla,ve biz bi kabinde üç kişi takılıyoruz şimdi durumu siz hayal edin!
"Biricik sen napıyosun burda?!" Dedi Tolga
"Ya ben Efe nin kabini diye yanlışlıkla senin kabinine girdim özür dilerim."
"Neyse iyi oldu, özlemiştim seni hasret gideririz."Dedi Tolga
"Hayır gideremezsiniz" diyip beni kolumdan çekti Efe.
"Yürü biricik gidiyoruz, kendi kabinimize!!" Dedi Efe.
"Bende numaran var ararım"diye bağırdı arkamdan Tolga
"Niye bu kadar güzel olmak zorundasın ki?!" Diye sitem etti Efe.
En sonunda alıcaklarımızı almıştık. Parasını ödeyip bizimkilerin yanına gittik.
"Nerde kaldınız ya?" Diye şikayet etti abim
"Abi Tolga burda"dedim sadece
"Puahhaha Tolga mı naptın"
"Abi ben Tolga nın kabinine daldım"dedim
Bu sefer tek gülen abim değildi olayı bilen herkes gülmekten yıkılmıştı.
"Ee hadi gidelim"dedi cemre
Ve yola çıktık arablara binme yine aynıydı
Uzun bi süre sessizlik
"Ben, özür dilerim biricik"Dedi toprak
"Sanırım affettim"dedim
"Ben kendimi çoktan affettirdim"Dedi Efe.
"He bu arada sen biriciğin iç çamaşırının rengini nerden biliyosun?"Dedi toprak
"Şey dün -"üzerimi değiştirirken gördü diyecektimki yine Efe atladı
"Seviştik"

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Lütfen yorum yapın💎💎

Ding-Dong!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin