Bütün gece şarkı söylemişlerdi ve bu çoğul ekine ne yazıkki bende dahil olmuştum.
"Ya gerçekten boşver, en azından sesinin iğrençliğinden kimse üzerindeki o demode kıyafetleri fark etmedi ahahaha"Dedi ve o iğrenç kahkahasını attı
"Bana bak Merve! Sonunda elimde kalıcaksın"dedim ayağa kalkarken ama neyseki biricik mükemmel arkadaşlarım beni durdurdu.
"Beni rahat bırakın, sadece 20 dakika yanlız kalmak istiyorum. Size söz veriyorum geldiğimde iyi olucam..."dedim ve buruk bi şekilde gülümseyip yanlarından ayrıldım.
Sahile doğru koşuyodum, bu gerçekten iyi hissettiriyodu...
"Ben ne zamandan beri duygusallaştım?.! Ben niye değiştim" sesli düşünmeye başladığıma göre daha iyi hissedebilirdim. Ne zaman sesli konuşsam hep rahatlardım. Ama bu sefer farklı bişey denicektim.
Koştum, sadece uzaklaşmak için koştum. Kampın ışıkları gözükmeyinceye kadar koştum. Arkamı dönüp baktım hiçbiryer gözükmüyodu, bu iyiydi.
Telefonumu açtım ve cemreyi aradım
"Alo cemre, ben gelmicem, siz etkinlik bitince odalara gidersiniz ben baya geç gelicem. Sakın beni aramaya kalkmayın. Bu arada telefonu kapatıcam, sana inanıyorum abimi ve diğerlerini ayarlarsın, seni seviyorum. Görüşürüz."dedim ve telefonu kapadım. Yanlız kalmalıydım ve bunun rezil olmamla alakası yoktu sadece istiyodum.
Ve işte şimdi zamanı gelmişti...
"SENDEN NEFRET EDİYORUM!" Bağırarak içimi döküyodum ve bu gerçekten iyiydi.
Rahatladığımı hissettiğimde kulaklığımı taktım ve duman dinlemeye başladım
"Ah be duman beni de rezil ettin ya helal" ardından bi kahkaha attım.
Sanırım azıcık içki içsem sıkıntı olmazdı.
Bi şişe bira aldım ve sahile geri yürüdüm. Kulaklığımı taktım ve sesi sonuna kadar açtım. Bu sefer model dinlemeye başladım.
Birayı kafama dikip şarkıya eşlik etmeye başladım.
Sahilde koşarak geldiğim yolu yürüyerek geri döndüm. Niye birden efkarlanmıştım?
Ama bugün sondu, bitti. Artık eskisi gibi komik ve neşeli olucaktım, arkadaşlarımla daha fazla zaman geçiricektim ve en önemlisi yiğitten ayrılıcaktım...~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Kapıyı çalmadan önce Efe'nin odasının önüne gittim. Onunla konuşmalıydım, ona kaba davranmıştım ve eski biricik böyle bişey yapmazdı.
Efe'nin kapısının önüne gelince gördüğüm manzarayla ayaklarım birden karıncalanmaya başladı, sanki birisi kafamdan aşağıya kaynar sular döküyodu.
Gözlerimi kıstım ve bi kez daha baktım. Belki yanlış görmüştüm. Bikaç adım yaklaştım ve baktım evet doğru görüyodum... Onlar, onlar öpüşüyodu hatta baya yiyişiyolardı.Efe ve Merve!.. Kaynar sular dökülmeye devam ederken koştum, aynı sahile.
"Biricik! Gel seni sevgilimle tanıştırayım!"arkamdan duyduğum Merve'nin sesiyle sinirden yere düştüm. Geri kalktım ve koşmaya başladım...
Sadece ağlamak istedim hatta ölmek. Ben neden böyle olmuştum, ne Zaman Efe'ye bu kadar bağlanmıştım!? Bu yanlıştı. Telefonumu açıp saate baktım.
02:19
Aslında baya geç olmuştu. Ama ben hâlâ iyi hissetmiyodum, gerçekten herşey üzerime geliyo gibiydi(teog sendromu sksksj)
Peki abim? Beni hiç merak etmemiş miydi?
Bu gece, sabaha kadar ağlıyacak ve içimi dökücektim ve böylece yarın mükemmel bi gün olucaktı! Elimdeki biraya baktım hâlâ dibinde az da olsa kalmıştı, kafama diktim ve hissettiğim acıyla geri çekildim. Yere düşünce kırılmış olan bira şişesi dudağımı kesmişti ve kanıyodu ama içimdeki acı daha büyüktü...
"SENDEN NEFRET EDİYORUM!"
"Senden ölesiye nefret ediyorum " dizlerimin üzerine düşmüştüm ve ağlıyodum. Beni teselli edicek bi kişi bile yoktu yanımda, ben öyle istemiştim...
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bi süre sonra daha iyi hissetmeye başladım ve kulaklığımı tekrar takıp müzik dinlemeye devam ettim. Gidip bir bira daha aldım, sonra bi tane daha ve sonra bikaç tane daha... 6 şişe olana kadar içtim...
Belki şuan bırakmalıydım, belki koşmalıydım. Evet koşmalıydım..herşeyi unutana kadar, sonsuza kadar...
Kalktım elimdeki şişeyi de kafama diktim ve koştum. Koşarken dengemi sağlayamayıp arada düşüyodum, ama geri kalkıp tekrar koşuyodum...
Saat 6;48 di az kalmıştı. Sadece ağladım 1 saat boyunca, iyi gelmişti.
En yakın markete gidip 2 tane nescafe express aldım. İçtiğimde daha iyi olduğumu fark ettim. Aslında bugün ağlamam iyi olmuştu, rahatlamıştım. Kulaklığımı taktım ama bu sefer ağlamadan şarkıları dinledim, farklı şarkıları.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Odanın önüne geldim ve kapıyı açmadan saatime baktım 08:35. Kildi açtım ve içeri girdim. Yiğit yastığına sarılmış uyuyodu, yavaşça yastığını çektim ve yanına yattım. Dudaklarına ufak bi buse bıraktım ve geri kalktım.
Tuvalete gittim ve aynadan kendime baktım. Makyaj yapmadığım için dağılmamıştı ama yeterince kötü gözüküyodum. Kendime çeki düzen verdim ve üzerimi değiştirmeye gittim. Bugün Mutlu olmalıydım, güzel giyinmeliydim.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Olm yazarken kötü oldum be sksjsjjsj çok duygusaldı bence
Yorum yaparsanız sevinirim...
He bu arada 120👁 olmuşuz ya la! Sevindim valla...
Tmm.
Tşk.
Öd.💎💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ding-Dong!
ActionBiricik adında bi kızın hikayesi Biricik ve bi kaç odun arkadaşının hikayesine hoşgeldiniz...(hikayeye Nasıl hoşgelinir lan sksjsjjsj)