8

36 6 1
                                    

// Rozdział 8//
-

-

-

Co byś zrobił gdybym ci powiedział, że cię kocham, la, la, la, la?

Co jeśli powiem to dzisiaj?

-

-

-

Po zwymiotowaniu wszystkiego co miał w sobie, Niall siedział w łazience, na podłodze z plecami do drzwi od kabiny. Wciąż czuł się chory, a Niall chciał zwymiotować jeszcze, ale jego żołądek był zupełnie pusty. Patrzył z podłogi, jak drzwi otwierają się. Niall ścisnął brzuch, wszystko sprawiało, że chciał zwymiotować ponownie.

Louis i Zayn weszli do środka, przez co Niall jęknął.

- Jestem obrażony. - Powiedział Louis. Niall przewrócił oczami, zanim się nie przymknął, gdy powiedział kilka słów.

- C-czy-ty-br- - Niall przerwał, ale Zayn kiwnął głowa i wyciągnął butelkę wody wraz z pigułkami na ból głowy. Umieścił przedmioty w otwartej dłoni Niall'a, a Niall włożył tabletki do ust, zanim otworzył butelkę i wypił wodę.

- Wyglądasz okropnie. - stwierdził Louis.

- Serio. - Niall burknął ponownie.

- Mówię, że powinieneś iść do domu, Niall, pozostanie w tej brudnej łazience nie pomoże ci.

- Zrobiłbym to, gdybym nie miał ochoty wymiotować co 5 sekund.

- Ugh, Niall co spowodowało, że tak się stało?

- Pewien chłopak. - powiedział Niall.

- Jaki chło- - Louis zaczął mówić, lecz Zayn mu przerwał.

- Niall, nie mogę uwierzyć, że zachorowałeś i zwymiotowałeś z jego powodu. Nawet go nie widziałeś.

- Tak, tak.

- Kim jest w ogóle ten chłopak?

- Gdybym ci powiedział, przestraszyłbyś się.

- To nie może być takie złe.

- Och, to jest takie złe.

- Dajesz Niall, po prostu nam powiedz!

- Nie Zayn, nie powiem ci. Wypierdalaj z mojej sprawy.

- Dobrze, nie mów nam, sami się dowiemy i biorąc pod uwagę to, że patrzysz na jego głowę piątą lekcje z rzędu, nie jest to takie trudne. - Zayn powiedział z uśmiechem.

- Wiedziałeś?!

- Oczywiście, że wiedziałem, nie pomyślałeś, że w końcu to rozwiąże? Mam na myśli. No cóż to ma sens.

Niall zaczyna mówić, ale Louis mu przerywa.

- Czy ktoś może mi powiedzieć o czym i o kim mówimy?!

- Zayn ni- - on nie słucha.

- Niall tutaj, polubił Harry'ego Styles'a.

Mroczny Anioł || Narry {Wolno Tłumaczone}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz