Ahojky vítám vás u mé první knížky :) jak už jste se asi dozvěděli z názvu tato kniha je o dostihovém koni, který to v životě neměl vůbec jednoduché... předem chci upozornit, že tento první díl bude velice krátký, jelikož si nejsem jistá jestli se vám moje tvorba bude líbit... takže nezapomeňte napsat nějaký ten com... beru všechno kritiku pochvaly prostě vše :) tak si užijte čtení :)
Slyším hluk, když otevřu oči vidím svojí maminku... nehýbe se... zařehtám... neodpovídá... začnu se bát, nevím co se děje, kolem mě a maminky se pohybuje několik lidí... najednou někdo vzdychne... je mrtvá... všichni ztichnou, už jdou slyšet jen kroky kráčící pryč ... snažím se postavit na nohy... nejde to jsem moc slabý... když tu najednou ucítím studené ruce na mém bříšku... snaží se mi pomoct, ale já jen melu nohama kolem sebe... tlak na mém hrudníku nepřestával a nakonec jsem se s pomocí postavil na mé dlouhé vratké nožky... držím se ... sekunda, dvě, ale najednou bác rozpleskl jsem se do nadýchané podestýlky ... znova ucítím tlak... podruhé už se mi to povedlo... stojím... jeden krůček... druhý... snaží se mi něco dostat do pusy já nechci... když ale ucítím kapičku bílé tekutiny na mém pysku přisaji se... k boxu přijde osoba. Lahvička s tou dokonalou tekutinou už není mezi mými pysky a člověk dřepící vedle mě odejde...¨chvíli se tam o něčem baví s druhou osobou... hádají se... potom už jen slyším ubrečený hlas, který mě ještě před chvílí povzbuzoval k mým prvním krůčkům : " ale on to zvládne už se postavil a dokonce i pil!" Na to se jen udiveným hlasem ozve: " vážně?! To není možné!"... Tentokrát ke mě přijdou oba a já už vím co mám dělat... musím se postavit... musím to udělat pro sebe... musím to udělat pro NI!!!
Tak tohle by bylo pro první díl vše ( vím je to hódně krátké, ale já vám to říkala) je jen na zkoušku takže pokud chcete další díl tak pište comm... :) vaše Natty :*
ČTEŠ
Příběh dostihového koně
Short Storytato kniha je pro milovníky koní a dostihů... je plná emocí ať už těch pozitivních, tak i negativních... plná radosti i smutku, lítosti i nenávisti...