Sedlo?!

45 8 0
                                    

Ahojky :) Tak jsem se rozhodla že našemu koníkovy budou dva roky a dnes se na něj bude dávat sedlo :) No jedna důležitá věc... náš koník se bude jmenovat  Pat's Gold (jméno jednoho úspěšného koníka ze stáje kam jsem dříve chodila)

 Ráno jsem se vzbudil a  najedl se :) Po chvilce přišla Zuzka a vyčistila mě, samozdřejmě i celkem dlouho drbala, což jsem si nehorázně užíval. Když už nás oba přestalo drbání bavit vzala mě na vodítko (ano už umím krásně chodit na vodítku... Zuzka mě to naučila jako spoustu jiných věcí, o kterých se dozvíte později :) )  a odvedla do ohrady. Když mě pustila rozběhl jsem se plným tryskem  na druhou stranu :D (Ano běhání mě strašně baví doteď), kde mě  přivítal zbytek koní. Chvilku jsem vyváděl s kamarády a potom se pásl. Po pár hodinkách moje uši zaslechly pískání. nevšímal jsem si toho, jelikož jsem ani nevěděl, jestli je to pískání na mě. Následně jsem uslyšel známí hlas volající :,, Pecí" ( ano říkali mi peci, pecinek, peca... :D ) Rozběhl jsem na druhý konec ohrady kde už čekala Zuzka  (ano naučila mě přiběhnou na zavolání) nasadila mi ohlávku, zapla na vodítko a odvedla do boxu.  Tam mě opět pořádně vydrbala. Nasadila mi jinou ohlávku (tím myslí lonžovací tu s těmi udělátky aby se dala lonž zapnout na nánosníku... :D snad jste pochopili :D ) a šli jsme zase na jízdárnu.... napřed mě nechala proběhnout a poté mě vzala na lonž. (Ano už umím i na lonži jsme to ale šikula :D ) Chvilku jsme pracovali krok klus in cval na pravou a poté i na levou ruku. Následovalo vodění v kroku kolem jízdárny, couvání.... po pár minutkách přišla káťa (kamarádka Zuzky, která ji pomáhá, když mě sama nezvládne... ne že bych byl zlobivej, ale přece jen jsem ještě hříbě :D ), která v rukou nesla sedlo.... co? prolítlo mi hlavou. Vždyť tady není žádný kůň jen já... no to ne! oni to chtějí nasadit mě! Zuzka si mě přitáhla k sobě a pohladila mě. Mezitím tam Kačka zpravovala sedlo.... ,, Už to mám" řekla Káťa a vyměnila si se Zuzkou sedlo za lonžku. Zuzka mi dala sedlo pořádně očuchat, pohladila mě po zádech a začala mi sedlo pomalu nasazovat. No... nebyl bych to já, kdyby jsem necukl.... v tom mi ale Kačka zabránila, jelikož mě měla na krátko. Holky mě chlácholily a hladily, než jsme se uklidnil. Poté ho znova Zuzka začala nasazovat... tentokrát  už mi to nevadilo a tak mě Zuzka naučila další věc... nechat se nasedlat.... 

Další příběh je tu další díl :D zatím pac a pusu vaše Natty :*


Příběh dostihového koněKde žijí příběhy. Začni objevovat