Co po mě chtějí?

54 10 0
                                    

Ráno jsem se vyspal do růžova. Hrozně jsem se těšil, až si budu moci zatryskat na pastvině se zbytkem koní.... když přišla Zuzka (už mě nebaví psát Ona takže to prostě bude Zuzka :D ) vyčistila nám box, nakrmila mě a odešla... strašně jsem se těšil ven a ona si odejde?! A ani mě nepodrbe?! No nic moje pohyby směřovaly ke kupičce sena když tu najedou slyším cinkání... otočím se a Zuzka nese v rukou nějaké provazy a velkou koženou věc. Otevře box a začne čistit tetu. Po dočištění mě podrbe a jde pro tu věc co nesla k nám. Začne to nasazovat na tetu... říkám si :,,teto nenech se co to je nebojíš se? Po tom, co nasadila tetě tu věc na záda šla pro ten provaz... myslím, že tomu říkala uzdečka a té velké věci, co se dává na záda sedlo. Zuzka tam ještě něco spravovala a potom jsme šli. Vedla tetu k další ohradě, která byla poněkud jiná. Byl tam písek, na kterém se běhalo ještě lépe.... začal jsem tryskat. Když se vracím za mou druhou maminkou vidím, že  Zuzka naskakuje na její záda. Celkem mě to zarazilo, ale sebral jsem odvahu a kráčel (spíše cválal) si to k nim. Chvíli chodili krokem, chvíli klusem a dokonce i cvalem. Moje nožky šly pořád s těmi tetěnými. O pár minut později Zuzka slezla a dala tetu nějaké paní. Šla za mnou. Viděl jsem jak něco nese v ruce.... dala mi to očuchat. Ale to co se stalo potom mě hodně vylekalo. Začala mi tu věc nasazovat na hlavu. Když mi ji nasadila na nos bylo to ok, ale potom mi ji chtěla nandat přes oči. Hodně jsem se lekl a uskočil. Zuzku to ale nějak neodradilo a sebevědomě kráčela ke mě. Znova mi začala tu věc nasazovat. Tentokrát mi ji ale dala na nos a potom ji nějak "štelovala" až nakonec jsem cítil tu věc jen na nose a za ušima. Nějak mi nezavazela a tak jsem to nechal plavat. Zuzka mě pořádně podrbala a chválila. Potom mi za ohlávku připla nějaké lano a šla. Cítil jsem tlak na mé hlavě, což mě nutilo jít dopředu. Když jsem došel k Zuzce dala mi pamlsek a pochválila mě. Takhle to šlo několik dalších minut. vždycky zatáhla, já za ní přišel a ona mi dala pamlsek. Celkem se mi to líbilo... dostávat odměnu za to, že jsem udělal pár kroků k ní... no potom mě na vodítku odvedla až do boxu, kde už na mě čekalo jídlo a teta. Zuzka mě nakrmila, vyčistila tetu poňuchňala nás a šla. Já už byl dost unavený a tak mi to dlouho netrvala a usnul jsem........ 

Ták další díl je tu :) vím, že to vodění... je asi docela nereálné u týdenního hříběte, ale prostě to jinak nejde :D no doufám, že se vám tento díl líbil tak zatím pac a pusu vaše Natty :* :)

Příběh dostihového koněKde žijí příběhy. Začni objevovat