Ahojky je tu další část :) doufám, že se vám bude líbit a že zaujme no nemám k tomu co napsat snad jen, že bude určitě delší než ta minulá takže si užijte čtení :)
..................musím se postavit... musím to udělat pro sebe... musím to udělat pro NI!!!.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Už vím, jak na to takže tři, dva, jedna, teď! Začal jsem pod sebe jistě skládat nožky... už sedím "super" a teď elá hop! Nemotorně jsem se zvedl. Chvíli mi trvalo najít rovnováhu, ale naštěstí mi bylo souzeno se udržet... slyšel jsem jemné tleskání, které mě povzbudilo k prvnímu kroku. Opatrně jsem před sebe sunul mou dlouhatánskou nožku... povedlo se! Mé první kroky právě směřovali k dřepícímu muži v bílém hábitu a dívce, která držela v ruce láhev s mlékem. Soustředil jsem se jen na mléko, i když ten chlápek, který na mě civěl s vyvalenýma očima byl taky velice zajímavý... došel jsem bez pádu k ruce, která už mi podávala láhev.... mám to! usmyslil jsem si při cucání mé večeře. Chvíli na mě dívka jen tak koukala, ale potom udělala něco, co jsem nečekal... natáhla ruku... velice jsem se lekl a moje reflexy mě přinutily k úskoku, vůbec jsem nečekal, že se udržím, ale povedlo se trochu jsem se bál nakonec můj hlad zvítězil a znova se přiblížila dívčina ruka. Tentokrát pomaleji a proto jsem se nebál. Na chvilku mi nabídla ruku k "očuchání" a poté mě začala hladit po krku... bylo to velice příjemné, než mi tuto chvilku překazil muž "v bílém", který do mě po pár přejetích bodnul pichlavou věcí...moc to nebolelo, ale i tak jsem ucuknul. Moje srdíčko bouchalo jako o závod.... bylo to něco pro mne zatím neznámého byl to pocit strachu a adrenalinu polovička těla mi říkala ať jdu zase za nimi a polovička abych zůstal v rožku boxu. Než jsem se stihl rozmyslet dívka i ten divný muž už zavírali box. Byl jsem už dost vystrašený a začal jsem řehtat... poprvé nic, podruhé nic, po třetí... slyším zpětné zařehtání... začal jsem poskakovat a řehtat ještě více... slyšel jsem klapání podkov... řehtání bylo slyšet čím dál hlasitěji... začal jsem skákat na zadní abych něco viděl... no jelikož moje nožky nebyli ještě nějak extra ovladatelné tak jsem se svalil na zem. Dost to bolelo, ale touha vidět někoho mého druhu rostla takže po pár sekundách jsem byl znova na nohou. Řehtal jsem a najednou... viděl jsem ji... před mřížemi mého boxu stála mohutná kobyla rezavé barvy s malým nosním pruhem a šňupkou... pomalu se otvíraly dveře, které nás od sebe dělily. Najednou jsem cítil její dech na mém těle... zrychlil se mi tep a nevěděl jsem co mám dělat... všechno se to odehrálo tak rychle... pamatuji si jen, že jsem ležel vedle ni a mazlil jsem se potom přišla dívka a začala nás hladit. Byl to úžasný pocit byl jsem v bezpečí měl jsem znova mámu a tu nejlepší opečovávatelku... :)
Ták máte to tu tentokrát delší :) doufám, že se vám bude líbit :) no o víkendu jedu k babičce kde není wifi takže další díl čekejte v pondělí pac a pusu vaše Natty :*
ČTEŠ
Příběh dostihového koně
Short Storytato kniha je pro milovníky koní a dostihů... je plná emocí ať už těch pozitivních, tak i negativních... plná radosti i smutku, lítosti i nenávisti...