Nový Svět

42 11 0
                                    

Ahojky :3 po delší době je tu další díl :) doufám, že se vám bude líbit :)

Za posledních pár dní se nic moc neudálo, ale dnes to bylo velice zajímavé. Ráno jako vždy přijela Ona s tím "klackem" v ruce a začala nám čistit box. Potom jsme se s tetou najedli, při čemž nesmělo chybět "drbání", které miluju. Co ale následovalo poté mě zarazilo. Přišla dívka s vodítkem, na které připla tetu a otevřela box. Dívka s tetou vylezli z boxu, jen já trochu váhal... nakonec mi to nedalo,  jelikož  už na mě volaly a já šel. Vylezl jsem ven. Moje očka viděly rozlehlou ohradu se zelenou trávou. Ta mě teď ale vůbec nezajímala, jelikož jsem byl volný. Rozběhl jsem se, bylo to úžasné. Najednou se vedle mě objevila teta, na kterou jsem začal skákat. Po chvilce mi to přišlo nudné a tak se moje nožky znovu rozcválaly. Viděl jsem ostatní koně. Začaly se mnou závodit. Chtěl jsem být první což se mi také povedlo. Tryskání byla moje největší zábava, závodění byla moje vášeň. (Btw: vím, že týdenní hříbě asi nebude tryska po ohradě, ale co už :D)  když se začínalo stmívat zavedli nás domů, nakrmili nás, vyčistili podrbali a já šel spát...

Zase krátký díl... rozhodla jsem se, že díly budou jakoby vyprávěny o po jednom dnu... (snad mě chápete :D ) no zatím pac a pusu vaše Natty :* :)  

Příběh dostihového koněKde žijí příběhy. Začni objevovat