Jsem zpátky :)

63 6 0
                                    

Ahojky tak se vám tu zase hlásím :) chtěla jsem se psaním této knížky skončit, ale dostala jsem spoustu nápadů na další díly.... takže tu je další část :) nezapomeňte zanechat koment s názorem.... a teď už hurá na další kapitolu :)

Od mého prvního seznámení se sedlem už uběhlo pár měsíců.... no stalo se toho mezi tím hóóódně... když na mě začala Zuzka jezdit zjistila, že na jízdárně to semnou nepůjde.... vůbec mě to nebavilo, pořád jsem chtěl  běhat běhat a běhat... Zuzka mě brala ven na vyjížďky... to bylo super, ale i tak jsem neměl dost... Zuzka už mě nezvládala a tak ji nezbývalo udělat nic jiného, než učinit tohle těžké rozhodnutí... ráno jsem se vzbudil. Jako vždycky mi Zuzka přinesla jídlo. Poté mě místo výběhu vzala před stáj... a tam čekalo auto... všichni se semnou loučili... nevěděl jsem proč... proč?! oni mě vezou pryč?! kam?!.... já nechci! No to se mě ale nikdo neptal...  naložili mě do auta a jelo se... cesta trvala tak 2 hodiny. Vykládali mě... viděl jsem budovu... rozlehlé ohrady... ( jste si mysleli, že pojede na jatka co :) )  naštěstí tam byla Zuzka...  chvilku mne vodila na takovém nádvoříčku, při čemž na mě z okýnek koukaly koně. Za chvíli ale přišla paní s dívkou... byly moc milé... pár minut mě vodila ta paní... zjistil jsem, že se jmenuje corrinka ( čtěte korinka :D )  no a potom mě vodila ta dívka :) jmenovala se Natálka, ale říkali ji tam všelijak Naty, cipísku, prcku... (ano jsem to já :D ve stáji mi tak říkali jelikož jsem mocinky malá :D no ale to stačí :) jinak corrine je doopravdy majitelka Pat's Golda )  ta na mě byla obzvlášť hodná... začal jsem si ji oblibovat. Zuzka za mnou jezdila každý víkend a Naty za mnou chodila v týdnu odpoledne a o víkendu ráno.... stejně tam ale zůstávala tak do dvou odpoledne :) . No... (teď to nebude pravda... jelikož je to dostihová stáj tak jsem moc ven nechodila jen krok klus... ale dělala jsem tam takovýho předjezdce člověku který Pecinka jezdí... předjezdec = já... :D jsem před lotem jezdila na nádvoříčku krokem a potom jsem slezla a Tom jel na lot... doufám, že chápete :) )  *No... ráno mi dala Markét (jeden ze zaměstnanců) oves s granulemi. Když jsem dojedl tak už stála před boxem Naty s dekou na rameni a vodítkem okolo krku :D vypadala jako vánoční stromeček :D (jelikož se blíží vánoce... tak teď je prostě zima ju :D ) když to na mě všechno naházela tak mě vyvedla z boxu... venku už čekal Norvíno... obrovský ryzák s lysinou... ( jen tak btw: Norvínek je moje srdcovka mám ho radši než peciho, ale teď je to prostě naopak :D ) Odvedli nás s do ohrady... já jsem si samozřejmě nemohl pomoci a odskočil jsem si :D .... Potom už tryskám s Norvínem po boku na konec ohrady a zpátky. Po cca 2 hodinkách pro nás přišel Tom s Naty. Odvedli nás do boxů... za chvilku přišla Natálka se sedlem, uzdou a čištěním... nesmírně jsem se těšíl :D jak na drbání tak na to, že půjdu ven :D .  Napřed mě vyčistila a potom  už jen nauzdila, nasedlala a vyvedla ven, kde už čekal Tom s Norvínem... Naty mě chvilku vodila, při čemž mi dotáhla podbřišník... za chvíli přišel nějaký muž... přemýšlel jsem kdo to může být... teď už vím, že je to trenér, kterému jde hlavně o moje zdraví :) ...... 

Ták další díl je na světě doufám, že se vám líbil :) zatím pá vaše Natty :* :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Příběh dostihového koněKde žijí příběhy. Začni objevovat