Sam sabahın erken saatlerinde apar topar hastaneden çıktı. İçinde kin nefret vardı. Birde dilinden düşmeyen küfür. Kevinin ölümü ve bentleyin hurdaları. Daha kaç kez bentley almaları gerekirdi. Ne olursa olsun, " kevinin katilini bulacağım" diyordu.
Salliyle bir taksi ayarlayıp. Eve vardılar. Dört parmak viski salladı. Biraz sadiviç yedi. Dünki yara izleri yakışıklı suratını bir birine karıştırmıştı.
Salli sabahtan beri süren sukunluğu bozdu.
- Sam
Elini kokrarak masaya çarptı
- Ahhh...Ne ulan
- Kevinin cenazesine gitmeyekmiyiz
Sam biraz düşündü
- Elbette gideceğiz.
- madam roz ne üzgündür
- Neticede sevgilisi... ulan hala aklım almıyor. Ağlayayım diyorum. Aģlayamıyorum. Peki ne yapmamız gerekiyor.
- Sam kevin öldü. Başka ne yapa biliyoruz
- sen safmısın ruhum. - bir müddet sallinin yüzüne baktı:- hakikaten safsın, bu adamların hedefi bendim. Kevin ise bana ulaşma aracı. Lan kahbenin evlatları. Maden beni arıyorsun. Çık karşı apartmana sık kafama mermiyi. Bunlar bu kadarmı korkaklar.
yanlışlıkla çatalı yere düşürdü. Sall8yle sam eş zamanlı yere eğildiler. Tam o sıra bir mermi camı tuzla buz edip. Karşı duvara saplandı. İkisi birden yere yattılar.
Sam'ı gülme tuttu.
- keşke yeni bir bentley isteseydim olacakmış. Püh allah karetsin
Salli onu kadar keyifli olmayacak ki. Yüzü sap sarı kesilmişti.
- Sam,
Lafı getiremden bir kaç miralyözlü mermisi duvara saplandı. Sam sürünerek komidinde ki silahına uzandı. Salliye yerde kalmasını söyledi. Camın kenarına yaklaştı. Bir kaç mermi aralıklarla duvara geliyordu. Kenardan dışarı baktı. Bir pezevenk albay kom'un apartmanından saydırıyordu. Camın kırıp bölmesinden nişan aldı. Tam sıkacaktı. Vaz geçti. Alel acela aşağıya indi. Sokağa çıktı. Hızla karşı apartımana girdi. Albayın evine çıktı. Kapıyı tekmeyle kırdı. Adamı bacaģında vurdu. Albay eli kolu baģlanmış bir köşede oturuyordu.
Bir cigara yaktı sam. Albay hala bağlıydı. Yerde çırpınan adama yaklaştı. Elile kafasına bir yumruk indirdi. Saçlarından yakalayıp. Doğrulttu.
- Kimin itisin tosun, dedi, kim ?
Kana bulanmış bacağına bir süre baktı.
- mister acıyın bana beni öldürüler
- ben koçum...ya ben seni yaşatırmıyım. Belki biraz daha fazla nefes alma şansın olur. Ha ne dersin.
Ahlayama başladı. Mide bulandırıcıydı. Suratı.
- konuş ulan, diye diretti. Sam
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sam KRASMER
FanficKemal tahir'e bir minnet. Bu eser merhaba Sam Krasmer adında çıkmış, Bir kitaba 2nci suretle yazılıyor.