"O neydi lan öyle ?".Eve girerken sürekli kendime sorduğum şey tam da buydu.Gökçe"nin o adamla ne hakkında konuştuğunu düşünürken bir sigara yaktım.Balkonda sigaramı bitirdikten sonra odama girdim.Olanları düşünürken,gözlerimin ağırlaştığını farkettim.Uyumaya karar verip gözlerimi kapadım.
Alarmımın çıkardığı sinir bozucu "daaan daaan " sesleriyle gözümü açtım.Bu bir klasik.Sonra bahsederim.Annemin alt katta birileriyle konuştuğunu duydum.Doğrulup,kıçıma şortumu geçirdikten sonra kapıyı açıp aşağı indim.Aşağı indiğimde kahvaltı masamızda iki insan olduğunu seçebiliyordu,uykulu bulanık gören gözlerim.Merdivenlerden tamamen inip,karşımda gördüklerimin şokunu yaşadım bir anlığına.İç sesim,"GÖKÇE EVİMDE." diye söylendi.Ve yanında,dün konuştuğu adam vardı.Annem "Günaydın oğlum.Bak bu Gökçe.Yanındaki de babası Okan bey." diye tanıttı bana gözlerimin aşikar olduğu insanları.Sahte bir tebessümle annemi kolundan tutup mutfağa çektim."Bunlar kim yahu?" diye fısıldayarak sordum anneme.Annem "Bunlar yeni komşularımız.Mete,kız tam dişine göre." diyip kikirdedi.Sonra aynı şekilde o beni masaya sürükledi.Sandalyemi çekip oturdum.Misafirlere "Günaydın.Hoş geldiniz.Gökçe,zaten benim arkadaşım.Sizinlede tanıştığıma memnun oldum.Ben Mete."dedim.Babası da kendini tanıttı ve Gökçe'nin kulağına eyilip duyulacak bir ses tonuyla,"Çocuğun üzerinde neden tişört yok?"diye sordu.Gökçe "sus" dercesine bir mimikle karşılık verdi babasına.Biraz sonra kapı çaldı.Kapıyı açtığımda karşımda Bir seksen boylarında,zayıf,yakışıklı bir çocuk vardı.Kafasıyla selam işareti yaptı.Hemen içerden bir ses yükseldi.Okan bey,"A,işte oğlum da geldi."dedi.Hemen genç adamı içeri davet ettim.Ağzını açıp anneme "Merhaba Teyzeciğim.Ben Emre.Gökçe'nin abisiyim." dedi.Biraz sonra Gökçe'ye "konuşalım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
RomanceEn büyük duygu nedir ? Kin mi ? Öfke mi ? Yoksa uğruna birçok şeyin feda edilebileceği aşk mı ? Sigaranın ucundaki kül misaliydi onların aşkları.Fazla uzun ve düşeceği kesin.