1.

21 1 0
                                    

,,Jess! Pojď už, jinak to nestihnem!''
-jojojo... to na mě volala moje nejlepší kámoška El (Ellie Worthová), jo mimochodem já se doopravdy jmenuju Jesica Roseová, ale všichni mi říkají Jess, prostě Jess. Jó a taky mě těšilo! A já už vím, že si určitě myslíš že mi hrabe, nebo jsem prostě šílená, nebo se prostě ptáš ,,Je ta holka normální?!?'' A taky když už jsme u toho ptaní, tak si říkáš proč na mě El řvala ať už jdu. No, jelikož je mi 16, tak chodím na střední, a jako správný kámošky spolu taky do tý školy chdíme spolu. El je ale o rok výš.

$$$$
Jelikož jsem zaspala, jako vždy (teda skoro vždycky), vzbudil mě až řev Ellie. Tak jsem vyskočila z postele, koukla se kolik je hodin a zjistila že nám za 15 minut začíná škola a cesta do školy autem trvá 10 minut (btw Jedeme s Charliem, náš nejlepší kámoš s El.).
Ok... takže na všechno mám 5 minut! Rychle jsem si teda vyčistila zuby, oblíkla jsem si na sebe to první, co na mě vykouklo ze skříně, dala jsem si s sebou do batohu nějakou tu řasenku a hřeben. Vyběhla jsem nahoru do kuchyně, a koukla se z okna, jestli je venku jestě vůbec El a Charlie. El se právě nervózně koukla na hodiny na telefonu a začala chdit s vycítitelným stresem do malého kolečka, zatímco Charlie v autě jen netrpělivě seděl při zaplém rádiu v autě. Takže jsem si ke svačině vzala někakej zdechlej rohlík a hotovo. Zase jsem seběhla schody dolů a vzala jsem si ty první boty co na mě koukly. Ve spěchu jsme se ješte na přivítanou obejmuly s El, nasedly do auta a já pozdravila Charlieho. El se jen nepříčetě povídala Charliemu, který seděl vedle ní a přitom koukla na mě ,, Podívej jak vypadá a to jsme na ní ještě čekali takovou dobu! pff!''
Jen jsem odpovědela zdlouhavě:,,Nóóóó.....'' Podrbala jsem se za krkem ,, Já zas zapala''
Jen jsem viděla El jak jen bez ůšklebu kroutí očima a to samé Charlie, a ten k tomu ještě dodal: ,, Co z tý holky jednou bude. Ach jo.'' Já ho strčila do ramene pěstí a povídám ,,A co bude z tebe no ?!''
A on jen odpovědel ,,no.... ze mě už něco je...!'' El se na něj vážně koukla a se smíchem povídá: ,, A co ?''
Charlie odpoví : ,, Váš taxikář ne?!'' A my dostaly výtlem, představijíc si ho v nějaký tý čepici, co nosí taxikáři. Má totiž takové krásně zelenomodré oči, kaštanové rozharašené vlasy, oválný obličej, no prostě celkem pěknej kluk.

btw= mimochodem

BFF/loveKde žijí příběhy. Začni objevovat