....Spadla jsem v těch sprchách a začalo mi strašně natékat lýtko. V tom už jsem viděla vyděšenou Clare s telefonem v ruce a zachvíly jsen už slyšlela houkat sanitku ale svět se začal rozmazávat a tmavnout. Teď už si nic nepamatuju....
$$$$$$$$$
......Když jsem se probudila, tak jsem si říkala, sakra kde to sem ?!; ale v tu chvilku přišla sestřička a povídá: ,, Pěkné nedělní dopoledne.'" a usmívá se na mě. Já se vyděsím a povídám: ,, Co, co se stalo?!'' ,, Přivezli tě sem, po tom, co jsi spadla ve sprše v bazénu, měla jsi silný otřes mozku a nehezky zlomenou nohu.'' Vykulím oči :,, aha?'' Sestřicka mi povídá ať se mám hezky a že musí zase na jiný pokoj, ale moc jí nepodlouchám, protože do toho bazénu jsme jely ve čtvrtek. Dumám a dumam, jenže v tu chvíly volala El:
,, Ahoj Jessie, co se děje že jsi v pátek nepřišla do školy? nemůžu se ti od pátku dovolat. Jsi v pořádku? ''
Já: ,, El, já sama nevím co se stalo, prej sem spadla ve sprchách v tom aquaparku a převezli mě sem do nemocnice s otřesem mozku a zlomenou nohou.''
-,, Panebože?! a jak ti teď je ?
-,, Strašně mě bolí hlava a noha; jsem strašně unavená.''
- ,, Ježiš, tak to sorry, odpočiň si a přeju ti hezký sny a ať je ti líp.''V tu chvíli jsem odložila telefon spět na stoleček a všimla jsem si kolik je kolem mě přístrojů, ale bylo mi to jedo. Byla jsem strašně ospalá a brzy jsem usnula.
$$$$$$$$$$,,Jess!'' volal na mě Charlie ,, Pomozmi prosím!" Vysel z okna od mého pokoje, nevím jak se to stalo. Koukám na něj a snažím se ho vytáhnout na horu. Náš dům totiž stojí na kopci a přímo pod tím oknem je to strašně z kopce. Snažím se ho vytáhnout nahoru a docela mi to i jde, když už chybí jen kousek, něco mě silně zatáhne od okna a Charlie mi vyklouzne z ruky a padá dolů. Otočím se, kdo nebo co to se mnou trhlo za pas od okna, a v tu chvíli vidím ve dveřích odcházet Ellie, která se na mě škodolibě usmívá.
V tu chvíli se probudím celá zpocená a začnu brečet. Co tu kur*a bylo za sen ?!! Už tam brečím jak debil asi půl hodiny než přijde Clare. Rozběhne se je mě vystrašeně a začne mě objímat. ,, Zlatíčko, co se stalo?!"
- ,, Zdál se mi strašný sen. "
,, To zas bude dobrý..." tacala mě uklidňovat a povídat si se mnou....