po tom, co jsem byla be škole na ty nudný hodiny, jsem se s po škole sešla s El a Charliem a šli jsme se projít do parku. Najedno jsme přišly k tématu: Co škola? A já jsem s vysokým egem falešně řekla:,, No... dvě čtyřky, koule a dvojka. To je pohoda..., jenže moje matka mě asi zabije, je to strašně hysterická ježibaba a je teda alespoň moje nevlastní matka, ale já nikoho jiného nemám. Matka měla bouračku na motorce a zemřela. Táta byl strašně dlouho smutnej, ale potom si našel mou nevlastní matku Clare. Žili spolu asi rok. Clare se hrozně přetvařovala: na tátu byla strašne hodná (prostě ideální manželka), zatím co když viděla mě byla na mě strašne jedovatá už jen pohledem, natož když promuvila. Jo a co se stalo po tom roce? Táta umřel na přepracování, protože měl tři práce, aby naší rodinu alespoň trochu uživil, když Clare odmítala pracovat a sem tam, co to šlo jsem zašla na brigádu, ale byli jsme na tom býdně.
$$$$$$$$$$$
Jen co jsem přišla domů, si na mě Clare otevřela tu svou nevymáchanou ježibabskou hubu a řvala na mě: ,,Kde ses nám toulala chdinko, žeby u popelnic! A copak jsi tam našla? Nic viď, proto koukáš tak sklesle. '' Řekla jsem : ,,Jak by asi bylo tobě, kdybi ti tohle někdo řekl! Jé hele Clare, odkud je ten tvůj ohyzny svetr ze skládky?''
Jen na mě koukala jak opařená, mezitím jsem si zašla do pokoje vyndat svoje věci z báglu. Slyšela jsem Clare si něco mumlat. Po tom co jsem zkoukla v pokoji sociální sítě, dostala jsem hlad, tak jsen šla nahoru do kuchyně, za pár sekund, co jsem tam byla, tak za mnou přišla Clare a začala se mnou mluvit normálně! Chápete ?! NORMÁLNĚ!!