3.

10 0 0
                                    

Začala se se mnou vlastně seznamovat, a nebyl to zas tak špatný člověk. A potom, i když už byl večer (asi 21), tak mě vzala na nákupy. Koupila mi haldu oblečení (potom co táta umřel si našla fakt dost dobře placenou práci), ale nejradši jsem byla za cropp top (krátké tričko) s pruhovaným motivem a nápisem: life is to short to wait.
Ještě jsme se zastavily u Mcdonaldu na dobrou a obrovskou večeři.

$$$$$$$$$$$

Další den jsem zase zaspala, ale to je jedno. Jen co jsem vyšla ze školy na mě čekala Clare. Já jsem byla strašně překvapená a s povytaženým hlasem jsem na ni vyjekla:,, Ehm.... Clare co tady děláš?!'' Ona my jen s klidem a cigaretou v puse odpovedela že chtěla jet do akvaparku, tak jestli chci taky.
To ty včerejší slova byla tolik silný ?  tuhle otázku si začínám pokládat často, nebo že by mě jen chtěla nalákat a pak mě mučit? ale kývla jsem a ona zalezla do auta a ukázala, že mám jit taky.

Když jsme dojeli do aquaparku, bylo to tam super už z venku. Všude byli tobogány a skluzavky a bazény s úžasně modrou až azurovou vodou.  Šly jsme dovnitř, Clare zaplatila vstua a šly jsme se převléci do plavek, které nám mimochodem Clare zballila, než přijela ke škole.

$$$$$$$$$$

Než jsme zase vlezli zpátky do šaten, vlezli jsme do sprch a já měla pořád ten úžasný pocit, ze všech těch tobogánu sklůzavek a bazénů, s Clare jsme všude blbli a vyzkoušely všecny atrakce, jenže jak jsem se nad tímhle zamyslela tak bum!!! Spadla jsem  v těch sprchách a začalo mi strašně natékat lýtko. V tom už jsem viděla vyděšenou Clare s telefonem v ruce a zachvíly jsen už slyšlela houkat sanitku ale svět se začal rozmazávat a tmavnout. Teď už si nic nepamatuju.

BFF/loveKde žijí příběhy. Začni objevovat