6.

3 0 0
                                    

Asi ve 2 odpoledne ke mě přišli doktoři a řekli, že mě dovezou na sál. Noha strašně bolela, tak jsem byla i ráda. Přivezli mě na sál, dychla jsem si něčeho, po čem jsem usnula a už si nic nepamatuju.

$$$$$$$$$$$$$$

Probudila jsem se až na svém pokoji. Zjistila jsem, že už je něci málo po půl šesté, to ny mě teda zajímalo, jak dlouho mě operovali. No nic, byla jsem tak unavená, že jsem zas hned usnula a taky mě noha už moc nebolela, tak to šlo mnohem lépe.

$$$$$$$$$$$$

Po desteti dnech normálního ležení v nemocnici, návštěv Clare a doktorů, mi řekli, že volali mé matce, ať si pro mě přijede, potože mě pustí domů! Juchů!

Popadla jsem berle a začala si balit své věci.

$$$$$$$$$$$$

Jeli jsme s Clare domů. Byla jsem ráda a hodně jsme se nasmály.
Jen co jsme přijely domů, tak mi Clare pomohla vybalit věci. Potom mi řekla, že musí jet něco nakoupit a tak za hodinu a půl se vrátí.

$$$$$$$$

Psala jsem Charliemu a El , jestli se nechtějí stavit, že už jsem doma. El odepsala ať se nezlobím, ale že přijít nemůže. Víc jsem se tím nezabývala, protože po chvíli odepsal Charlie že přijde. Byla jsem ráda a šla mu naproti k vrátkům. Přišel pěšky, protože bydlí asi 5 minut certy ode mě. Hned jak vešel do vrátek jsem se ho snažila odejmout, protože mi strašne chyběl.On mě obejmul taky, a oak jsem mu řekla ať de dál, protože tam nebudu s tou nohou tajtrdlíkovat,  že si radši sednu.

$$$$$$$$$$

Jen co jsme si s Charliem sedli na postel v mém pokoji, začali jsme si povídat, co bylo ve škole atd.
Asi po hodině mi řekl, že už musí jít, tak jsem ho byla doprovodit kousek za vrátka a zase ho obejmula na rozloučenou.
Asi po 5-ti minutách, co jsem byla doma, tak přijela Clare. Řekla mí, že mám jít do svého pokoje, koukat se na nějaký film nebo do tabletu a nenám vylézat z pokoje, dokud pto mě nepřijde.
Byla jsem hrozně překvapená, co se sakra bude dít?!?
Rozhodla jsem se, že budu koukat na film. Asi po hodině na mě zaklepala Clare; když otevřela dveře s tím jejím ůsměvem,  začala jsem se hrozně těšit.

$$$$$$$$$$

Když jsem vyška s Clare z pokoje, tak mi mále vytryskly slzy z očí.

BFF/loveKde žijí příběhy. Začni objevovat