Beklenmedik

26 2 0
                                    

Nisan önceden durumu anlatmış olmalı ki çocuk çok dikkatli.
-Merhaba Arda hoşgeldin. Göremesemde duyabiliyorum kasma.
-Arda, bu Dünya. Bahsedip durduğum sevgili can yoldaşım.
-Tekrar memnun oldum Dünya.
Seen! Tekrar mı dedi!? Hem o ses! O el! Saçmalama salak dünya kendine gel!
Ne kadar süre bu düşüncelere daldıysam Nisan ın sesiyle irkildim:
-Dünyacım iyi misin ?
-Pardon been.. Bi yüzümü yıkasam iyi olacak.
-Yanında gelmemi ister misin ?
-Yoo ben hallederim siz keyfinize bakın hemen dönerim.
Sanki tüm kanım çekilmişti. Adım atacak gücüm olmamasına rağmen zorla lavobanın yolunu buldum. Muhtemelen şaşkınlıktan ve korkudan bembeyaz olmuştum. Önce bir ayda kör ve mutsuz bir kızı hayata bağlayıp sonra birden kaybolan karaktersiz bi herifi nasıl olurda en yakın arkadaşımın hoşlandığı çocuğa benzetebilirim! "Aptal Dünya! Demek ki hala delisin. İşe yaramamış işte tedaviler! Derhal kendine gel!"
Ben kendi kendime konuşurken Nisan ın sesiyle kendime geldim:
-Dünyaa hadi gelmiyor musun ?
-Geliyorum.
-Bende tam kahve yapmıştım. Soğutmadan içelim.
-Sağol canım. E Arda nasılsın? Nasıl gidiyor hayat ?
-İdare ediyorum. Ya sen ?
Bu ses bana hiç de iyi gelmemeye başladı.
-Gördüğün gibi. Bahsetmiştir şirine sana 2 yıl önce kaza geçirdim, motor kazası.
-Insanın gönül gözü kör olmasın.
-Öhöhöm! Neyse kapatalım bu tatsız konuları. Ben Arda yla beraber aldığımız çikolataları getireyim.
-Siz bitter çikolatalarınızı yiyin bende yavaştan kaçiym malum işler yoğun. Dünya görüşmek üzere!
-Hoşçakal.
Bu da mı tesadüf! Bildiğin bastıra bastıra bitter dedi ya! Taptığım çikolatalar! Nisan söylemiştir ne var bunda Dünya! Yine tuttu şizofrenliğin!
Ben kendi kendime içimden konuşurken Nisan ın sesiyle irkildim:
-Bak sana ne getirdiiimm! Dur bardak getiriym.
-Aman tanrım.. En sevdigim.. Bu.. J.D. hemde ballı. Ay lav yu Nisan :D
-Lafı olmaz. Alkolik bir arkadaşım olduğu için şanslıyım. Sizi mutlu etmek çok kolay.
Hayaller alemi.. 1 yıldan sonra ilk defa hayalimde onu duymam hissetmem.. Bu kadar tesadüf yetti ama! Gitti! Dönemez de!
Herkesin acısı sevgisi kadar.

Hayat Sınır TanımazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin