1.

258 19 7
                                    

,,Kdyby si byla jako tvůj bratr..." řekla máma a posmutněle odložila utěrku na stůl. Smutně jsem se loktama zapřela do stolu a sklopila hlavu. Věty tohohle typu poslouchám každý den.

Buď jako tvůj bratr.

Chovej se jako tvůj bratr.

Kdyby si byla aspoň z půli tak dobrá jako tvůj bratr.

Nenávidím to ! Proč musí rodiče furt poukazovat na to,že můj starší bratr je zpěvák skupiny BIGBANG ?! Kvůli tomu,že namísto školy radši jezdím na longboardu nebo tancuju musím být prostě ta nejhorší dcera na Světě. Nejsem jako on a nikdy nebudu !!!

,,Nekoukej tak pyšně mladá dámo." poučila mě máma a já jen probodávala pohledem hodiny.

,,Když už jsme u bratrovi dokonalosti...neměl tu už přez půl hodiny být ?" zavrčela jsem.

,,Nebuď tak drzá ! On má dost starostí,tak buď ráda,že se tu zastaví !" vynadala mi máti a já nasraně zabručela.

,,Tak já jdu do pokoje." řekla jsem a zvedla se na odchod.

,,Na to zapomeň ! Hezky tu na něj počkej,aby si ho mohla uvítat !" zavrčel pro změnu táta. Jako vážně ? Musím mu skočit kolem krku a vykřiknout Ach bráško! Mě se tolik stýskalo !!! Haha... tak na to laskavě zapomeňte.

,,Ahoj." ozvalo se od vchodových dveří a já věděla,že naše superstar je doma.

,,No nazdar...." zavrčela jsem a vysloužila si výchovný pohlavek od táty.

,,Je ti 17 tak chovej nějakou úctu."řekl a vydal se k bratrovi.

,,Ahoj zlatíčko ! Jak se máš ? Konečně si po třech měsících doma." vypískla radostně máma.

,,Dobře. Vydali jsme nové album a brzo máme další světový tour,takže práce až nad hlavu." zasmál se Ji-Young.

,,Ahoj chlape." řekl táta a chlapsky ho objal.

,,Ahoj...." řekla jsem nezaujatě a dělala,že časopis,který jsem náhodně narychlo čapla ze stolu,je zajímavější,než on. I když popravdě nebyl o moc zajímavější,protože na obálce časopisu byl zase on...

,,Ayo sis. Furt chodíš ráda za školu ?" zeptal se mě a pustil tátu.

,,Hmm..." zabručela jsem.

,,Od kdy čteš o bratříčkovi časopisy ? " vyhrkla máma a nadšeně se usmála. Pokuď doufá,že jsem Ji-Youngovi přišla na kloub,tak má smůlu...

,,Od té doby co nemám náladu na slastné řeči." řekla jsem a odebrala se k odchodu. Na tohle fakt nemám.

,,Nezměnila si se. Doteď netuším jak je možné,že jsi z naší rodiny." řekl Ji-Young . Ta věta zabolela...a to dost.

,,Tak promiň pane dokonalý,že nemíním být tak debilní jako si ty !" vykřikla jsem na něj a odebrala se k vchodovým dveřím.

,,Zastav !" zakřičela máma,ale to už jsem práskla dveřma a rozeběhla se k garáži. Z ní jsem rychle vytáhla longboard a vyrazila na cestu. Z očí mi teklo mnoho slz a viděla jsem rozmazaně. Nevěděla jsem ani kam jedu....jenom aby jsem byla co nejdál od našeho domu. Najednou se pode mnou podhoupla zem a já vyletěla do vzduchu.Během chvíle jsem ucítila tvrdou zem a neuvěřitelnou bolest v kotníku a na koleni. Pootevřela jsem oči,ale zamotala se mi hlava. radši jsem chvíli jenom ležela a čekala na smrt...no ta nepřicházela.

Najednou mě napadla zvláštní věc.

Co kdyby jsem se dostala do nějaké společnosti a stala se slavnější než můj bratr ?! Co kdyby jsem společnost ve které je totálně znemožnila a stala se lepší než on ? To je ono !

Zvedla jsem se ze země a snažila se rozchodit obrovskou bolest v kotníku. Ta ale nepřecházela a tak jsem vzala do ruky longboard,který dojel o pár metrů dál než já, a vydala jsem se na cestu domů.

Však já bratrovi ukážu !!! Hned zítra půjdu do....hmm. Jaké společnosti hodně bojují s YG ? Jo už vím ! SM entertainment !!!

Když jsem se po dvou hodinách dopajdala domů,tak už bylo ticho,protože byla noc.Z domu jsem vystřelila předtím tak v devět takže teď bude tak...asi jedenáct. Rychle jsem zalezla do svého pokoje a pod dekou zapla počítač. Když se mi konečně načetl internet,tak jsem hledala nejbližší SM audition a poprvé v životě se na mě usmálo štěstí. Ta audition je od zítra po celý následující týden. Zpívají se tři až pět písniček,pak se tancuje,potom prý něco z herectví a nakonec je tam něco jako modeling.

Okej...i když vím,že nemám nic připravené,tak se předce dokážu za noc naučit pět mých oblíbených písniček a pak tanec....já ráda tancuju a dovolím si říct,že jsem dost dobrá. A co se týká zpěvu tak si pamatuju,že jsem ráda dělala covery na americké písničky když jsem byla malá. No a když to nevyjde tak....tak to zkusím v jiných společnostech,no.

Rychle jsem si našla texty pár mých oblíbených písniček a začala se je učit.

Po asi třech hodinách jsem odložila počítač a zalehla jsem do polštářů. Snažila jsem se vstřebat tu hromadu dlouhých textů. Po chvíli mě přemohla ale únava a tak jsem zavřela oči a nechala se přenést do říše snů.


Ayo guys~
Tak nová story je tady a s ní i otázka. Která obálka je hezčí ???

 Která obálka je hezčí ???

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Napište prosím která 😭😭😭😭

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Napište prosím která 😭😭😭😭

Já opravdu nevím...

Hated or Loved Kde žijí příběhy. Začni objevovat