2.

199 16 11
                                    

,,Yunso vstávej ! Musíš dojít do obchodu ! Není tu nic k jídlu !!!" probudil mě hlas mého otravného bratra. Jestli mě ještě jednou takhle probudí,tak ať se připraví na rychlou kastraci,protože já nemíním kvůli jeho lenosti vstávat na poručení.

,,NECH-MĚ-ZATRACENĚ-VYSPAT" zaječela jsem na něj hláskovaně,aby to pochopil.Předci jen...tak malý mozek málo co pochopí.Teda pokud nejde o sex,v tu chvíli on pochopí vše...

,,Fajn..." řekl a chvíli bylo ticho.

,,Konečně...." zabručela jsem a zase zahučela obličejem do polštáře.

,, Yunso vstávej,nebo vyletíš z tohohle domu jako raketa !!!" zaječela máma přez dveře a já protočila oči.

,,FAJN !" zaječela jsem na oplátku a vstala. V tu ránu mi docvaklo,kam mám jít. Okej takže se budu chovat jako cukroušek a snad mě mamka potom pustí na pár hodin pryč.

Rychle jsem si oblékla do mého oblíbeného stylu oblečení. Čili sportovní....

,,No hurá ! " vykřikla mamka když jsem se po pěti minutách vyhrabala už oblečená z pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No hurá ! " vykřikla mamka když jsem se po pěti minutách vyhrabala už oblečená z pokoje. To bude hodně těžké se před nimi tvářit jako andílek.

,,Omlouvám se. Co mám koupit ?" zeptala jsem se a vykouzlila si na obličeji ten "nejupřímnější úsměv" jaký jsem dokázala.

,,Jsi v pořádku ?" zeptal se brácha a postavil se přede mně.

,,Samozřejmně ! Moc se ti omlouvám za to,jak jsem se včera chovala. Mrzí mě to." řekla jsem a uklonila se mu.

,,H-hele já si jdu radši udělat kafe." řekl brácha a zamířil si to do kuchyně.

,,Kup tohle..." řekla mamka a podala mi seznam . No nazdar...( známe když mamka zaúkoluje a vy si připadáte,jako by jste měli vykoupit celý krám...)

,,Tak já jdu." usmála jsem se na mamku a vzala si peněženku. Když jsem vyrazila z domu tak jsem si dala do uší sluchátka a zaposlouchala se do textu,který mám v plánu dneska zazpívat na audition. Já se nikdy nevzdám ! Hihi.

Během chvilky jsem stála byla před obchodem.Rovnou jsem si to zamířila k otevíracím dveřím . Z malé taštičky jsem vytáhla roušku,aby jsem náhodou neprochladla u mrázáků. Předci jen...nechci krákat až budu zpívat.

Ano...už začínám mít ego vyšší a to jsem tam ani nepřišla...

Hned poté jsem si vytáhla seznam a dobrodružná cesta začala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned poté jsem si vytáhla seznam a dobrodružná cesta začala.

Nejdřív jsem šla ke koření->pak k masu -> pak k houbám-> pak do něčí hrudě .Počkat...COŽE ?!

,,Hrozně moc se omlouvám ! Nekoukám na cestu !!!" vypískla jsem a zahleděla se na osobu,do které jsem vrazila.

,,T-to je v pořádku." řekl chlapec a celý rozrušený a červený se začal drbat na zátylku.

,,Opravdu mě to moc mrzí .Není vám nic ?" zeptala jsem se zvědavě.

,,I'm OK. And you ?" zeptal se mě a já na něj vyvalila oči.Proč na mě mluví anglicky ?!

,,Me too...why you..." začala jsem ale on mě zabrzdil.

,,Because that man looks at us and I like when somebody don't understand." řekl a já se zasmála.Takže takhle on. On rád provokuje.

,,I'm Yunso." řekla jsem a poklonila se mu.

,,My name is Taemin." řekl a zasmál se.

***

,,Jsem doma !" zakřičela jsem na celý dům a rozeběhla se i s nákupem do kuchyně. Jestli se ptáte,jak to dál bylo s Taeminem,tak jsme si moc dobře popovídali anglicky a oba jsme si dělali srandu z toho pána,co na nás koukal a vůbec netušil o co jde. Kdyby jste viděli ten výraz. Hah... No a pak mi drahý Taemin dal jeho telefonní číslo. Doufám,že si s ním někdy zase pokecám anglicky.

,,Páni,ty jsi koupila fakt všechno." řekla mamka udiveně když překontrolovala celý obsah tašky.

,,To víš,jsem předci hodná dcera." řekla jsem a mávla rukou.

,,Tak můžeš začít strouhat mrkev." řekla mamka a vrazila mi do ruky struhadlo a mrkev.Neochotně,ale s úsměvem jsem začala strouhat.

Po dvou hodinách vypomáhání mamce s přípravou jídla pro našeho dokonalého zpěváka jsem si sundala zástěru a vydala se do pokoje. Tam jsem na sebe hodila trochu hezčí outfit . Sidce se nějak moc nelišil od předešlého,ale tak co. Nakonec jsem se vydala za tátou do obýváku. Právě koukal na bráchu v televizi,kde zpíval...Good boy ? Myslím...

,,Tati můžu na pár hodin ven s novou kamarádkou ?" zalhala jsem.

,,Jestli máš kamarádku tak jí nenechávej čekat a jdi za ní." řekl táta a já na něj vyvalila oči. Od kdy je zrovna on takhle milý ?

No teď jsem to neřešila. Rychle jsem vystřelila z domu a za pomoci mapy v mobile jsem se dostala do SM entertainment. Hned jak jsem tam přišla tak jsem zatajila dech,bylo tam tolik lidí a všichni čekali na jednu věc...na to,až je přijmou. Po vyplnění jakéhosi dokumentu jsem si sedla na jednu část lavičky,která tam byla a začala dumat.

Co když to nezvládku ?! Stres přichází ! Stres přichází ! Teď fakt už můžu čekat jen na to,až ohlásí mé jméno spolu s dalšími a já půjdu někam zazpívat .Božéééé...

Postupně kolem mě procházeli lidé a místnost začala být trochu volnější.

,,xxxxxx,Kwon Yunso,xxxxxx" uslyšela jsem své jméno a spolu s ním další.,Tak nečekané. RYchlím krokem jsem se rozešla k dveřím a vstoupila do nich. Byli tam za židlemi posazené tři ženy s dokumentami v ruce. Všechny vypadali tak do 40 let. Okolo mě se rozprostřeli další čtyři osoby.

Pokud to berou popořadě,tak by jsem měla být druhá....

,,Takže řeknete pár faktů o sobě a pak nám zazpívejte vaši jednotlivě vybranou písničku." pokynula jedna žena a holka předemnou začala.

,,Jmenuji se EunMi Sarae,je mi 15 let a jsem ze Seoulu v Koreji. Do SM entertainment se chci dostat,aby jsem byla slavná." řekla a já se na ní zahleděla. Taky vypadala dost nervóně.

Když skončila,tak si porota něco zapsala.

,,Takže teď jste na řadě vy." řekla paní na levé straně stolu. Suše jsem polkla a srdce mi začalo bušit jako o závod.

,,Takže...."





Takže další díl ! Doufám,že se vám líbil.Pokud ano,tak zanechte prosím nějaký komentář a vote :) waYu

Pokud ano,tak zanechte prosím nějaký komentář a vote :) waYu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( outfit Yunso na Auditionn do SM)

Hated or Loved Kde žijí příběhy. Začni objevovat