Crrrr...Crrr...Crrr...Crrr.
,,KURVA ZMLKNI !" zaječel hlas Chiyon a já sebou trhla.Kolik je ? Proč mě vzbudila ?????
,,Vstávat ! " zeječela přez dveře Taun a já sebou flákla do polštáře. Já na ní kašlu !!! Vstávat nebudu.
,,Holky zaspali jsmeeee ! Je už půl semééé." řekla Taun a já se zamračila.Jako....to znamená,že můžeme spát ne ?
,,Fajn." zavrčela pode mnou Sherrie a já se začala zvedat z postele.Ale jako blbka jsem si neuvědomila,že jsem na palandě a tak jsem se praštila do hlavy.Zaskuhrala jsem a sešla z postele.
,,Tak první den princezno..Snídaně a vyrážíme." řekla Chiyu a já naštvaně vlezla do koupelny.
,,Děláš si srandu ? ty si si jen vyčistila zuby ?" zeptala se mě Soyun když jsem vylezla z koupelny.já jenom kývla hlavou a ona se zamračila. Napokon mě chňapla za ruku a vešla se mnou znova do koupelny. Pak vytáhla ze šuplíku nějakou malou flaštičku a vrazila mi jí do ruk.
,,S tímhle si promasíruj obličej a pak to umyj. Je to něco jako peeling na světlejší a zářivější pleť bez černých teček." řekla a zase šla z koupelny. Neochotně jsem jí poslechla a dala jsem si na obličej tu divnou fialovo-růžovou sračičku.
,,Snídaně §" zakřičela Chiyu a já si umyla obličej a šla do kuchyně. Na stole leželo šest zeleninových salátů v malých mističkách. Vzala jsem si jednu a začala jsem jíst. Bylo to moc dobré. Byla to směs listového salátu,kukuřice ,mrkve a dalších zeleninových složek.
Když jsem dojedla tak jsem po sobě umyla misku ( ano...nemáme myčku.) a vydala se do pokoje. Ještě jsem nebyla převlečená a učesaná. Vybrala jsem si sportovní outfit a vlasy jsem si dala do drdolu.
,,Vyrážíme !" zavelela Chiyu a já si vzala malý baťoh do kterého jsem hodila mobil,nabíječku,sluchátka,kapesníčky,jelení lůj, malý hřebínek a...vložky.Ale pšššt. Ty mám u sebe pro jistotu vždy.
Rychle jsem si obula tenisky a přiběhla k Chiyon.
,,Hele a kam jdeme ? " zeptala jsem se.
,,ty ještě nemáš rozvrh ?" zeptala se mě a já pokroutila hlavou,že nemám.
,,Uff...tak počkej.teď jdeme do "školy" a já ti ho tam dám." řekla a já se na ní usmála.
***
Po chvilce jsme došli k nějaké budově,která měla hromadu poschodí.
,,Tady dole dvě poschodí je škola. Nad tím je taneční,pak nahrávací a úplně nahoře jsou volné taneční sály a volné nahrávací místnosti. Ne ty taneční nejsou furt to samé. Je to rozdělené na osobní trénink a povinný trénink.Trochu složité,ale časem pochopíš." řekla shrnutě Chiyu a já chápavě pokývala hlavou. Výtahem jsme se dopracovali k nějaké chodbě,kde bylo asi pět tříd.
ČTEŠ
Hated or Loved
Fanfiction윤서 ( Yunso) je sestra 권지용 ( Kwon Ji Yonga),lépe známého jako GDragona z BIGBANG. GD nemá moc svojí sestru v lásce,stejně jako zbytek rodiny. Jednoho dne,když Yunso spadne z jejího longboardu jí dojde,že nemusí být ta "černá ovce" rodiny. K...