Yeni hayat

10 3 4
                                    

" of anne abartma istersen yurtdışına çıkmıyorum. Bir günlük bir yolculuk altı üstü. " elimde valizimle annemin son nasihatlarını dinliyordum. Ve gerçekten bezmiştim. 

" sus anneye karşılık verme. Neyse gider ayak kızdırma beni. Hadi allaha emanet ol. Kendine dikkat et yavrum. "

Bir başkası olsa benim yerimde en azından gözleri dolardı. Ama nedense benim içimde üzüntüye dair en ufak bir şey bile yok.

" tamam anne. Sende dikkat et kendine. "
       Son olarak herkesle görüştükten sonra sonunda otobüse binebilmiştim. Derin bir oh çekip yerime oturdum. Kitap okuyacak gücü kendimde bulamadığım için direk kulaklığımı takıp gözlerimi kapattım. Aynı şekilde uyku da kollarını bana sardı. 
..........

" hanfendi kalkarmısınız lütfen. Gerçekten önemli bir toplantıyı kaçırmak üzereyim. Offf çattık ya. "
  Duyduğum seslerle yavaş yavaş gözlerimi açtım.  Yine yapmıştım yapacağımı. Kafamı yanımdaki adamın kucağına koymuş , otobüs koltuğunda uyumuşum. Utançla yerimden kalkıp anında adamdan özür diledim fakat o bununla pek ilgilenmedi çünkü ben kucağından kalktığım an o da çıkışa yöneldi. Acelesi vardı değil mi. Açıkçası lacivert takımının içinde çok çekici duruyordu. Kendi de farkındamıydı acaba ?
..............
  
Otobüs vakasından sonra yurttaki odama yerleşmiş hatta eşyalarımı yerleştirmiş duşumu almış karnımı doyurmuş oda arkadaşlarımı bekliyordum. Saat on iki olmuştu ama hala gelen giden yoktu. Gelen kapı sesini işitince anında kafamı kapıya çevirdim. Biri gotik tarzda öteki de onun tam tersi çiçekli bir elbise giymiş iki kız kapıdan içeri giriyordu. Çiçekli kız anında bana gülümseyip " merhaba ben melisa , bu da Zerrin. Sen yeni oda arkadaşımız olmalısın. " o bunları bana söylerken gotik kız çoktan banyoya girmiş ardından da su seslerini bize armağan etmişti.
" evet. Merhaba bende Derin " diye karşılık verdim kıza. Gotik kız ( ona neden bu şekilde hitap ettiğim hakınnda en ufak bir bilgim yok ) banyodan çıkana kadar adının melisa olduğunu öğrendiğim kızla havadan sudan sohbet ettik. Açıkçası çok sevecen bir yapıya sahipti. Hoşuma gitmedi desem yalan olur. Gotik kız banyodan çıktığında bana bakıp başıyla selam verdi ve " bana karışmadığın sürece çok iyi anlaşırız " dedi. Bi an afalladığım için sadece  " ah , tabi " diyebildim. Daha sonra herkes yataklarına yerleşti ve etrafı koca bir sessizlik kapladı. Açıkçası şu an en çok ihtiyacım olan şey de uykuydu. Gözlerimi kapatıp otobüsteki adamı düşünmemeye çalışarak uyumaya çalıştım.
..............
     Sabah kalktığımda odada sadece ben vardım. Bu çok iyi olmuştu. Çünkü daha dün tanıştığım insanlarla sabah muhabbeti pek çekilmezdi. Yataktan kalkıp hemen hazırlanmaya başladım. Alttan midi boy lacivert bir etek üstten de beyaz bisiklet yaka dar bir tişört giyindim.  Çantamı sırtıma takıp ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Şu ana kadar herşey güzeldi. Ama ufak bir sorunum vardı ki sabah alarmı kurmadığım için geç kalkmıştım. Ve buda yetmezmiş gibi üniversitede ilk günüm olduğu için hiçbirşeyin yerini bilmiyordum ve sınıfımı bulmam da bayağı vaktimi almıştı. Sonunda sınıfı bulunca derin bir nefes alıp kapıyı çaldım ve içeri girdim. Hoca tahtaya birşey yazıyordu. Henüz yüzünü görememiştim ama geniş sırtından ne kadar disiplinli olduğu anlaşılıyordu. Bir süre yerimde hocanın bana dönmesini bekledim ama o sanki ben orda yokmuşum gibi tahtaya yazı yazmaya devam etti. Boşuna beklediğimi farkedince özür diledim ve boş sıra aramaya başladım. Tam o sırada hoca kalemi yavaş bir şekilde yerine koydu ve aynı yavaşlıkta yüzünü bana döndü. Döndü dönmesine de benim de nevrim döndü be. Bu kadarı olamaz dı değil mi ? Şu an karşımda duran adam otobüsteki adam olamazdı gerçekten ?     

Yorum ve beğeni lütfen 🙏 ❤️
Media da kızlarımız var.

DERİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin