Pijamalarımı üzerimden çıkartırken Kushina'nın söylediği şeyi düşünüyordum.
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ"Tatlım,Usagi'ler Japonya'ya geri dönecekler.Bu çok güzel bir haber değil mi?"
"Ah..Anladım.Ben..Pijamalarımı çıkartsam iyi olur.."Odama girdim ve kapıyı kapadım.Derin bir nefes aldım.
"Usagi,kim Leon?"
Leon,üzerinden hiç çıkatmadığı takım elbisesinin cebinden minik defterini çıkardı.
Yatağın üzerinde oturuyordu.
"Namizake Usagi.Naruto'nun baba tarafından kuzeni.Naruto ile yaşıt.
Deli dolu bir kız ama Naruto ile çok iyi anlaşırlar.Ailesi iş nedeni ile Amerika'ydı.Ama şimdi geri dönüyorlar.Burada bir evleri vardı her ihtimale karşı.Onunla iyi geçineceğine eminim."
Dedi ve defteri kapattı.
"Bilgi için teşekkürler Leon."
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Üniformamı giyindim.Saçlarıma şekil verdim.Saçlarımı jölelemek iyi bir fikir miydi?Acaba Naruto da yapardı mıydı?
Evden çıktım.Yine Kahvaltı etmemiştim.5 ay içinde Naruto'nun ailesi ile de aram iyi olmalıydı.Ama..Bu biraz zaman alacaktı.
Okulun önünde her zamanki yerimi beklerken,Sasuke ve Sakura'yı kolkola görünce istemsiz bir şekilde sırıttım.
Sasuke,Sakura ile 2 senedir çıkıyormuş,Sakura da Sasuke gibi Naruto'nun çocukluk arkadaşıymış.Beni fark eden Sakura göz kırptı.
"Bu sefer hangi renk?"dedi gülümseyerek.
"Beyaz.Onun gözleri gibi..Çok hoş.."Ben...Merhaba ben!Ne diyorum ben?!?
"Bu süpermiş!"dedi ve tekrardan gülümsedi.
Sasuke"Elinden geleni yap dostum."dedi o da mutlu görünüyordu.
"Sizin için de hediyelerim var!"
İkisi de birbirlerine baktı.
"Senin için bir bileklik Sasuke!"
Bileğimdeki siyah bilekliği işaret ettim.
"Bak!Ben de de var!"
"Ben...Teşekkür ederim.."
Sasuke,bilekliğe baktı.Şaşırmış gibiydi.
"Sakura için bir silgi.Kaybolduğunu söylemiştin.Bütçem biraz zorda.İdare edersin artık."
"Bütçeni Hinata için sakla~"
Dedi ve sinsice gülümsedi.
En pahalısı ve güzeli Hinata için olmalıydı.
Güllere bakarken yanaklarımın ısındığını hissettim.
Beyaz...Onun gözleri...Gerçekten çok güzeldi..
Endişelenme Naruto!
5 ay içinde her şekilde para bulup ona gül alacağım!Ve...
Sasuke ve Sakura jöleli saçlarımı fark etmemişlerdi.
Okul bankında oturdum ve gülleri koklarken uyukladım.Dün gece bir türlü uyuyamıştım.Saçlarımda hissettiğim hareketlilik ile gözlerimi açtım.
Hinata,saçlarıma dokunuyordu.
Elini çekti.
Yanakları kızarmıştı.
"N-Naruto..kun...Ben...Çok üzgünüm..."Neden bilmiyorum...Içimden kahkaha atmak geldi.
"Hahahah!"
"N-Naruto-kun?"
Elimi saçlarımda gezdirdim.Onun gibi benim de yananlarım kızardı.
"Saçlarım..."
"Ç-Çok güzel olmuş Naruto-kun!"
Ah..
Fark etmişti.
Bu yüzden o Hinata'ydı değil mi Naruto?
"B-Beğendin mi?"Fısıltılı bir ses tonuyla sordum ve gülleri ona uzattım.Minna diğer bölüme Usagi gelecek seveceginizden eminim!😊😊Sağlıcakla kalın💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıfırdan Başlayalım!
Fanfic"Sıfırdan başlayacaksın! Ama bir şartın var. Kısıtlı bir zamanın olacak . Sen kaybolmuş ruh, Uzumaki Naruto'ya Yeni bir yaşam vereceksin." | 24. 08. 2016 - 31.12.2016 | |Mori Eto'nun gençlik romanından esinlenerek yazılmıştır.|