Bölüm.2

2.3K 129 14
                                    

Eve geldiğim de annem masayı hazırlamıştı. Hep birlikte masaya oturduğumuz da abim Utku bana dönerek;

" Kız sen yarın New York Üniversitesine gidiyorsun ya bu bizim son akşam yemeğimiz. Oralarda fazla insanlarla muhatap olma."dedi abim kafamı okşayarak.

Yemek ilerledikçe nasıl dışarı çıkacağım diye düşünürken aklıma arkadaşlarla son kez buluşmak için plan yaptığımızı söyleceğim. Yemeklerimiz bittiği zaman masayı toplayıp içeri ailemin yanına gidip oturmaya başladım.

"Size bir şey demem gerek. Ben bu akşam dışarıya çıka bilir miyim? Arkadaşlarımla sonkez bir araya gelicektik. Ama ben size bunu şimdi dedim için üzgünüm. Nolur izin verin. "diyerek Anneme,Babama ve Abilerime yavru köpek bakışlarını yollamayı başladım.

Annem"Bir yere gidemezsin."dedi. Ben'de Annem'den umudunu kesip abim ve babama,bakmaya başladım. Abim"Ya bırakın gitsin zaten yarın gidecek son kez.Arkadaşlarıyla takılsın hem zaten ben ve Savaş abim varız .İşe yardımı yok"dedi anneme bakarak.

Savaş abimse."Git ama geç kalma."demişti.

Babamda bir süre sesiz kaldıktan sonra "Hadi odana git hazırlan arkadaşlarını bekletmek istemezsin."dediğinde ayağa kalkıp babamın yanaklarını öpmeye başladım.

"Tm hadi git artık yoksa vazğeçicem" dedi babamdan ayrılıp odama koştum.Heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum.Bir süre yatağın üzerine oturup mal mal etrafa bakındım.

Dolabının karşısında ne giyeceğime karar verip toz pembe elbisemi ve deri montumu da alıp bir kombin yaptım.Ayakabılarımı toz pembe ince bantlı ayakkabı alark giydim.

Makyaj aynasının karşısına geçtim ve kalın maşayı pirize takıp ısınmasını bekledim, ısdıktan sonra saçlarımı tamlayıp makyaja geçtim.

Aylanır, ruj far çalıp işimi bitirip saate baktımda 19:50 geçiyordu tam 10 dakikam vardı en iyisi aşağıda gelmesini bekleyim bari diyip odamdan çıktım.

Aşağıya indiğimde abimler tavla oynuyordu. Babam haberlere bakıyordu annemde örgü örüyordu. "Ben çıktım." diyerek seslendiğimde içerden babamın sesini duydum.

"Geç gelme yarın uçağın var."

"Tamam."

Kapıyı kapatarak evden çıktım. Tekrar saate bakmak için telefonumu elime aldığım sırada yabancı bir numara arıyordu açıp.

"Efendim."

Birkaç dakika sonra Yamanın sesi geldi.

"köşedeyim siyah lamborcighini" diyip kapattı.

Arabaya doğru giderken arabanın çok güzel olduğu dikkatimi çekti kesin çok pahlıdır.Diye söylendim içimden .Arabaya bindiğimde beni süzdü ve hemen geri önüne dönüp arabayı çalıştırdı.

"Şey ben nereye gidecekgimizi bilmediğim için böyle giyindim ama sorun olmaz değil mi? "dedim Yamandan cevap bekleyerek suratına bakarken.

"Sorun değil şimdi kapa çeneni ve sus."dedi yola bakarak.

"Ne kadar sinirsin. " dedim kısık sesle.

Duymuş olmalı ki "Ne dedin"dedi.

"Yok bişey gideceğimiz yer fazla uzak değil demi"dedim"Uzak değil" dedi ve sustu bende pencereye kafamı dayadım ve yolu izlemeye başladım.

Bir süre sonra kalabalık ve oldukça şık bir davete geldiğimizi anladım.Yaman arabayı durdurdu ve kapıda duran adama anahtarı verip indi.Bende inecek ken yanıma gelip kıpıyı açtı.

Yamdan"Gel bakalım görevine hazrsan gidelim."dedi bende."Ne ne görevi."dedim kısık sesle çünkü kalabalığa doğru ilerlerken.

Yaman'dan."Seviğilim olacaksın bu günlük sakın beli etme."dedi ben'de susmak zorunday'dım sonuçta resmi resimler im ondaydı."Tamam." dedim ve yüzime sahte bir gümseme takındım ve bir masaya doğru ilerlerliyerek masaya.

Geldiğimizde herkes hoş geldin yaman sende hoş geldin kızım diyordu."Yaman oğlum bu kız kim."dedi bir kanadın galiba Annesi idi.

Yaman'dan"Annem ve sevgili alilem sevgilim Rüya."dedi bana bakarak. "Mumun oldum efendim"dedim gülümseyerek.

Kadın gelip bana sarılarak"Asıl ben memnun oldum"Sonun'da oğulum kedi olalı bir fare tuttu."dedi ben ve masdaki herkes gülmeye başladı.

Sonra Yamn devam etti."Bu Babam Kerem Özdemir."Bunlarda kuzenim Almila ve kardeşim Mira"diyerek herkesi tanıtı.

Herkesle selanleşıp tanıştıktan sonra Yamanın Annesi beni eşi Kerem bey ile ortasına otutrdu.

"Ee kızım nasıl tanıştı'ın benim oğlum la?"doğru söyleyen olmazdı en'iyi "cafede çarpışarak tanıştık"dedim.Kerme bey"kızım kaç yaşındasın?"

"20 efendim"kerem bey"bizim oğlana göre genç değilmişim?"
"Aşkın yaşı yok tur biz birbirimizi sevdikten sonra.Yaşın bir anlamı yok."

Kerem beye doğru baktım'da verdiğim cevaptan çok memnun olmuş gülümsüyordu.
Kerem bey"Doğru söylüyorsun Bende 27 yaşım'da eğlendim Selda 22 yaşındaydı."

"Ne güzel"dedim herkes güdüyordu.Gerçekten birbirlerini çok seviyorlar'dı.

Selda hanım yine söze başladı."kızım kimlerdensin?"dedi"Ben okuyorum üniversitesi'ye gideceğim yarın Babam gemi kaptanı balıkçı gemilerimiz var.Bu arda ben kardenizliyim Annem'de ev hanımı iki'de abim var Selda Anne"dedim Selda hanım"Demek yarın üniversite'ye gidiyorsun?"Dedi"Evet Selda anne"Selda hanım"nereyi kazandın kızım."

"New York üniversitesi"Selda hanım"yani yurtdışında peki oğlumu özlemicekmisn?"Yaman'a baktım içimden ne özlicem bu uyuzu dedim ama mecburen Selda Anne'me "Çok özledim çok"dedim gülümseyerek.

Selda hanım"yani ayrı kalsanız bile ilişkinizi devam edecek mi?"dedi"edicek tabiki Selda Anne senin gibi bir Ann e'yi bırakır mıyım ben"dedim Selda Anne beni kendine çekti ve sarılık çok mutu olmuşa benziyordu.

Sonra yemekleri yedik ve tatlı servisi yapıldı hep muhabbet ediyorduk.
Dans şarısı çalınca içimden bürsürü beda atım şimdi bunla dans etmam gerekirdi.

Yaman ayağı kaldı ve beni dansa kaldırdı mecburen kaltım.Dans pistinin ortasına geldikten sonra dans etmeye başladık.

Yaman hep gözlerimin içine bakıyordu çak garip'ti sonra koşmaya başladı ikimizin duyacağı şekilde Yaman"demek yarın gidiyorsun?"dedi"Evet senden kurtuluyorum işte"Yaman"emin ol kurtulacak'sın benden"dedi dudağını kıvrarak sinsice güldü ne pilanlıyorsa.

"Neyse bu gece bir bitseydi senin uyuz yüzünü bir daha görmek istemiyorum."Yaman"merka'etme çok bidaha görmesin her halde."yine sinsice sırtı boşuna uyuz demiyorum.

Dans bittiğinde yerimize geçtik ve oturduk.Herkes konuşuyordu çok sıkılmış'dım bunu Yaman farketmiş olmalı'ki.Biz artık kalkalım Rüyayı bırakmam gerek malum yarın erken kalkıcak.Dedi ve Bende Yamanın Ailesiyle vedalaştı.

Selda hanım"görşmek üzere kızım özletme kendini"dedi o öyle diğince geri döndüm ve Selda Anne'me sarldım.

Sonrada davetin verildiği mekanın önün'de beklemeye başladık.Voli arabanın anahtarını getirince arbaya bin'dim.

Zaten Yaman'da binmişti arabayla giderken hiç konuşmadan yolu izlemeye başladım.Çok yorulmuş'tum kafamı pencere'ye başladım ve gözlerini kaptım.

Yaman'dan Rüya baktım'da uyuyordu çok güzel gözüküyordu aynı bir melek gibi Rüya üniversitesi gidince kendisini bırakcamı sanıyo ama yanıtlıyor.

Rüya'gilin evin önüne geldim'de durdum ve Rüyayı dürtüm kal hadi evine geldik dedim.Ve kıprdanıp doğruldu ve bana baktı Rüya"birdaha görşmek üzere"diyip arabadan indi o ince "görüşmek üzere hoşçakal"dedim ve binaya girmesini bekledim binaya girince gaza bastım ve ev doğru sürdüm.
Acaba yarın bizi neler bekliyor.

Arkadaşlar bu bölümü beğendi'iy seniz oy kullanmayı unutmayı🤗

Karadeniz FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin