Yaman'dan
Rüyayı eve bırakıp direk eve geldim ve valizi mi hazırladım 30:00 yarım saatte New York'ta gidiyorum.Bakalım Rüya beni karşısında görünce ne tepki verirken? 30:00 saate kadar barı sosyal medya'da uğraşın zaman geçemez şimdi.
İnstagram'da Rüya'nın sosyal medyasına bakım biraz gezinirken sonra buldum! O ha baya takipçisi var 998k hep mankenlik fotoğrafları var galiba mankenlik'te yapıyor.
Epeyi zaman geçince valizin de aldım arabaya yükledim.
Hava alanına geldinde uçak'a binip koltuğa oturdum ve kulaklıkları mı çıkartıp kulağıma takıp gözlerimi kapadımRüya'dan
Yaman'dan ayrıldıktan sonra evin kapısını'dan girince "Ben geldim!"diyerek bağırdım Annem mutfakta poğaça yapıyodu.
Oturma odasının kapısına gelince savaşı abimin işleriyle meşgul olduğunu Babamın haber izlerini gördüm.Bu arada utku abim'de telefonla uğraşıyordu onu sinir etmeyi sevdim için tekrar bağırarak"Ben geldim!"demle Utku"Duyduk ciyak ciyak ne bağırıyorsun cadı"abime dil çıkarıp.
"Ben odama çıkıyorum valizimi hazırlayıp ve üstümü değişip geliyorum."dedim ve yukarıya odama çıktım.Odama geldimde pijamalarımı ginip valizimi hazırladım işim bitti hinde aşağıdan güzel kokular geliyor.
İdamdan çıkıp direk mutfak girdim Annem poğaçalar servis ediyordu Anneme yardım edip.
Oturma odasına geçtik poğaçaları yerken Annem"kızım sana saklama kabına koydum poğaça yersin acık dığında"Annemin bunu demsin üzerine ayakaltım ve"tabi yerim onu benim bir tanecik Annem yapan"diyerek Annemi yanaklarından öptüm ve ben uyumaya gidiyorum sizde uyun.Dedim've odama çıktım yatmadan önce telefonumu elime aldım son arayanlar'dan Yamanın bulup "Uyuz" diye kayıt edip telefonu kumu dine koyup uyku'ya daldım.
Yaman'dan
Uyandım'da gece yarısı 5'ti uçak inmişti uçak inişe geçti uçaktan indim ve önceden hazırlanmış arabama bindim ve eve doğru sürdüm.
Zaten evde herşey vardı biran önce gidip uymak istiyorum.Ev'in önün'de park ettim ve arabadan inip evin kapısını açıp direk odama giyim kedimi uykunun kollarına bıraktım.
Yaman'ını evi
Rüya'dan
Annem'in rüya hadi kalk geç kalıcağız demesiyle yatağımda kalıp hazırladım valizimde alıp aşağıya indim'de kahvaltı yapıyorlardı.Bende yerime oturdum ve kahvatımız bitince aşağıya indim Savaş abim valizi mi arabaya yükledi sonra arabaya binip hava alanına geldimizde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz Fırtınası
Teen FictionRüya POYRAZ. Eli ağır bir laz kızı. İki abisiyle başı her zaman belada olan sarı kafa. Üniversiteye gidecek 20 yaşında sarışın sarı kumral saçları kasları sever bir kız Yaman ÖZDEMİR. İstanbul'un elit ailelerinin kızlarının gözdesi. 25 yaşında olma...