Rüya'dan
Yaman'dan ayrılıp hemen eve girdim arkama bile bakmadan.Sırtımı kapıya yaslayıp biraz düşündüm bu olanları ve hemen kendimi toparladım o sadece uyuzun birisi beni öptü diye onu sevecek halim yoktu.Sinrle odama girdim eşofmanları mı giyinip aşağıya indim ve tek başıma korku filmi izlemek için yiyecek birşeyler hazırlayıp içeri geçtim filmi başlatmadan önce resim çekildim korku film zamanı yazıp.
Instagrama atım.Ve filim izlemeye koyuldum birden telefonum meşaj yoladdı bende baktım kimden tabiki bay uyuz yine ne istiyosa.
Yaman:uyuz:D
Bensiz filim mi izlenir? aaaa darılırım bak beş dakikaya ordayım.
Rüya:cadı:p
Sakın öyle bişey yapim deme!!!!!
Yazıp yoladım filmin bitmesine az kala zil çaldı dil dol dildol... Her halde gelmemiştir yapmaz öyle birşey.Diyip kapıyı açmaya gitim delikten baktımda delik karanlıktı gözükmüyodu galba başka biri sandım ve kapıyı açtım karşım'da yamanı görünce "senin burda ne işin var!!" dedim Yaman"kızım bir bağırma hemen hazırlan gidiyoruz"dedi sonrada "hata hazırsın"diyip beni konşmama fırsat vermeden kucak layıp arbaya götürdü "İndir beni havan"dedim arbaya atp beni yerine geçti ben tam kapıyı açacaken.
Yaman"sakın öyle birşey deneme" dedi bende "of of indir beni" dedim ama beni dinlemedi arbayı sürdü beni hiç dinlemiyodu boş konuşuyodu birde eşortmanlarımla getirdi beni gıcık.
Rüyanın kıyafeti
Yaman beni böyle eşortmanlarla getidi dedim ama kedisinde benden farkı yoktu
Yaman'ın kıyafeti
Yaman arabayı ormana doğru sürdüğünde hemen "Nere gidiyoruz "diye bagırdım Yaman"sakinol sadecce seni biyere götürmek istiyorum"dedi ama "ama burası orman yolu"dedim oda bana Yaman"burası kestirme güven bana"dedi bede yolu izlemeye başladım.Birden araba durunca "noluyo kesin bozuldu araba ben sana dedim burası orman"diye Yaman"tamam kızım sen şu şom azını açma bir"dedi ve arabadan indi ve arabaya "burda kaldık araba bozulmuş "arabanın bozulduğunu söyledi "şimdi ne yapıcaz"dedim onra bana baktı ve Yaman"yürmeliyiz ana yola çıkarsak bir araba bula biliriz"dedi "tamam"dedim ve yürmeye başladık yaklaşık 4:00 saatir yürüyoruz en sonunda "şimdi akşam olur daha nekadar yüricez"dedim Yaman"galiba kalcak biyer bulmalıyız"dedi sonra başımı saldım evet anlamın'da sonra biraz yürüdükten sonra karşımıza ağıç ev gibi bir baraka ya benzer şey çıktı hemen ona doğru yürüdük yaman hemen konuştu Yaman"bu gece burda kalım sonra sabah bir yolunu bulup halderiz dedi beraber içine girdiğimizde bir yatak ve fener vardı ve bazı konserve kutuları vardı kutluları açıp konser velerin biraz yedik sonra yamana döndüm ve "biz nasıl uyucaz"dedim yaman da Yaman"bak şöyle uyca "dedi ve beni yata itip bataniyeyi örtüp bana sarıldı "ya yaman napıyosun sen"dedim Yaman"sus ve uyu rüya"dedi bende gözlerimi kapatıp uyumak zorunda kaldım.
Sabah uyandım'da kapı çalıyodu galiba kulübenin sahipleri gelmişti yamanı hemen uyandırıp "kalk birsi geldi" dedim yaman hemen doğrulup kapıyı açtı kapıyı açtığında karşında kenii yaşlarında bir erkek vardı.Adını bilmediğim genç bize bakıp "sizin burda ne işiniz var"dedi ben tam konuşacak ken Yaman"arabamız bozuldu bizde bu geceyi burada geçirmek zorunda kaldık"dedi adını bilmediğim kişi bana bakıp neyin oluyo dedi Yaman"sevğilim"dedi sonra bize bakarak" gelin sizi isteiniz yere kadar bıraklım zaten kuzenim arbada" hadi dedi.
Yaman "tamam"dedi ve elimi tutup beni arabaya doğru götürdü biz arkaya oturuyoduk ve ön kolyukta ki kuzenim dediği adam bizi sordo yanındaki adam anlatı ona önkoltukta ki adam "ben can buda kuzenim demir"dedi böylece adlarını öğrendik bizi en yakın bir araba çekiciye kadar bıraktıar ve teşekür etik.Adamlar gitiğin'Yaman"sonda gitiler piç herifler sana naıl bakıyolardı gördümü az daha onları dövecektim kendimi zor tutum"dedi bende "sen beni önemsemene gerek yok ben hiç dikate bile almıyorum hem sanane"dedim Yaman"sanane mi rüya emin olmalı benden etkilediğini biliyorum en sonun.da sevgilim olacaksın neyin inadı bu"dedi bense ona yaklaştım tam kulağının orya eğlerek kosunu albilyodum erksi bir kokuydu aman neyse kulağına yaklaşım ve"emin olki senin benden etkilendiğin kesin"dedi ve yaman'dan uzaklaştım ve "bidaha o yüzünü münküse görmek bile istemiyorum"deim sonra arkmı döndüve taksiye biceken yaman arkamdan Yaman"bu yüzü hafızana kaz yoken aklına getir çünkü beni özlediği dedim yokluğuna şarkısın laz kızı!!!"dedi taksiye binip eve geldiğimde.
Filim hala açıktı kaptım ve içeriyi topladım sonrada odama çıktım ve yatağıma girip telefonumu elime aldım mesaj geldiğinde kimse diye baktım.Bakmaz olaydım Uyuz danmış
Yaman: uyuz:D
Eminim beni düşünüyorsun dur.🤔
Yazmış valah bu beni deli eder. Allahım sen bana sabır ver.
Rüya:cadı:p
Sen'den kurtulmanın yolu yokmu be adam canıma susatın bıktım.
Yazıp yolladım ardından yine mesaj yollamış
Yaman:uyuz:D
Öyle bir şey söz konusu bile değil.Hem kaynana seni özlemiş artık beraber gideriz.
Demek Selda annem beni özlemiş kıyamam ben ona ya.
Rüya:cadı:p
Ne zaman gideriz bende onu özledim
Yaman:uyuz:D
Yarın seni almaya gelirim uçakla gideriz.Ha bu arda beni'de bu kadar özldimi acaba😏
Rüya:cadı:p
Şapşal sus sen hep bir konuda kendine getirmek zorunda mısın hem hiçte özlemedim 😶
Yaman:uyuz:D
Hım anladım ölüyosun benim için rüya
Rüya:cadı:p
Hiç'te bile gıcık,uyuz v.b bütün şeylersin öküz
Yaman:uyuz:D
Ay seni alcak tez ölür sendeki bu çeneyle Allah kimsenin başına senin gibi bir cadı vermesin
Rüya:cadı:p
Sanane beni alan olur senin eşin olacak kişiye açıyorum m.r uyuz
Yaman:uyuz:D
Tamam sende ne çene varmış artık uyu seni saat 1:00'de alırım hazır ol geldiğimde.
Rüya:cadı:p
Tamam bay iyi uyukar😴uykucu
Yazıp yolladım sonra telefonu yatağımın yanına koyup uykuya daldım.
Yazar'ın Ağzından
Acaba İstanbul a döndüklerinde yamanın dediklerini yapmak zorunda kalan rüya için nasıl geçecek eğlenceli ve komik bir bölüm de görüşmek üzere
Arkadaşlar bu bölümünde sonuna geldik hikayemin devamının gelmesi için oy verseniz yeni bölümü eklerim oy kullanmayı unutmayın yorum yapmayı da 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz Fırtınası
Teen FictionRüya POYRAZ. Eli ağır bir laz kızı. İki abisiyle başı her zaman belada olan sarı kafa. Üniversiteye gidecek 20 yaşında sarışın sarı kumral saçları kasları sever bir kız Yaman ÖZDEMİR. İstanbul'un elit ailelerinin kızlarının gözdesi. 25 yaşında olma...