1. vélemény

300 12 7
                                    

GalaxyLoverHU-Életem a halál

Leírás: A szereplők közül, nem mindenkit írtál le rendesen. Persze, nem arra kérlek, hogy írd le, hány cm-es a haja, vagy, hogy milyen méretű pólót hord, de az, hogy "helyes", nem mutatja be a szereplőt tökéletesen. A helyszínek leírásán is dolgozhatsz még, de nem katasztrófa. A cselekmények kicsit kuszák. A gyilkolásos részt nem lehetett tökéletesen érteni. Ezen is tudsz javítani, hogyha, sokat olvasol. Ha van kedved, játszd végig az agyadban, mi is történik. Majd vesd le papírra/telefonra/gépre. Ezt olvasd el, de alaposan. Az se baj, ha tíz percig olvasol két sort. (Jójó, viccelek 😂😂😂) A lényeg, hogy az olvasó átélhesse a történéseket.

Kezdés: Őszintén örülök, hogy nem sablonos az eleje. Viszont az, hogy ilyen könnyen vette ezt az egész "agyrázkódásom volt"-dolgot, nem túl valószínű. Ilyenkor az ember összezavarodik és semmit sem ért.

Szereplők: Sajnos, itt felfedeztem egy kis sablonosságot. Van a rib@nc és annak két csatlósa. Az első két fiú, akit megismertünk helyes. Ennyi. Miért nem lehet egy srácnak egyszerű kinézete? A nyomi meg... (Először is: mi történt vele?) Ő is túl egyszerű.

Szóhasználat: Talán, ez tetszett a legjobban. A szókincsed meglehetősen bő, ami miatt érdekesebb a történet. Emiatt, a hibák egy része, kevésbé feltűnő. Persze, nem azt mondom, hogy nincs mit fejleszteni rajta.

Helyesírás: Nálad nem a szimpla helyesírással van baj. Látszik, hogy nem állsz bukásra nyelvtanból. Viszont, két dolog kiborított olvasás közben. Egy: Bekezdések. Please, ne felejtsd el, hogy ilyenek is vannak! Nézz utána a bekezdések pontos használatának, mert nekem nincs kedvem leírni. Kettő: komunikálás. A lényeg, hogy, mikor mond valamit a szereplő, a gondolatjel előtt, nem kell pontot rakni. (Felkiáltójelet és kérdőjelet lehet.) A leírás végénél, viszont kell.

Cím és borító: A borító tetszetős. Nem igazán értem, hogy miben kapcsolódik a történethez, de mindenesetre, figyelemfelkeltő, ami mindig jó. A cím... Nos, hát, az tetszik, hogy rejtélyes, de első hallásra furcsa volt.

Összességében: Ne haragudj, ha nyers és kegyetlen voltam, de mentségemre szóljon, én mondtam, hogy nem fogok szépíteni. Ezután a vélemény után, biztos azt hiszed, hogy utálom a történeted, de megnyugtatlak. Szeretem. Jó olvasni. Biztosítalak, hogy továbra is olvasni fogom.

Továbbra is lehet véleményt kérni. Akár itt kommentben, vagy privátban.

Vélemények a te történetedre //Szünetel//Where stories live. Discover now