6. vélemény

146 8 2
                                    

fklaudia0109 - Az Elsõ Szerelem

Úgy, ahogy leírtam... (szemforgatás)

De azért álljunk hozzá kedvesen...

Cím és borító: A borító még oké, de a cím... Az még jó lenne, ha "Az első szerelem" lenne a címe, de így... Most ezt nem gondoltad komolyan? A nagy betűt még elnézem, de az "õ"-t már nem... Figadjunk, neked sem a szimpla google billentyűzet van beállítva. Velem is volt ez. Igaz, jól néz ki, ha valami van a betűk alatt, de az, amit alkotsz vele... Már nem annyira.

Kezdés: Nehh... Itt már szinte sírok. Eddig szerencsére azt kellett írnom, hogy "örülök, hogy nem a szimpla ... vagyok és ... éves..." Na, nálad sajna ez pont így van. Ezt megpecsételi a katasztrófális helyesírásod...

Helyesírás: Ha már megemlítettem, jöjjön ez. Borzasztó... Az ékezetek mellett találunk még hibákat. Rengeteget.... Mint mindig, ajánlom a microsoft word-öt, ami telefonra is letölthető...

Sablonosság: Na, ne! Ez már sok. Ennyire unalmas, sablonos szöveget még nem láttam. Már a bevezető után is szkeptikus voltam, de ez aztán kiverte a biztosítékot.

Összességében: A harmadik fejezet végéig voltam képes elolvasni. A legnagyobb és legfontosabb tanácsom, hogy úgy írj story-t, hogy megíod az egészet, de nem publikálod. A végénél az egészet átolvasod, vagy más elolvassa és... Had ne folytassam.

Na és újra... "elnézést a kemény kritikáért".

Ha bírod a kemény kritikát, itt az ideje, hogy kérj is!

Vélemények a te történetedre //Szünetel//Where stories live. Discover now