3. vélemény

196 12 16
                                    

Linilife - Londonban az élet

Cím és borító: Tetszetős a borító. Jól meg lett szerkesztve és illik is a történethez. A cím pedig magáért beszél.

Kezdés: Hát, azt kell, hogy mondjam, az eleje unalmas és sablonos. A telefonbeszélgetésről annyit, hogy, ha az én legjobb barátnőmet rabolnák el és felhívna egy idegen, nem hinném el első hallásra. De ez saját vélemény...

Szóhasználat: Ofő, oszi... Ez most komoly? Maximum, ofő, de leginkább osztályfőnök. Vagy mond azt, hogy ... néni. Mindenkiünknek? Jesszus...

Leírás: A szereplőket megfelelően mutattad be. Viszont a helyszínt és a történéseket... Ilyen gyorsan levezetni az elrablást? Hát, ok. Aztán ott van a szóismétlés. Az ofő, meg az oszi helyett rengeteg szinonímát használhattál volna. Ajánlom, hogy olvass sokat, mert a szókincsedet és a beszédgézséged is fejleszti. Ne itt, wattpadon olvass. Leiner Laura könyvei hasznosak lehetnek.

Helyesírás: Pontok tömkelege. Egymás után 10 pont? Please... Szóval, a lényeg, hogy 3, azaz, három pont! Sírva kérlek, hogy erre figyelj. Voltak különféle helyesírasi hibák. Neked is azt mondom, hogy használj word-öt. (Microsoft word.) Sokkal élvezhetőbb lesz, ha ezzel nincsenek gondok.

Összességében: A tartalommal és a külalakkal is meggyűlik majd a bajod, ha javítani akarsz. Nem reménytwlen a helyzet, de nehéz. Most pedig, bocsáss meg a kemény kritikám miatt. Csak, hát... szeretek őszinte véleményt mondani.

Nyugodtan kérjetek véleményt, ha tűritek a kemény kritikát...


Vélemények a te történetedre //Szünetel//Where stories live. Discover now