Jelenleg úgy érzem, ez az egyetlen sztorim, amit rendszeresen írok... Valahogy, csak novellákat van kedvem írni és újabb történeteket. Most egy fanfiction-on dolgozok, ami (hivatalosan kijelentem,) Szabyest ff lesz.
Na, akkor jöjjenek a kérdések és válaszok.1. Régen táncoltam. Ma tanulok és olvasok. Igen, stréberke 😂😂😂 De folyamatosan.
2. Hát... Londonba és a csepeli Jedlik Ányos gimnáziumba. Aki idejár, írjon már rám.
3. Főállásba ügyvéd, de szeretnék elismert iró is lenni.
4. Szabyest 😂😂😂😍😍😍 Ez kérdés volt? 😂
5. Hmm... Hmm... Angolos vagyok, szóval, a német 😂. Komolyan, nem tudom. Elsőben béna voltam tesiből, de azóta rengeteg idő telt el és már ügyesnek mondanám magam. Főleg, az erőléti feladatokban.
6. Igen. FallingLove02 az elsőszámú wattpad barát, de rengeteg emberrel ismerkedtem meg. Van egy wattpados csoport face-en. (Facebook.) Aki csatlakozni akar, csak írjon.
7. Hát... az utóbbi időben 2-kor, 3-kor. Igen... Hajnalban. De most, hogy egy órás az út a sulimig, gondolom, hamarabb. Tegnap, haveromnál aludtam és 10-kor aludnom kellett. 😂 Nincs bajom vele, de fura volt.
8. Az előbbi havert Lacinak hívják. Egy ágyban aludtunk, de sose jártunk. Persze, kellő távolságba és talpig felöltözve. Legalábbis én 😂. Őt születésem óta ismerem. Én sokkal könnyebben találom meg a srácokkal a közös hangot. És nem vagyok leszbikus!!! Mert sokszor erre gindolnak, mikor megjelenek fiú ruhákban és elkezdek focizni... Na, mindegy.
9. Szabyesttel 😂😂😂😂😍😍😍 Ez is kérdés? Ja, meg még Dezső Bencével, de vele már találkoztam és beszéltem is. #VideóSOKK
10. Hát, eddig csak egy story-dat olvastam. Nem volt rossz, de nem favourite. De téged imádlak 😂😂😂
Köszönöm a díjat v_aliz01-nek.
Az én kérdéseim:
1. Gondolkoztál már azon, hogy haltok meg vagy, hogy mi lesz azután? Ha igen, leírnátok?
2. Converse/superstar. (Cipők 😂😂😂)
3. BP shop-os tornazsák szeribtetek "menő"?
4. Én is felteszem a kérdést: Mit gondoltok a fiú-lány barátokról?
5. Mi a véleményetek a fiúk és a lányok közötti demokráciáról? Ami elvileg létezik, de... Az én sulimban a fiúknak nem lehet fülbevalója. Lacinak van. Ezzel rengeteg vita volt... A lényeg, ha a lányoknak szabad, a fiúknak miért nem?
6. Képesek lennétek egy napra más testébe bújni?
7. Mit gondoltok a biszexuális/homoszexuális/transznemű emberekről?
8. Ki az a "sztár", na, jó... Híres ember, akivel szívesen találkoznál? Igen, lopom 😂😂😂
9. Mi a véleményetek a fanfiction-okról? Én nem szeretem őket, főleg azt a Liam gyereket, meg van valami Nash, meg az 5sos tagok... Jajj, de sokat értek hozzá 😂😂😂😂 Most elszántam magam, hogy Szabyestről fogok ff-et írni. Olvasnátok?
10. Alkossak én egy díjat?
Az én díjazottjaim:
Mimmancs (csak, mert neked köszönhetem, hogy rengeteg embert ismertem meg)
Bocsánat azoktól, akik már megkapták ezt a díjat.
ESTÁS LEYENDO
Vélemények a te történetedre //Szünetel//
No FicciónEz az írás azért jött létre, mert sok tehetséges író azért nem mer kibontakozni, mert egy lökésre vár, ami fejleszti az önbizalmát. Én is ilyen voltam. Majd, miután egy lány azt mondta, jól írok, elkezdtem publikálni. Addig is írtam, de csak a gépem...